Skocz do menu

czatowiec

Data przyłączenia:09.10.2009
Komentarzy:1533
Strona WWW:http://shift.org.pl

Ulubione

Jelcz 120M #11002 Scania CN113ALB #38004 Scania CN113CLL #49001 Konstal 105Na #472+473 Konstal 102Na #243+153 Scania CR112 #49805 Konstal 102NaD #155 Jelcz 120ME #3316 SM42-896 PESA 120Na

Ostatnie komentarze

N+ND #2024+536 14.02.2020 22:31
Nie mam pewności czy tytuł i kluczowe są w 100% fortunne, biorąc pod uwagę iż żaden wagon na zdjęciu nie pochodzi z Konstalu, tylko mamy Stocznię Północną oraz Sanok (Sanowag) ;)
Konstal N#2021 + 102Na#32 10.01.2020 19:20
t1974 napisał(a):
Zdefektowana.... i z pantografem na sieci.... ?

Patrząc po zdjęciach z Poznania, nie mieli tam zawsze zwyczaju opuszczania pantografu w zdefektowanych wozach. Nie mogli wykonać na nim rozruchu, ale zostawali pod drutem na czas holowania ;)
Iveco Trakker AD 410 T TEVOR HDRV #PN06 20.12.2019 20:25
Ciekawe co to za wynalazek i jaka jest jego historia. Ani to Jelcz P01, ani Karosa B40 raczej nie jest patrząc po kształcie karoserii i umiejscowieniu otworu drzwiowego.
EU07-324 05.09.2019 11:52
vear napisał(a):
Mam niedoparte wrażenie że gdyby analogicznie wyglądały prace na torowisku tramwajowym nieopodal - czyli najpierw budowa toru obok, a dopiero później przerzucenie ruchu - ominęlibyśmy serię wykolejeń, skoszenie słupa i rozbicie na nim Bombardiera...

Chodzi Ci o budowę z założenia tymczasowego torowiska, zrobienie wszystkich prac i jego likwidację? Z jednej strony sensowne, ale z drugiej normalnie na czas remontów czy to u nas, czy w GOP i w wielu innych miejscach robiono prace po jednym torze (na PKP to też standard, patrz D29-133) i wszystko sensownie działa. Tutaj po prostu tak jak pisze Wypalacz, trochę chyba zaniedbano odpowiednie zabezpieczenie toru...
Konstal 4N1 #202+253 13.03.2019 22:19
To jest o tyle ciekawa wersja, że wagony są jednokierunkowe, ale dalej są z drzwiami manualnymi. Nie wiem, czy mamy jeszcze jakiś skład zabytkowy w takiej konfiguracji. Szczególnie, że doczepa to nie 4ND, tylko zmodernizowana ND - więc i tak wymagała znaczącej modernizacji pudła, większej od wozu silnikowego.