Skocz do menu Strona główna» Komentarze wysłane przez busik105

Panel kontrolny

« Pierwsza strona  «  ...  16  17  18  19  20  [21]  22  23  24  25  ...  »  Ostatnia strona »
Van Hool TD921 #P005 dodał: busik105, 21.06.2011 13:56
To Ci się trafiło. :P Dzięki za odpowiedź. ;) Muszę zobaczyć jaka cena za takie coś do Wawy, bo mam zamiar się wybrać. ;)
Van Hool TD921 #P005 dodał: busik105, 21.06.2011 13:08
Dzięki. ;)
Van Hool TD921 #P005 dodał: busik105, 21.06.2011 12:26
Sudi- jaka cena za dojazd do Katowic? ;)
Duewag GT8S #3042 dodał: busik105, 19.06.2011 21:51
Ja z kolei uwielbiam tramwaj przysłonięty wszystkim czym się tylko da i do tego nieostry. :twisted:
Bombardier NGT6 #2026 dodał: busik105, 16.06.2011 22:00
Ale idealnie pokazuje, że 'sztywność' EU8N jest większa niż NGT6, a co za tym idzie lepiej tłumi nierówności na np. Bieńczyckiej.

Taka rada na przyszłość- nie radzę traktować wszystkiego dosłownie.

Cytat:
i dlatego będzie tam lepszy świetnie tłumiący nierówności EU8N


Pisząc to nie sugeruję, że EU8N tłumi nierówności, a jedynie robi to lepiej niż Bombardier i jeśli chcesz rozumieć wszystko dosłownie to będzie to sporą różnicą. ;)

EOT
Wykolejenie EU8N #3014 16.06.2011 dodał: busik105, 16.06.2011 20:31
Ten wóz ma pecha...
Bombardier NGT6 #2026 dodał: busik105, 16.06.2011 20:22
Słońce- piszesz bez sensu. Wiadomo, że po nierównym nic nie pojedzie prosto. Jednak porónaj sobie jazdę Bombardierem z EU8N, chociażby na trasie na Płaszów. EU8N sztywno trzyma się toró, natomiast NGT6 'giba się' na różne strony.
Bombardier NGT6 #2026 dodał: busik105, 16.06.2011 15:08
Sudi- nie chcę być niegrzeczny ale ja zamiast siedzieć przed kompem i pisać, że cobyśmy nie zrobili i tak MPK zrobi po swojemu próbuję coś zaproponować. Jeśli nie masz nic sensownego do powiedzenia najlepiej nie pisz nic.

Słońce- zgadzam się z Twoją opinią, zresztą sam od początku zaznaczałem, żeby '5' z tej dyskusji wykluczyć, bo obecne wozy sprawdzają się na niej, nieraz lepiej niż NGT6. Niech rozdział brygad nawet pozostanie taki sam, lecz te 2/3 brygady '9' mogłby być obsługiwane Bombardierami zamiast GT8S, które są notabene trochę mniejsze. Ale nic poza tym! Na '10' to to za małe, z kolei w weekend ma sensowny przydział na '13', a na tej pierwszej kursują i tak wozy z niską podłogą. Dyskryminacja dyskryminacją ale zobaczcie jak dużo trzeba by zrobić, żeby NGT6 do Huty puścić.
Bombardier NGT6 #2026 dodał: busik105, 15.06.2011 22:25
Naszła mnie w tej chwili jedna myśl. Zrobię ukłon w stronę Szubaka i zaproponuję coś takiego.

Jak myślicie, czy taki układ byłby dobry:

5- wracają N8S
9-na brygadach NH EU8N/105N, na podgórskich NGT6 zdjęte z '20'
11- wszystkie brygady do TP obsługiwane GT8S
20- wszystkie brygady do NH odbługiwane EU8N

W przypadku 11 skróciłby się czas dojazdu z zajezdni, Huta posmakowałaby prawdziwie niskiej podłogi, na '5' trzeba by było się przemęczyć, bo '9' wymaga większego taboru, natomiast '11', która nie raz mocno obładowana zyskała by nieco większy tabor, tym bardziej, że część wiedeńców niedługo dostanie doczepki, więc składy utworzone z nich poszłyby na kilka brygad '10', dobijając w zupełności E1 na '15', na którą przyjdą z kolei 105N z '10'.
Bombardier NGT6 #2026 dodał: busik105, 15.06.2011 22:17
Dominiak- w szczególności jak masz 70 lat i musisz się tarabanić do wysokiej stopiątki. Pasażer nic nie czuje, to robot, który ma dojechać do celu, tak? 'Mowa jest srebre, milczenie złotem'.

Szubak- oczywiście, że GT8S na takiej lnii jak '9' w DP to nieporozumienie. Takie niestety ostatnimi czasy nastały trendy, w końcu małe jest piękne. Nie znaczy to jednak, że wypada tam dać Bombardiera, który lepiej swoje zadanie spełni na innej linii.

Trasa na Borek nie jest aż taka zła, natomiast Bieńczycka w duecie z Kocmyrzowską dają popalić- i dlatego będzie tam lepszy świetnie tłumiący nierówności EU8N. Do tego ma większą pojemność, co ostatnimi czasy na '5' stało się ważną rzeczą. N8- ze względu na propagandowy niski człon jeżdżą na reprezentacyjnych liniach, co przy 50 NGT6 ma niewielki sens. Jednak dużo lepiej by było gdyby ten wóz od czasu do czasu pojawił się na 2/16 czy nawet w weekend '15'.

Przecież Huta ma de facto niskopodłogowce- 5/9/16 (czasami). Ale powiedzcie sami na co innego można tu dać NGT6. Należy wziąć także pod uwagę rozkład brygad- nie raz po prostu wygodniej jedną z nich dać zajezdni w NH. A wtedy Bombardier odpada.
Bombardier NGT6 #2026 dodał: busik105, 15.06.2011 21:40
Czyli pasażerowie siódemki będą musieli męczyć się w wagonie 6 metrów mniejszym, by ludzi z Huty zamiast E1+c3 (nie ma co liczyć, że za E1, bo nikt Ci na 15/16 NGT6 nie puści) dostali znowu krótszego Bombardiera, a co- jak szpan to szpan.

Wiadomo, że Huta pod względem taboru jest niejako dyskryminowana, jednak mimo miłości do zabiegów MPK, które nieraz niestety są nie trafione to ten akurat w pełni popieram. Infrastruktura torowa nie jest wystarczająco dobrze utrzymana aby na Hucką linię puścić taki tramwaj. Do tego na linie jadące do centrum będą definitywnie za małe, a na Huckie za duże. Temat '5' bardzo proszę pomińmy, bo logiczne jest, że na tej linii lepiej sprawdzą się wozy używane, które de facto mają środkowy niskopodłogowy człon i jak w przypadku EU8N zabiorą więcej pasażerów niż Bombardier. Poza tym kultura osobista niektórych mieszkańców owej dzielnicy pozostawia wiele do życzenia.

Jak widać takie i inne argumenty jednoznacznie pokazują, że wymysł MPK nie jest tylko subiektywną gierką ale ma podłoże znacznie głębsze.
Bombardier NGT6 #2026 dodał: busik105, 14.06.2011 13:48
A z jakiej to okazji? ;)
Mercedes O530G #DC513 dodał: busik105, 14.06.2011 09:23
No to pewnie rowniez nie bedzie Ci przeszkadzac zla ocena za zdjecie, ktore powtarza wczesniej juz wrzucone. Pora na zmiane pola widzenia, z czubka wlasnego nosa na szerszy kat.
Scania CN113CLL #PS021 dodał: busik105, 13.06.2011 22:24
Ale powiem Ci, żę gdybyś zdjęcie wrzucił wczoraj nie trzeba by było czekać cały tydzień na zdjęcie tygodnia. :P Mniód. ;)
Konstal 105Na #408+409+406 dodał: busik105, 10.06.2011 08:30
Tylko jeden sklad ma takie cos. Do tego z tego co slyszalem obraz dodatkowo w razie potrzeby przesylany jest na dyspozytornie.
E1 dodał: busik105, 23.05.2011 12:34
Musze Cie poprawic kolejny raz... Napewno nie #10x- dlaczego?

#101- solo
#102,#103- wlot do piasecznicy z boku pudla
#104,#108-114- Dusseldorf
#105-107- modernizacja ze zdjeciem listwy.

To najprawdopodobniej woz, ktory nie widzial TRu od czasu dostosowania do ruchu, czyli od #115 wzwyz.
E1 dodał: busik105, 23.05.2011 12:11
Nie wiem. Popatrz na listwy. Ten wagon w maju juz dawno byl po NB, listwe dolna wyrzucono, a gorna zmieniono.
E1 dodał: busik105, 23.05.2011 11:02
Biorac pod uwage date to na pewno nie jest #106+566.
Berliet PR100MI #3873 dodał: busik105, 21.05.2011 22:17
O to mi chodzilo. ;)
Berliet PR100MI #3873 dodał: busik105, 21.05.2011 20:36
Z Orleanu miało przyjść 25 sztuk i wszystkie miały trafić do MPK, niestety tylko pięć chwilę pojeździło, a potem tak jak reszta zostały oddanie do KPTS (KPPU), więc nie wiadomo, czy widoczny Berliet ma korzenie krakowskie.
« Pierwsza strona  «  ...  16  17  18  19  20  [21]  22  23  24  25  ...  »  Ostatnia strona »