Strona główna» Komunikacja w Krakowie» Tramwaje» MAN/Duewag N8S/N8C» MAN N8S-NF #3305

MAN N8S-NF #3305

«Poprzednie zdjęcie: MAN N8S-NF #3301
Następne zdjęcie: MAN N8S-NF #3301»

MAN N8S-NF #3305

Data zrobienia zdjęcia: 30 maja 2009 roku (sobota)
Opis: Od dziś tunelem jeździ piątka, a także wagony N8S. 🙂
Słowa kluczowe: MAN N8S-NF #3305 MPK_Kraków Kraków Politechnika tunel linia_5
Data dodania zdjęcia: 30.05.2009 07:34, Wyświetleń: 2894, Pobrań: 12, Wielkość pliku: 148.6 KB
Dodał: Michał Wojtaszek

Ostatnie komentarze

Łukasz Zając
Gość

30.05.2009 08:02
Ładnie się prezentuję w tunelu.
 
Kasztann44
Użytkownik

Komentarzy: 1858
30.05.2009 11:34
I bardzo dobrze! Optymalna trasa 5 według mnie
Offline Kasztann44
vear
Administrator

Komentarzy: 2470
30.05.2009 11:44
A torowisko na Długiej i Pawiej w zasadzie można już zwinąć i sprzedać złomiarzom, bardziej się im przyda... 🙁
Offline vearkolodziej.radoslaw at gmail.comhttps://airlinepl.info
Voith
Gość

30.05.2009 11:45
na miniaturce wygląda jak bombardier😛
 
Wiroos
Administrator

Komentarzy: 3794
30.05.2009 11:51
Łukasz Zając napisał(a):
Ładnie się prezentuję w tunelu.

Ale to nie ty jesteś na tym zdjęciu.
Offline Wiroos
Kasztann44
Użytkownik

Komentarzy: 1858
30.05.2009 11:56
może to motorniczy dodał komentarz 🤣
Offline Kasztann44
Słońce
Użytkownik

Komentarzy: 494
30.05.2009 12:22
Kasztann44 napisał(a):
może to motorniczy dodał komentarz 🤣

Ciekawe jak, skoro od około 13:00-14:00 pewnie będzie jeszcze w pracy.
😛
Offline Słońce
mseifer
Użytkownik

Komentarzy: 463
30.05.2009 12:40
vear napisał(a):
A torowisko na Długiej i Pawiej w zasadzie można już zwinąć i sprzedać złomiarzom, bardziej się im przyda... 🙁



czemu tak sądzisz zwłaszcza jeśli chodzi o Pawią.
Offline mseifer
AndrzejK
Użytkownik

Komentarzy: 4536
30.05.2009 13:11
Kraków tworzy w Śródmieściu strefę uspokojonego ruchu. Tramwajowego 🤣 🤣 🤣 I po tysiąckroć lol. Zarżnięcie Długiej to jeden z głównych elementów tego projektu. W sobotnie i niedzielne wieczory (od 20) na Długiej jedna linia co pół godziny.
Offline AndrzejKandrzej.k1984 at interia.pl
szubak
Administrator

Komentarzy: 1694
30.05.2009 13:17
'7' powinna jezdzic caly tydzien, a '24' byc jako linia szczytowa.
Offline szubak
hurricane
Moderator

Komentarzy: 1694
30.05.2009 13:56
i proponowana w wielu miejscach już zmiana: linia 12 jako rekompensata za brak linii 24 całotygodniowo i całodziennie w relacji Krowodrza G. - Bronowice Małe przez Pawią... byłoby wtedy optymalnie...
Offline hurricanetomasz.wlodekk at gmail.com
AndrzejK
Użytkownik

Komentarzy: 4536
30.05.2009 14:31
@ szubak
@ hurricane

Sugerujecie Panowie, że wiecie lepiej niż wielkie umysły organizujące nam komunikację 😛
Offline AndrzejKandrzej.k1984 at interia.pl
M_Szymkowiak
Użytkownik

Komentarzy: 4229
30.05.2009 14:38
A ja 7 dałbym pod filharmonię a 3 pod dworzec.
Offline M_SzymkowiakM_Szymkowiak at interia.euhttp://www.kmk.krakow.pl
vear
Administrator

Komentarzy: 2470
30.05.2009 14:45
mseifer napisał(a):
czemu tak sądzisz zwłaszcza jeśli chodzi o Pawią.

W tygodniu kursuje tam jedna linia co 10 minut (19) i dwunastka, na ogół w stadzie z 19 (zresztą koordynacja tego byłaby mocno kłopotliwa). W niedzielę zostaje tylko 19 co 20 minut. Z Politechniki (a nawet DGZG) łatwiej dostać się na Prandoty czy Kleparz, niż na Basztową.
Z Długą jest jeszcze gorzej, bo nawet takiej pomocniczej linii nie ma w soboty. W ten sposób drugi co do wielkości węzeł komunikacyjny - Kleparz - prawie nie ma obsługi tramwajowej, ani jakiegokolwiek innego dojazdu do centrum. Tramwaj co 20 minut może miałby sens na trasie do Kocmyrzowa, na pewno jest wystarczający na Ujastku, ale na ulicach w samym centrum, generujących ogromne ilości pasażerów (nie tylko w dni powszednie!), częstotliwość rzędu 10 minut to absolutne minimum w weekendy, w tygodniu 5 minut to podstawa.
Od 2007 otwarto dwie zupełnie nowe trasy tramwajowe i trwa wielka gimnastyka: jak to obsłużyć prawie nie zwiększając puli wozokilometrów. A wszyscy dobrze wiedzą, że sensownie się nie da...
Aha - nie zrozumcie mnie źle. 5 w tunelu to rzecz jak najbardziej pozytywna i pożądana, a zdjęcie jest bardzo ładne 😛 Ale rzecz w tym, by na tunelu sieć tramwajowa sięnie kończyła.
Offline vearkolodziej.radoslaw at gmail.comhttps://airlinepl.info
AndrzejK
Użytkownik

Komentarzy: 4536
30.05.2009 14:55
Cytat:
Od 2007 otwarto dwie zupełnie nowe trasy tramwajowe i trwa wielka gimnastyka: jak to obsłużyć prawie nie zwiększając puli wozokilometrów. A wszyscy dobrze wiedzą, że sensownie się nie da...


Dotknąłeś sedna sprawy.
Offline AndrzejKandrzej.k1984 at interia.pl
Michał Wojtaszek
Użytkownik

Komentarzy: 2991
30.05.2009 15:10
Da się Na Bronowice nie musi jeździć tyle tramwajów, które teraz i tak wzajemnie się blokują.
Offline Michał Wojtaszekmwojtasz at psmkms.krakow.plhttp://www.psmkms.krakow.pl
Słońce
Użytkownik

Komentarzy: 494
30.05.2009 15:16
W sumie "7" mogłaby być całodzienna i całotygodniowa, a "24" szczytowa.
Offline Słońce
kuba203
Użytkownik

Komentarzy: 4498
30.05.2009 19:49
vear napisał(a):
rzecz w tym, by na tunelu sieć tramwajowa sięnie kończyła.


No właśnie, tymczasem dla 3 wspólnych przystanków skoordynowano rozkłady 51 i 5, a o 9 znowu zapomniano 😕
Offline kuba203kuba203 at gazeta.pl
szubak
Administrator

Komentarzy: 1694
31.05.2009 03:27
vear napisał(a):
trwa wielka gimnastyka: jak to obsłużyć prawie nie zwiększając puli wozokilometrów. A wszyscy dobrze wiedzą, że sensownie się nie da...

Dluga: '3' i '7' jako linia calodzienna 7 dni w tygodniu, Pawia: '12' na KG, caly dzien, 7 dni w tygodniu oraz '19', tunel: '5', '50', '51'. W zamian z '24' zrobic szczytowke. I masz calkiem sensowne polaczenia.
😛
Offline szubak
Michał Wojtaszek
Użytkownik

Komentarzy: 2991
31.05.2009 07:25
No właśnie 😛
Offline Michał Wojtaszekmwojtasz at psmkms.krakow.plhttp://www.psmkms.krakow.pl
vear
Administrator

Komentarzy: 2470
31.05.2009 10:55
No nie bardzo, bo o ile w weekend to jeszcze jest uzasadnione, to jeśli w tygodniu w połowie przypadków na najbliższy tramwaj trzeba będzie czekać 10 minut, to więcej osób wybierze własne nogi.
Offline vearkolodziej.radoslaw at gmail.comhttps://airlinepl.info