Strona główna» Kolej» Lokomotywy elektryczne» EP05/ET05» EP05-23

EP05-23

«Poprzednie zdjęcie: EP05-16
Następne zdjęcie: EP05-23»

EP05-23

Data zrobienia zdjęcia: 23 stycznia 2008 roku (środa)
Opis: Czas się żegnać 🙁 Ex 3512 Sawa do Gdyni mija Raciborowice podg. na haku weterana polskich torów
Słowa kluczowe: EP05 EP05-23 zima Raciborowice D29-8 ekspres Sawa
Data dodania zdjęcia: 24.01.2008 13:56, Wyświetleń: 2334, Pobrań: 30, Wielkość pliku: 147.2 KB
Dodał: mouset
EXIF Info
Nazwa aparatu: FUJIFILM
Model aparatu: FinePix S6500fd
Czas ekspozycji: 1/200 sec(s)
Wartość przysłony: F/5.6
Wartość ISO: 200
Data utworzenia: 23.01.2008 10:03:32
Długość ogniskowej: 17mm

Ostatnie komentarze

Unrealgod
Użytkownik

Komentarzy: 5520
24.01.2008 14:31
Pomarańczowe były ładniejsze.
Offline Unrealgoddeocentro at gmail.com
mouset
Użytkownik

Komentarzy: 1103
24.01.2008 20:23
postarałem się
... spełnić Twoje życzenie
Offline mousetklub428 at wp.pl
Owsik
Użytkownik

Komentarzy: 758
24.01.2008 20:53
O co chodzi z tym pożegnaniem ? (sorry, jeśli odpowiedź jest oczywista, ale nie śledzę na bierząco).
Offline Owsik
Owsik
Użytkownik

Komentarzy: 758
24.01.2008 21:03
bieżąco

😉
Offline Owsik
mouset
Użytkownik

Komentarzy: 1103
24.01.2008 21:13
jest to
ostatnia czynna taka lokomotywa, bo wyjeżdżeniu przebiegu zostanie odstawiona
Offline mousetklub428 at wp.pl
Unrealgod
Użytkownik

Komentarzy: 5520
24.01.2008 21:31
To już tylko ta jeździ?
Jak je skreślą, to co będzie za nie jeździć? PKP chyba nie ma nic nowego?
Offline Unrealgoddeocentro at gmail.com
vear
Administrator

Komentarzy: 2470
24.01.2008 22:33
Znając PKP, znów wydłuży się przejazd IC, gdy Vmax ze 160 km/h zejdzie do 140/125 km/h (tzn. może brak tych dwóch EP05 tego nie spowoduje, ale opóźnienia, gdy zabraknie EP09 zdolnych wyjechać, są bardzo prawdopodobne). Bo przecież kupno nowych lokomotyw przełożyło by się na więcej pasażerów, a każdy pasażer to strata.
Z drugiej strony, pojawienie się EU43 może nastrajać optymizmem (choć te są oczywiście do innych zadań). Przynajmniej dopóki PKP Cargo wywiązuje się ze zobowiązań idących z leasingiem.
Offline vearkolodziej.radoslaw at gmail.comhttps://airlinepl.info
Unrealgod
Użytkownik

Komentarzy: 5520
24.01.2008 23:18
A te piątki ciągnęły 160?
Offline Unrealgoddeocentro at gmail.com
Benek.K
Użytkownik

Komentarzy: 110
25.01.2008 00:20
EP-05
Miałem okazję prowadzić tę brykę z Koluszek do Warszawy. Sprowadziłem Ją na Olszynkę Grochowską pod szopę. Ekstra ma nastawnik ze sprężyną opóźniającą ruch postępowy włączający kolejne pozycje. Prowadziłem ją w 2002 roku, w czasie praktyk w Technikum Kolejowym. Piękny sprzęt. I zabójcze oświetlenie przyrządów pomiarowych.
Offline Benek.Kbenedykt_kozlowski at wp.pl
kuba203
Użytkownik

Komentarzy: 4498
25.01.2008 06:35
Fabrycznie nie, ale po modernizacjach ciągnęły 160.
Offline kuba203kuba203 at gazeta.pl
Ziner
Użytkownik

Komentarzy: 648
25.01.2008 11:54
Modernizacja to troszke za duzo powiedziane 😉

Cytat:
Ekstra ma nastawnik ze sprężyną opóźniającą ruch postępowy włączający kolejne pozycje..

Też miałem okazje tym powozic, wprawdzie nie na CMK, no ale zawsze coś. Ten nastawnik robił wrazenie - zwłaszcza jak za pierwszym razem go puscilem, a on zaczal sie cofac 😉
Cytat:
I zabójcze oświetlenie przyrządów pomiarowych.

Ano, albo masz oswietlone manometry, albo amperomierze. A jak maszynista wysoki to ma oswietlony tył głowy 😉
Offline Zinereu07483 at o2.plhttp://www.ep09.rail.pl
Owsik
Użytkownik

Komentarzy: 758
25.01.2008 13:36
Mouset - dzięki.
Offline Owsik
kuba203
Użytkownik

Komentarzy: 4498
25.01.2008 14:24
Zawsze jak w miejsce starych rozwiązań wprowadza się coś nowocześniejszego, to to jest modernizacja, nawet choćby nie miało to większego znaczenia dla właściwości pojazdu 😛
Offline kuba203kuba203 at gazeta.pl
Unrealgod
Użytkownik

Komentarzy: 5520
25.01.2008 19:27
Takie weterany robiły 160 a my tyle lat później mamy tylko garść epok które mają do nich start.
Offline Unrealgoddeocentro at gmail.com