Panel kontrolny
[1] 2 3 4 5 6 7 ... » Ostatnia strona »![]() |
dodał: dwaeuro, 11.10.2015 20:00 Jejku, jak przez te dwadzieścia lat zmieniła się ta ulica. :O
|
![]() |
dodał: dwaeuro, 08.04.2015 15:29 vear napisał(a): Relacja handlowa w której znalazł się Solaris dostarczając te używki jest wbrew pozorom o wiele bardziej skomplikowana, niż zamówienie do 14000? niewymagające ogłoszenia przetargu ;) No właśnie, więc można byłoby podobnie pokombinować z Pesą ;) |
![]() |
dodał: dwaeuro, 08.04.2015 09:54 vear napisał(a): Tak, na pewno fabrycznie nowe tramwaje zostaną sprzedane za cenę mniejsza niż 14000? :cool: Jakoś Solarisowi opłacało się sprzedać 3 prawie nowe autobusy za tyle. |
![]() |
dodał: dwaeuro, 06.03.2015 13:30 Stąd ta pewność, że nazwisko nie widnieje w żadnej encyklopedii, ani PRL-owskiej, ani radzieckiej, a tym bardziej w współczesnych. I jestem tego pewien, bo przygotowujemy projekt o patronach nowohuckich ulic.
|
![]() |
dodał: dwaeuro, 06.03.2015 11:57 Nie było Mrozowa, a był Morozow, a nawet ich kilkunastu: architekt, trener, rewolucjonista itd.
http://pl.wikipedia.org/wiki/Morozow |
![]() |
dodał: dwaeuro, 26.02.2015 16:27 Stary MAN to jednak nie nowa Skoda czy Bombardier.
|
![]() |
dodał: dwaeuro, 20.01.2015 14:54 Widać, nie zrozumiałeś.
|
![]() |
dodał: dwaeuro, 20.01.2015 13:44 tophie napisał(a): To zdjęcie mogłoby być wizytówką krakowskich inwestycji budowlanych z ostatnich lat. Biurowce, estakady i asfalt wylany na maksymalnie wielkiej powierzchni. I autobusy, które udają nowoczesne, a nawet gąbki na siedzeniach nie mają... |
![]() |
dodał: dwaeuro, 15.01.2015 23:06 Tylko opłać człowieka, który by się tym zajął...
|
![]() |
dodał: dwaeuro, 09.01.2015 03:26 czatowiec: Bardzo miarodajne były te pomiary, nie dość, że na trasie objazdowej, kiedy znacząco wspomagała ją 10, to do tego jeszcze nie na każdej brygadzie :evil:
|
![]() |
dodał: dwaeuro, 03.01.2015 14:17 Jak zielono... 8o
|
![]() |
dodał: dwaeuro, 31.12.2014 09:33 W Krakowie na 504 byłby idealny :)
|
![]() |
dodał: dwaeuro, 30.12.2014 13:17 @pilot1123 z iMed24 jest wg. mapy Googla 1250m, a nie jest to najdalej położony budynek.
|
![]() |
dodał: dwaeuro, 30.12.2014 12:44 A ulica Prof. Życzkowskiego przy której uczy się, leczy lub pracuje ponad 10 000 ludzi dziennie i ma ponad 1300m do tramwaju... :roll:
|
![]() |
dodał: dwaeuro, 29.12.2014 21:18 np. 149.
|
![]() |
dodał: dwaeuro, 29.12.2014 18:16 A mnie chodzi oto, że przez skracanie linii i obcinanie kursów w Hucie odległości są podobne.
|
![]() |
dodał: dwaeuro, 29.12.2014 16:51 AndrzejK, w Hucie to normalne odległóści od pewnego czasu...
|
![]() |
dodał: dwaeuro, 19.12.2014 14:37 A tak z ciekawości po którym remoncie zamknęli wewnętrzny tor?
|
![]() |
dodał: dwaeuro, 09.07.2014 15:08 Tak, Kopiec Wandy. Po prawej jest Ptaszyckiego.
|
![]() |
dodał: dwaeuro, 06.07.2014 14:14 Po pierwsze, dlaczego piszesz, że moje działania ograniczają się do wypisywania w internecie? Skąd masz takie informacje i dlaczego kłamiesz?
A co robisz Ty? Z tego czego słyniesz to niszczenie z młodszymi kolegami tramwaju typu N8 na Dniach Otwartych Zajezdni Podgórze, jak i męczenie motorniczych i wychwalanie się informacjami o tramwajach którymi jedziesz. Po drugie, super idzie do przodu, że na 7 linii tylko 1 1/3 jest niskopodłogowa. Nawet jak wejdą Pesy i pójdą na wszystkie brygady 4 to nadal 70% linii będzie tylko wysokopodłogowa. Dlaczego płacąc tyle samo za przejazd mam być gorzej traktowany niż mieszkaniec Krowodrzy, Kurdwanowa czy Bronowic? Wywodu o wyższości E1 nad NGT8 nie będę nawet komentował - bo jest mocno niepoważny. |