w 96 r. tym albo takim samym jechałem na kolonie nad morze 😁
10.12.2022 19:12
Teraz dopiero połączyłem kropki, że schemat jest z 1981 roku, zaj. na Woli oficjalnie otwarto dopiero w 1982, chociaż już od 1980 funkcjonowała tzn nowe Jelcze PR przychodziły na Wolę od 1980, pomimo, żę obiekt był jeszcze w budowie. Stąd logiczny wniosek, że tylko niektóre linie były obsługiwane z Woli w 1981. Interesujący byłby taki schemat z 1982 roku i potem z 1983/4 kiedy funkcjonowały już wszystkie 4 zajezdnie.
01.10.2022 20:57
Wydaje się ciekawe, że linie z Borku Fałęckiego po otwarciu zajezdni na Woli duchackiej pozostały w obsłudze zajezdni w Czyżynach, dopiero po otwarcie zajezdni w Płaszowie część linii z Borku przeszła na Płaszów, a część na Wolę.
03.09.2022 22:42
Cytat:
Prawda to, że jak otwierali Płaszów, to dla kierowców tam przenoszonych to było jak zesłanie na najgorszą zajezdnię?
Faktycznie tak wtedy mówiono, że idą tam za karę, ale nie tylko kierowcy, pracownicy zaplecza także.
03.09.2022 22:33
Cytat:
Wybaczcie, że odkopuje ale to ważne. Czy któryś z naszych 260.04 miał trilexy❓ Wielkie dziex za odpowiedź.
Tak, roczniki 1983 i 1984 mialy felge trójdzielną, a od 1985 wzwyż już wszystkie miały pełną felgę; wtedy też fabryka zmieniła I oś w Ikarusach.