Strona główna» Komunikacja w Krakowie» Autobusy» Mercedes Conecto G» Mercedes Conecto G #MC330

Mercedes Conecto G #MC330

«Poprzednie zdjęcie: Mercedes Conecto G #MC325
Następne zdjęcie: Mercedes Conecto G #DC733»

Mercedes Conecto G #MC330

Data zrobienia zdjęcia: 3 czerwca 2020 roku (środa)
Opis: Kraków, ulica Andersa. W ostatnim czasie w całym mieście trwa montaż różnych "udogodnień" dla pieszych i rowerzystów w ramach tzw. Tarczy dla mobilności. Efekt bywa różny - tytułową ulicę również to dotknęło, szczególnie na odcinku od ronda Kocmyrzowskiego w kierunku DH Wanda.
Słowa kluczowe: Mercedes Conecto_G #MC330 Mobilis Mobilis_Kraków linia_502 Kraków Andersa
Data dodania zdjęcia: 04.06.2020 17:03, Wyświetleń: 1072, Pobrań: 39, Wielkość pliku: 586.8 KB
Dodał: Domas
IPTC Info
Byline: DOMAS
Date created: 03.06.2020
EXIF Info
Nazwa aparatu: Canon
Model aparatu: Canon EOS 70D
Czas ekspozycji: 1/200 sec(s)
Wartość przysłony: F/8
Wartość ISO: 100
Data utworzenia: 03.06.2020 14:49:26
Długość ogniskowej: 157mm

Ostatnie komentarze

Jasiek1993krk
Użytkownik

Komentarzy: 1288
04.06.2020 22:49
Montaż kolejnych tych "udogodnień" będzie najlepszym przykładem na to jak wchodzi się pieszym w wiadomą część ciała nazywając to ich bezpieczeństwem. Łatwo zabrać jeden pas ruchu i... Wydłużyć korki. Porobienie lewoskrętów lub pasów do zawracania jest dobrym pomysłem ale nie kosztem priorytetowych kierunków jazdy. Czekam na powrót do codziennej rzeczywistości Krakowa bez epidemii i korków.
Offline Jasiek1993krkjasiek1993krk at interia.pl
vear
Administrator

Komentarzy: 2461
05.06.2020 12:00
Poprawa bezpieczeństwa pieszych jest bezsprzecznie osiągnięta i z tym nie ma co dyskutować, bo na przejściach w ciągu Andersa było niebezpiecznie.

Tylko problemem jest że zrealizowano to w sposób który jest pełen półśrodków. Przecież tam obiecywano buspas na praktycznie całej długości, od Wiślickiej, do os. Zgody. Wyszedł kawałek buspasa, w jedną stronę, obowiązujący w dni nieparzyste i tylko podczas pełni księżyca jeśli wieje akurat wschodni wiatr. Zamiast pasów do zawracania przecież mógłby być jeden pas do wszystkiego i prawdziwy, ciągły i całodobowy buspas obok...
Offline vearkolodziej.radoslaw at gmail.comhttps://airlinepl.info
Jasiek1993krk
Użytkownik

Komentarzy: 1288
05.06.2020 13:18
Poprawa bezpieczeństwa pieszych jest bezsprzecznie osiągnięta i tu zgadzam się w 100%. Szkoda, że kolejny raz kosztem kierowców i płynności ruchu. Gdzie po zmianach sięga korek na Alei Andersa czy na ulicy Mikołajczyka? Czy nie można było osiągnąć bezpieczeństwa pieszych innymi środkami, mniej inwazyjnymi?
Offline Jasiek1993krkjasiek1993krk at interia.pl