Konstal 105Na #454+455
«Poprzednie zdjęcie: Konstal 105Na #493+494+495
Następne zdjęcie: Konstal 105Na #460+485»

Konstal 105Na #454+455
Data zrobienia zdjęcia: | 21 maja 1996 roku (wtorek) |
Opis: | Kraków, pętla Wieczysta. Jako że już niemal na pewno #455 nie wróci na ulice Krakowa, wrzucam takie sobie niekoszerne zdjęcie z (niemal) początków jego eksploatacji. W składzie z #454, który w odróżnieniu od pozostałych trzech dostarczonych w 1992 roku składów, miał inny jaśniejszy odcień niebieskiego. Nie licząc oczywiście łaty na #455... |
Słowa kluczowe: | Konstal 105Na #454+455 linia_12 MPK_Kraków Kraków Wieczysta pętla archiwum90 1996 |
Data dodania zdjęcia: 18.02.2010 23:26, Wyświetleń: 3269, Pobrań: 16, Wielkość pliku: 257.8 KB | |
Dodał: | Wypalacz Rafał |
Ostatnie komentarze
M_Szymkowiak Użytkownik Komentarzy: 4229 19.02.2010 00:16 |
||
![]() ![]() ![]() ![]() |
||
hurricane Moderator Komentarzy: 1694 19.02.2010 00:41 |
Pewnie ta sama okazja co w czasach dzisiejszych, czyli źle zaparkowany samochód na Rakowickiej 😈
|
|
![]() ![]() ![]() |
||
Wypalacz Rafał Użytkownik Komentarzy: 5000 19.02.2010 04:19 |
Nie, jakiś remont. Na tyle krótkotrwały że tramwaje miały żółte jedynie tablice boczne i kierunkowe.
|
|
![]() ![]() |
||
kuba203 Użytkownik Komentarzy: 4498 19.02.2010 07:56 |
M_Szymkowiak napisał(a): wtedy 4lettni skład... Dziś 18-letni i wymieniany na 40-kilkuletnie barachło 😡 |
|
![]() ![]() ![]() |
||
Dioniz Użytkownik Komentarzy: 56 19.02.2010 11:17 |
Nawiązując do opisu, #455 już na pewno nie zobaczymy.
|
|
![]() ![]() ![]() |
||
szubak Administrator Komentarzy: 1694 19.02.2010 12:23 |
kuba203 napisał(a): Dziś 18-letni i wymieniany na 40-kilkuletnie barachło 😡 No tak, bardzo dobrze świadczy to o tych wagonach, że opłaca się je wymieniać na 2x starsze 😛 |
|
![]() ![]() |
||
AndrzejK Użytkownik Komentarzy: 4536 19.02.2010 12:33 |
Hurra! Znowu będzie 60 komentarzy pod zdjęciem. A zdjęcie takie fajne, choć niekoszerne.
|
|
![]() ![]() ![]() |
||
kuba203 Użytkownik Komentarzy: 4498 19.02.2010 12:47 |
szubak napisał(a): No tak, bardzo dobrze świadczy to o tych wagonach, że opłaca się je wymieniać na 2x starsze 😛 Przynajmniej dzięki za napisanie prawdy, bo do tej pory bredziliście coś o tym, że niedasię go naprawić, teraz widzę, że przyczyną kasacji jest wyłącznie juliańska ekonomia, która notabene źle świadczy wyłącznie o tych, którzy ją stosują. Przedmioty tu nie są niczemu winne. |
|
![]() ![]() ![]() |
||
AndrzejK Użytkownik Komentarzy: 4536 19.02.2010 12:55 |
Oczywiście, wagony na dobrą sprawę nie mają tu nic do rzeczy. Julek liczy, liczy i wychodzi mu, że sprowadzanie i eksploatowanie E1 wychodzi taniej. A ja nie wiem czy dobrze liczy.
|
|
![]() ![]() ![]() |
||
sarzek Administrator Komentarzy: 1859 19.02.2010 12:59 |
Tak patrząc na ten skład to w życiu bym nie powiedział że ona miał w momencie robienia zdjęcia dopiero 4 lata 😛
|
|
![]() ![]() ![]() ![]() |
||
AndrzejK Użytkownik Komentarzy: 4536 19.02.2010 13:25 |
Nie ma co dyskutować, dopóki ktoś nie przedstawi paru liczb. I nie ma to być liczba lat, bo jak tu porównywać Polskę z Austrią. To mają być złotówki 😏
|
|
![]() ![]() ![]() |
||
szubak Administrator Komentarzy: 1694 19.02.2010 13:58 |
Liczby już były przedstawiane tysiąc razy na różnych forach, tylko zazwyczaj wygląda to tak, że według niektórych są nieobiektywne, bo nie wychodzi z nich to, co dana osoba chce udowodnić 😛
A co do tego składu, to tylko pogratulować, że w 92' kupowano nadal tego typu wagony jako NOWE. |
|
![]() ![]() |
||
AndrzejK Użytkownik Komentarzy: 4536 19.02.2010 14:09 |
No to nie pogadamy. Mnie interesowałaby przede wszystkim relacja kosztów (np. miesięcznych) eksploatacji E1+c3 oraz 2x105Na wykonujących identyczną pracę przewozową.
|
|
![]() ![]() ![]() |
||
szubak Administrator Komentarzy: 1694 19.02.2010 14:27 |
Wstawiałem na któreś forum artykuł, w którym było porównanie kosztów eksploatacji stopiątek, GT6 oraz NGT6. 😉
|
|
![]() ![]() |
||
AndrzejK Użytkownik Komentarzy: 4536 19.02.2010 14:35 |
Kto był jego autorem? Od tego zależy, czy będę go szukał 😉
|
|
![]() ![]() ![]() |
||
szubak Administrator Komentarzy: 1694 19.02.2010 14:46 |
A żebym ja to pamiętał 😛
|
|
![]() ![]() |
||
AndrzejK Użytkownik Komentarzy: 4536 19.02.2010 14:50 |
Bo jak ktoś z MPK to rzeczywiście mógł napisać w celu uzasadnienia polityki taborowej. Jakiemuś pracownikowi naukowemu z politechniki może bym uwierzył 😛
|
|
![]() ![]() ![]() |
||
Michał Wojtaszek Użytkownik Komentarzy: 2991 19.02.2010 17:32 |
Tekst był o sposobach oszczędzania energii w transporcie. W artykule podawano, ile kosztuje rozpędzenie składu 105Na, GT6+B4 i NGT6. Problem polegał na tym, że dane o poborze mocy podał bodajże Marian Lesiak, który zdaniem niektórych oczywiście musi być nieobiektywny.
|
|
![]() ![]() ![]() ![]() |
||
Wypalacz Rafał Użytkownik Komentarzy: 5000 19.02.2010 17:39 |
No i co jest - miało być 60 komentarzy, a jest dopiero 18... 😛
Tekst był na starym forum KWK, ale jeśli się nie mylę ktoś go również wrzucił na Forum Polskich Wieżowców. |
|
![]() ![]() |
||
szubak Administrator Komentarzy: 1694 19.02.2010 18:17 |
No ja go na SSC wygrzebałem i wrzuciłem linka chyba na trambusa 😛
|
|
![]() ![]() |
||
AndrzejK Użytkownik Komentarzy: 4536 19.02.2010 18:29 |
znalazłem go w cytowanych fragmentach, np. tu: http://www.gigawat.info/archiwum/article/articleview/567/1/55/index.html
Ale E1 nie ma. |
|
![]() ![]() ![]() |
||
szubak Administrator Komentarzy: 1694 19.02.2010 18:34 |
Nie ma, bo ich wtedy nie było 😛
|
|
![]() ![]() |
||
AndrzejK Użytkownik Komentarzy: 4536 19.02.2010 19:02 |
Mniejsza o powód, dalej nie wiadomo 😏
|
|
![]() ![]() ![]() |
||
vear Administrator Komentarzy: 2470 19.02.2010 19:08 |
Oczywiście, że wiadomo, bo nikt by się nie bawił w sprowadzanie używanego taboru, gdyby się to nie opłacało.
Jasne, jest prawdopodobne, że od 20 lat panuje w tej sprawie niegospodarność, której jakimś dziwnym trafem nikt nikomu nie zarzucił (skoro tylu oświeconych internetowych ekspertów zdaje sobie z tego sprawę, to czemu żaden z nich nie działa? toż to niemal współudział!). Jest też prawdopodobne, że w Roswell rozbił się statek kosmiczny, a fakty zostały zatuszowane. Tyle ode mnie w tym temacie, bo sami dobrze wiecie, że ta dyskusja jest bez sensu 😛 |
|
![]() ![]() ![]() ![]() |
co to za okazja że 12 na Wieczystej?