Pesa 121N #404
«Poprzednie zdjęcie: Duewag GT6ZR #223
Następne zdjęcie: Konstal 805Na #043»

Pesa 121N #404
Data zrobienia zdjęcia: | 2 maja 2007 roku (środa) |
Opis: | Elbląg, ul. Browarna. Nowiutka Pesa przejeżdża obok zajezdni tramwajowej. Bardzo podobają mi się te wagony, moim zdaniem są najładniejszymi wąskotorowymi tramwajami w Polsce. |
Słowa kluczowe: | Pesa 121N #404 Elbląg Browarna Tramwaje_Elbląskie zajezdnia linia_3 |
Data dodania zdjęcia: 12.05.2007 16:11, Wyświetleń: 2367, Pobrań: 25, Wielkość pliku: 167.5 KB | |
Dodał: | Wiroos |
Ostatnie komentarze
Wojtas83 Użytkownik Komentarzy: 611 12.05.2007 19:37 |
Bezs wątpienia jest to najładniejszy polski tramwaj w ogóle 😎
|
|
![]() ![]() |
||
XeeRooX Użytkownik Komentarzy: 1706 12.05.2007 19:51 |
Wolałbym takie polskie cudo ( w wersji normalnotorowej) od wiedeńców.
|
|
![]() ![]() ![]() |
||
Wiroos Administrator Komentarzy: 3794 12.05.2007 21:13 |
W sumie Wojtas masz rację 😉
Trójczłonowe Pesy mają taką samą długość jak gebelsy i wiedeńce, więc idealnie nadawałyby się np. na piątkę czy dwójkę. |
|
![]() ![]() |
||
thomas_ Administrator Komentarzy: 6594 12.05.2007 21:19 |
Ja też się zgadzam z przedmówcami. Tramwaj ładnie się prezentuje.
|
|
![]() ![]() |
||
YogY Administrator Komentarzy: 705 12.05.2007 23:59 |
design przodu mi się nie podoba. Wygląda jakby miał jakieś okulary skrzywione.
|
|
![]() ![]() ![]() |
||
Wiroos Administrator Komentarzy: 3794 13.05.2007 00:07 |
Mnie się właśnie bardzo podoba, mordka sprawia wrażenie lekko wrednej 😉 Wnętrze też ma całkiem fajne, no i przyjemnie się nim jedzie.
|
|
![]() ![]() |
||
kmk Użytkownik Komentarzy: 607 13.05.2007 10:02 |
Ciekawostką jest to, że Elbląg zmówił tramwaje całe w kolorze zielonym a dostali wóz z żółtymi drzwiami - nikt nie wie dlaczego 😁
|
|
![]() ![]() ![]() ![]() |
||
Unrealgod Użytkownik Komentarzy: 5520 13.05.2007 14:47 |
Może żeby ludzie mogli sobie do nich trafić? Podobnie oznaczają pszczelarze wejście do ula.
|
|
![]() ![]() ![]() |
||
sarzek Administrator Komentarzy: 1859 14.05.2007 15:38 |
Mi sie średnio podoba moze to kwestia malowania, bo te dla Warszawy zdecydowanie lepiej sie prezentowały. Niech mi ktoś wytłumaczy w jakim celu pantograt jest odwrócony w drugą strone, czy takie ustawienie ma cos dać ❓ Wizualnie napewno lepiej by wygladał odwrócony.
|
|
![]() ![]() ![]() ![]() |
||
thomas_ Administrator Komentarzy: 6594 14.05.2007 15:41 |
A dla Warszawy to nie jest przypadkiem Cegielskiego tramwaj 123N❓
|
|
![]() ![]() |
||
Michał Wojtaszek Użytkownik Komentarzy: 2991 14.05.2007 15:49 |
Warszawa kupuje zarówno wysokopodłogowce z Cegielskiego jak i niskopodłogowe Pesy.
|
|
![]() ![]() ![]() ![]() |
||
Wiroos Administrator Komentarzy: 3794 16.05.2007 20:29 |
Odwrócony patyk podobno lepiej współpracuje z siecią, zwłaszcza przy większych prędkościach. Ale jak to nie wiem...
|
|
![]() ![]() |
||
sarzek Administrator Komentarzy: 1859 18.05.2007 13:57 |
No nie jestem pewien czy to co napisałes jest do konca prawda 🙂 wystarczy popatrzeć na ten filmik http://galeria.funthomas.info/details.php?image_id=5226 😈
|
|
![]() ![]() ![]() ![]() |
||
Wiroos Administrator Komentarzy: 3794 20.05.2007 22:36 |
No to nie wiem... może to na kolei nie obowiązuje 😛
|
|
![]() ![]() |
||
barttek Użytkownik Komentarzy: 180 17.07.2007 22:27 |
Co do filmiku, wszystkie niemieckie ICE jeżdżą z pantografami odwróconymi tak, jak w tym tramwaju. Podobnież lokomotywy elektryczne. Zresztą, w wielu innych krajach też. Daleko szukać nie trzeba: czeskie Pendolino. 😛
|
|
![]() ![]() |
||
Ziner Użytkownik Komentarzy: 648 17.07.2007 22:48 |
Co do filmiku, to przy takich predkosciach mikroodlaczenia nie sa niczym dziwnym. I nie jest mozliwe calkowite wyeliminowanie tego zjawiska przy stosowaniu polaczenia pantograf-sieć trakcyjna.
|
|
![]() ![]() ![]() ![]() |
||
solaris_urbinetto Gość 27.06.2008 14:32 |
Mi się ten pantograf i przód tramwaju nie podoba i wydaje mi się ten tramwaj, że jest jakiś dziwny. 🙂 Za to tramwaj 116N, który jest zupełnie innej firmy ma ładniejszy przód i pantograf w lepszą stronę.Tramwaje 116N jeżdżą w Warszawie.
|
|