Vario LF.E #252
«Poprzednie zdjęcie: Tatra T3R.P #182
Następne zdjęcie: Tatra T3SUCS #148»
Vario LF.E #252
Data zrobienia zdjęcia: | 13 kwietnia 2008 roku (niedziela) |
Opis: | "Wanna" podjeżdża pod dworzec kolejowy w Ołomuńcu. |
Słowa kluczowe: | Vario LF.E #252 DP_Olomouc Czechy Ołomuniec Hlavni_nádraží |
Data dodania zdjęcia: 23.04.2008 10:17, Wyświetleń: 2157, Pobrań: 34, Wielkość pliku: 189.7 KB | |
Dodał: | Michał Wojtaszek |
Ostatnie komentarze
Kasztann44 Użytkownik Komentarzy: 1858 23.04.2008 19:51 |
"śmiszne" te tramwaje w tym Ołomuńcu
|
|
sarzek Administrator Komentarzy: 1859 23.04.2008 19:57 |
Nie wiem co w nich ma być takiego śmiesznego ❓ Chciał bym bardzo żeby u nas komunikacja miejska wyglądała tak jak to ma miejsce w Czechach.
|
|
Michał Wojtaszek Użytkownik Komentarzy: 2988 23.04.2008 22:45 |
Akurat nie chciałbym, żeby komunikacja wyglądała tak jak w Ołomuńcu. Tramwaje kursują bowiem po tym mieście w żółwim tempie i to dosłownie. Jakby jeździli normalnie (mieli normalne rozkłady jazdy) to by obsłużyli tą sieć połową potrzebnych teraz wagonów. A co do tego, co jest lepsze. Zdecydowanie pod względem organizacyjnym biją nas na głowę. Jeśli chodzi o tabor, to jednak w Polsce jest lepiej. Taki NGT6 jest na pewno lepszy od widocznej na zdjęciu "wanny".
|
|
sarzek Administrator Komentarzy: 1859 24.04.2008 00:35 |
Swoją wypowiedź uśredniłem, bo akurat nie wiem jak to wygląda dosłownie w Ołomuńcu ale pod względem organizacyjnym jaki i pod względem infrastruktury komunikacyjnej wg. mnie są zdecydowanie przed nami. Jeśli chodzi o tabor to NGT6 może pochwalić sie tylko Kraków, bo w sumie tych 3 szt. dla Gdańska nie liczę ale reszta miast nie ma się z czym specjalnym pokazać. W Czechach tabor tramwajowy może nie jest najnowszej produkcji ale ważne jest to w jakim on znajduje się stanie i to co potrafią z nim zrobić i w jaki sposób modernizują swoje wagony. Czy w którymkolwiek z ich miast znajdziemy szrot przywieziony z zachodniej Europy ❓ U nas raczej nie ma miasta gdzie taki by nie wystepował. Dla mnie komunikacja miejska jak i kolejowa jest na nieporównywalnie lepszym poziomie niż niestety u nas.
|
|
kuba203 Użytkownik Komentarzy: 4498 24.04.2008 06:31 |
W Toruniu nie ma szrotu 😛 I w Częstochowie też. Ale to fakt, Czesi nie sprowadzają złomu wcale.
|
|
barttek Użytkownik Komentarzy: 180 24.04.2008 09:27 |
We Wrocławiu też nie ma szrotu 😛 . Zobaczymy zaś jak będzie z przetargiem na nowe tramwaje bo zgłosiło się 5 chętnych je dostarczyć. A co do samej komunikacji. Czesi bija nas na głowę i nawet 50 NGT6 nie zrekompensuje zintegrowanej taryfy z koleją , PKSami i robieniem wszystkiego DLA pasażera.
|
|
kuba203 Użytkownik Komentarzy: 4498 24.04.2008 10:40 |
Tja, żeby ich chociaż było 50...
|
|
Michał Wojtaszek Użytkownik Komentarzy: 2988 24.04.2008 14:30 |
Gdyby stozłomka miała taką konstrukcję jak Tatra, to też można by ją było w nieskończoność modernizować. 😛
Możesz Barttek opowiedzieć coś na temat tej zintegrowanej taryfy z koleją czy PKS-em❓ Podać jakieś przykłady❓ |
|
barttek Użytkownik Komentarzy: 180 24.04.2008 19:08 |
Proszę bardzo. W Ołomuńcu i całym kraju ołomunieckim działa "Integrovaný dopravní systém Olomouckého kraje". Polega to na tym, co znamy z Niemiec. 1 bilet na wszystko. Kolej, KM i autobusy podmiejskie. http://www.kr-olomoucky.cz/NR/rdonlyres/74AD8A92-1EDE-4214-8F5F-DB5CB17A5DA7/0/Mapa_obc%C3%AD_a_zn_IDSOK.png Istnieje podział na strefy i bilet kupuje się w zależności od liczby stref, które zamierzamy pokonać. Ważność biletu ograniczona jest czasowo. Np. bilet na 2 strefy ważny jest przez 45 minut. I można część trasy pokonać autobusem, a część koleją. W IDSOK zrzeszone są następujące firmy: České dráhy, Connex Morava, DP Olomouc, Zeleznice Desna, FTL, OVD i ADFK. Podobne systemy działają w Pradze (ROPID), Brnie (IDSJMK), Zlinie, Czeskich Budziejowicach, w morawskośląskim kraju itd.
|
|
barttek Użytkownik Komentarzy: 180 24.04.2008 19:11 |
Czyli wszystko to, czego w Polsce nie ma i przez podejrzewam najbliższe 10 lat nie będzie.
|
|
sarzek Administrator Komentarzy: 1859 24.04.2008 20:05 |
Dokładnie 😕 Ile czasu zajęło stworzenie zintegrowanego biletu PKP PR z MPK na trasie do Krzeszowic.
|
|
elblązanin Gość 27.11.2008 14:58 |
XHDplYEWdL
5OerYV http://www.FyLitCl7Pf7ojQdDUOLQOuaxTXbj5iNG.com |
|