Strona główna» Komunikacja w Krakowie» Tramwaje» SGP/Lohner E1+c3» E1 #163

E1 #163

«Poprzednie zdjęcie: E1 #149
Następne zdjęcie: E1 #102+562»

E1 #163

Data zrobienia zdjęcia: 22 lipca 2009 roku (środa)
Opis: Kraków - pętla Kopiec Wandy.
Słowa kluczowe: E1 #163 MPK_Kraków Kraków Kopiec_Wandy linia_20
Data dodania zdjęcia: 24.07.2009 15:58, Wyświetleń: 2217, Pobrań: 8, Wielkość pliku: 158.0 KB
Dodał: Dioniz
EXIF Info
Nazwa aparatu: NIKON CORPORATION
Model aparatu: NIKON D40
Czas ekspozycji: 1/400 sec(s)
Wartość przysłony: F/7.1
Wartość ISO: 200
Data utworzenia: 22.07.2009 12:49:23
Długość ogniskowej: 35mm

Ostatnie komentarze

C@andy
Gość

25.07.2009 21:56
On ma zostać taki jaki jest? Czy będą go modernizować jak jego braci?
 
busik105
Użytkownik

Komentarzy: 1111
26.07.2009 17:51
Osobiście mam wrażenie ,że nie zostawią go takiego. Jak by na to nie patrzeć nawet 101,125,585 mają wyświetlacze ,a te dwa ostatnie wymienione siedzenia i zrobioną kabinę.
Więc nawet jeśli kolor pozostanie czerwony tak czy inaczej minimun prac będą musieli wykonać. 😛
Offline busik105
kuba203
Użytkownik

Komentarzy: 4498
26.07.2009 18:47
Tylko po co? Jeździ tak samo jak jego koledzy wyposażeni w kupę tandetnych bajerów, a nawet podobno lepiej od nich się sprawuje. Po co więc pakować kasę w bezsensowne prace, skoro bez nich wagon równie dobrze służy pasażerom?
Offline kuba203kuba203 at gazeta.pl
Coffee
Gość

26.07.2009 18:54
Kuba to prawda. Ten wagon dużo lepiej chodzi, niż wiedeńczyki po "kuracji" w TR. Mniej nim szarpie, ładnie tłumi nierówności torów, nie huśta nim na boki, szybciej się rozpędza.
Jedynym minusem, jest to, że wolniej się drzwi otwierają i zamykają.
 
busik105
Użytkownik

Komentarzy: 1111
26.07.2009 20:05
Masz rację lecz takie cos jak kabina motorniczego jest bardzo potrzebna . Wiesz ile teraz głupków po ulicy chodzi . Ostatnia np. mojemu koledze trąbkę chciano ukraść ,a motorniczego od wyrządzenia mu krzywdy uchroniła właśnie kabina. Nastomiast wyświetlacze z czystej wygody dla np. osób starszych powinny być montowane. Poza tym codzienne przemontowywanie tablic z numerem linii sprawia trochę problemów. A zwykłe diody nie wpływają na jakość jazdy. 😁
Offline busik105
kuba203
Użytkownik

Komentarzy: 4498
26.07.2009 20:38
Ale wpływają na koszty. Wystarczyłoby przyspawać zwykłe uchwyty na blachy pod przednią szybą.
Offline kuba203kuba203 at gazeta.pl
Kasztann44
Użytkownik

Komentarzy: 1858
27.07.2009 01:09
Ale z drugiej strony, taka partyzantka zbliżała by nas bardziej do GOPu niż do zachodu do którego standardów podobno dązymy
Offline Kasztann44
kuba203
Użytkownik

Komentarzy: 4498
27.07.2009 07:54
Już samo sprowadzanie tego złomu oddala nas od Zachodu, więc może chociaż gospodarujmy pieniędzmi w sposób racjonalny.
Offline kuba203kuba203 at gazeta.pl
busik105
Użytkownik

Komentarzy: 1111
27.08.2009 18:40
kuba203 napisał(a):
Już samo sprowadzanie tego złomu oddala nas od Zachodu, więc może chociaż gospodarujmy pieniędzmi w sposób racjonalny.



Jeśli twoim zdaniem racjonalny sposób na wydawanie pieniędzy to zostawienie tego tramwaju w takim stanie to zwiedź śląsk .
Tam to dopiero "wydaja pieniądze w sposób racjonalny". 9 miejsce w ogólno światowej klasyfikacji nie przyszło od tak sobie. Mpk po porstu sobie zasłużyło nie tylko sprawnym systemem komunikacyjnym ale też sprawnąścia i utrzymaniem pojazdów.Poza tym tu jest Polska.
I niestety polskie tramwaje pomimo mojej wielkiej do nich sympatii nie są wieczne ,a pieniążków na zakup nowych nie ma . Więc trzeba modernizować tabor który mamy. Unowocześniać go . Jeśli więc zostawimy tą biedną E1-neczkę w takim stanie to będzie to po prostu nie fair. I już samo jej sprowadzenie by jeździła odstraszając pasażerów jest śmieszne. Wtedy mija się z cele kasowanie 105-teczek .Tak czy inaczej już nie długo pójdzie do TR. 😛
Offline busik105
kuba203
Użytkownik

Komentarzy: 4498
27.08.2009 20:49
busik105 napisał(a):
trzeba modernizować tabor który mamy. Unowocześniać go .


O widzisz, trafiłeś w samo sedno. Modernizować tabor, który mamy , a nie jakieś parchy wygrzebywane z zachodnich złomowisk. A GOPu w to nie mieszaj - porównywanie się do najgorszych i puchnięcie z dumy, że się jest od nich lepszym to żadna sztuka.
Offline kuba203kuba203 at gazeta.pl
thomas_
Administrator

Komentarzy: 6594
28.08.2009 10:33
On już stoi w Podgórzu.
Offline thomas_
Lioosek
Użytkownik

Komentarzy: 606
28.08.2009 10:59
To dobrze że mi się udało kilka fotek zrobić..
Offline Lioosek
AndrzejK
Użytkownik

Komentarzy: 4536
28.08.2009 11:34
Jedno z pożegnalnych zdjęć dwudziestki. Jest już dostępny nowy rozkład jazdy, jak zawsze poprawa polega na zabraniu jednym i daniu drugim. Żeby się wszystkim poprawiło to się nie da w Krakowie.
Offline AndrzejKandrzej.k1984 at interia.pl
thomas_
Administrator

Komentarzy: 6594
28.08.2009 16:45
Lioosek napisał(a):
To dobrze że mi się udało kilka fotek zrobić..

W Podgórzu, ale jeszcze nie w TR 😛
Offline thomas_
Rbrt
Użytkownik

Komentarzy: 113
28.08.2009 20:13
Dzisiaj (28.08) wrócił do Huty: 16:20 Plac Centralny > Kombinat
Offline Rbrt
kuba203
Użytkownik

Komentarzy: 4498
29.08.2009 06:47
AndrzejK napisał(a):
nowy rozkład jazdy, jak zawsze poprawa polega na zabraniu jednym i daniu drugim


Ale co komu zabrano? Wszystkie połączenia zostały zachowane (Mistrzejowice mają 123). No chyba, że martwisz się o strategiczne przystanki "KS Hutnik", "Bardosa" i "Kopiec Wandy". Tlen sobie jakoś poradzi 😈
Offline kuba203kuba203 at gazeta.pl
AndrzejK
Użytkownik

Komentarzy: 4536
29.08.2009 10:45
Pogorszono dojazd na Mistrzejowice, mniej tramwajów to zawsze mniej, choćby nie wiem jak patrzyć.
Offline AndrzejKandrzej.k1984 at interia.pl
Voith
Gość

29.08.2009 10:52
Cztery linie autobusowe i trzy tramwajowe. Nie przesadzasz? druga Krowodrza G?
 
AndrzejK
Użytkownik

Komentarzy: 4536
29.08.2009 11:27
Nie mówię, że nastąpiła katastrofa, mówię, że się pogorszyło. A z tych 4 autobusów 2 jeżdżą z częstotliwością wiejskiego pksu.

Natomiast na odcinku Dunikowskiego-Pl. Centralny 16 i 21 jeżdżą przez pół dnia w odstępie minuty. Oto osiągnięcie reorganizacji linii nowohuckich.
Offline AndrzejKandrzej.k1984 at interia.pl
YogY
Administrator

Komentarzy: 705
29.08.2009 11:44
W mojej ocenie liniami 16, 17, 20, 21 jeżdżą przypadkowi pasażerowie, którym uciekł akurat inny tramwaj. A że pasażerów (tych przypadkowych też😉 jest tam w ogóle dużo, to te linie nawet mają zapełnienie. Z moich obserwacji wynika, iż najwięcej pasażerów jeździ od/do Placu Centralnego (nie licząc dojazdów na zmiany do kombinatu). Szkoda tylko, że komunikacja w hucie nie została zoptymalizowana niezależnie od miasta tak, żeby nie te linie nie jeździły w stadzie.
Offline YogYyogy at onet.eu
thomas_
Administrator

Komentarzy: 6594
29.08.2009 15:47
Póki co na 17 stoi przygotowana jedna solówka #498, reszta to pewnie będą kasztany.
Offline thomas_