Strona główna / Kolej / Lokomotywy spalinowe / SU45 / SU45-250

SU45-250

«Poprzednie zdjęcie: SU45-244
Następne zdjęcie: SU45-250»

SU45-250

Data zrobienia zdjęcia: 27 maja 2009 roku (środa)
Opis: Pośpieszny Hetman do Gorzowa dojeżdża do stacji w Mielcu. MKSowa H9 gratis.
Już niedługo ten widok przejdzie do historii. Dyrekcja Zakładu Linii Kolejowych w Rzeszowie informuje, że nie ma pieniędzy na remont odcinka od Mielca do Dębicy. Tym samym Hetman kursować będzie przez Kolbuszową. Mielec znika z kolejowej mapy Polski, zostaną tylko pociągi towarowe do EC i SSE.
Słowa kluczowe: SU45 SU45-250 D29-25 PKP Hetman Mielec
Data dodania zdjęcia: 27.05.2009 10:26, Wyświetleń: 1327, Pobrań: 12, Wielkość pliku: 181.2 KB
Dodał: Bartek_Mielec
EXIF Info
Nazwa aparatu: EASTMAN KODAK COMPANY
Model aparatu: KODAK Z740 ZOOM DIGITAL CAMERA
Czas ekspozycji: 1/750 sec(s)
Wartość przysłony: F/4.5
Wartość ISO: 80
Data utworzenia: 27.05.2009 09:15:14
Długość ogniskowej: 31.3mm

Ostatnie komentarze

Unrealgod
Użytkownik

Komentarzy: 5517
27.05.2009 10:44
Nie postarali się wyciągnąć jakiejś kasy z UE? Szkoda, bo jak raz zamkną to przepadnie.
Offline Unrealgoddeocentro at gmail.com
vear
Administrator

Komentarzy: 2426
27.05.2009 11:16
A co z kursującymi jeszcze resztkami osobówek?
Offline vearkolodziej.radoslaw at gmail.comhttps://airlinepl.info
kuba203
Użytkownik

Komentarzy: 4498
27.05.2009 11:42
Pociąg kursujący raz na kilka miesięcy można pominąć w rozważaniach.
Offline kuba203kuba203 at gazeta.pl
Kinga
Użytkownik

Komentarzy: 274
27.05.2009 13:24
Och jaka szkoda! :cry:
Offline Kinga
Bartek_Mielec
Użytkownik

Komentarzy: 367
27.05.2009 14:53
Szynobus nie kursuje, bo jest zepsuty. Jeździ za niego sprinter, prawie pusty, bo aż tyle osób korzysta z tego połączenia. Żal mi tej naszej linii...
Offline Bartek_Mielec
kuba203
Użytkownik

Komentarzy: 4498
27.05.2009 15:15
Pewnie pasażerów byłoby więcej, gdyby jeździł szynobus, a w razie awarii zastępowano by go składem wagonowym, jak robią przewoźnicy cywilizowani.
Offline kuba203kuba203 at gazeta.pl
hurricane
Moderator

Komentarzy: 1665
27.05.2009 15:30
taka niestety jest polityka władz Podkarpacia, że wszystko musi jechać do/z Rzeszowa lub przez Rzeszów... PLK grube miliony wydaje na połączenie Rzeszów-Tarnobrzeg przez Kolbuszową, podczas gdy nie jest pewne czy w ogóle wyremontują odcinek Sandomierz-Skarżysko, więc idea szybkich połączeń do Warszawy i tak może spełznąć na niczym (chyba, że przez Lublin), teraz miliony wydaje się na Kolbuszową, szkoda tylko, że nie pomyślano o tym wtedy jak zażynano tamtą linię odbudowac od zera jest oczywiście optymalniej... a magistralne linie na południu dalej są degradowane, od rozkładu 2010 znów PLK tnie szlakowe na liniach 91 i 133, do Katowic to chyba już 2 godziny bez paru minut będzie... żal...
Offline hurricanetomasz.wlodekk at gmail.com
Bartek_Mielec
Użytkownik

Komentarzy: 367
27.05.2009 15:30
I gdyby czas przejazdu odcinka 30 kilometrowego nie wynosił 90 minut :|
Offline Bartek_Mielec
AndrzejK
Użytkownik

Komentarzy: 4508
27.05.2009 17:31
Zaistniała sytuacja pokazuje miejsce Polski w Europie.

"szynobus nie kursuje bo jest zepsuty" - :lol: :lol:
Offline AndrzejKandrzej.k1984 at interia.pl
UIC60
Użytkownik

Komentarzy: 224
27.05.2009 20:23
Cywilizowani przewoznicy,awaryjny szynobus nie zastepuja skladem wagonowym,lecz sprawnym szynobusem..... :p
Offline UIC60bryziu57 at gmail.com
szalony
Użytkownik

Komentarzy: 325
27.05.2009 23:54
Tylko że szynonus zapewne jest Kolzamu, a ostatnie wyroby tej firmy trudno zaliczyć do niezawodnych, w dolnośląskiem szynobus nie dokończył jazdy inauguracyjnej z okazji wznowienia ruchu na linii bo pod górę sie chłodnica zagotowała.
Offline szalony
Bartek_Mielec
Użytkownik

Komentarzy: 367
28.05.2009 08:28
Ano Kolzam. Szynobus od Pesy śmiga w najlepsze, szkoda, że nie przez Mielec.
Offline Bartek_Mielec