Strona główna» Komunikacja w Polsce» Elbląg» Elbląg - Tramwaje» Pesa 121N #404

Pesa 121N #404

«Poprzednie zdjęcie: Duewag GT6ZR #223
Następne zdjęcie: Konstal 805Na #043»

Pesa 121N #404

Data zrobienia zdjęcia: 2 maja 2007 roku (środa)
Opis: Elbląg, ul. Browarna. Nowiutka Pesa przejeżdża obok zajezdni tramwajowej. Bardzo podobają mi się te wagony, moim zdaniem są najładniejszymi wąskotorowymi tramwajami w Polsce.
Słowa kluczowe: Pesa 121N #404 Elbląg Browarna Tramwaje_Elbląskie zajezdnia linia_3
Data dodania zdjęcia: 12.05.2007 16:11, Wyświetleń: 2367, Pobrań: 25, Wielkość pliku: 167.5 KB
Dodał: Wiroos

Ostatnie komentarze

Wojtas83
Użytkownik

Komentarzy: 611
12.05.2007 19:37
Bezs wątpienia jest to najładniejszy polski tramwaj w ogóle 😎
Offline Wojtas83
XeeRooX
Użytkownik

Komentarzy: 1706
12.05.2007 19:51
Wolałbym takie polskie cudo ( w wersji normalnotorowej) od wiedeńców.
Offline XeeRooXtomasz.k at fotozajezdnia.pl
Wiroos
Administrator

Komentarzy: 3794
12.05.2007 21:13
W sumie Wojtas masz rację 😉

Trójczłonowe Pesy mają taką samą długość jak gebelsy i wiedeńce, więc idealnie nadawałyby się np. na piątkę czy dwójkę.
Offline Wiroos
thomas_
Administrator

Komentarzy: 6594
12.05.2007 21:19
Ja też się zgadzam z przedmówcami. Tramwaj ładnie się prezentuje.
Offline thomas_
YogY
Administrator

Komentarzy: 705
12.05.2007 23:59
design przodu mi się nie podoba. Wygląda jakby miał jakieś okulary skrzywione.
Offline YogYyogy at onet.eu
Wiroos
Administrator

Komentarzy: 3794
13.05.2007 00:07
Mnie się właśnie bardzo podoba, mordka sprawia wrażenie lekko wrednej 😉 Wnętrze też ma całkiem fajne, no i przyjemnie się nim jedzie.
Offline Wiroos
kmk
Użytkownik

Komentarzy: 607
13.05.2007 10:02
Ciekawostką jest to, że Elbląg zmówił tramwaje całe w kolorze zielonym a dostali wóz z żółtymi drzwiami - nikt nie wie dlaczego 😁
Offline kmkkmk.krakow at gazeta.plhttp://www.kmk.krakow.pl
Unrealgod
Użytkownik

Komentarzy: 5520
13.05.2007 14:47
Może żeby ludzie mogli sobie do nich trafić? Podobnie oznaczają pszczelarze wejście do ula.
Offline Unrealgoddeocentro at gmail.com
sarzek
Administrator

Komentarzy: 1859
14.05.2007 15:38
Mi sie średnio podoba moze to kwestia malowania, bo te dla Warszawy zdecydowanie lepiej sie prezentowały. Niech mi ktoś wytłumaczy w jakim celu pantograt jest odwrócony w drugą strone, czy takie ustawienie ma cos dać Wizualnie napewno lepiej by wygladał odwrócony.
Offline sarzekssarzek at gmail.comhttp://
thomas_
Administrator

Komentarzy: 6594
14.05.2007 15:41
A dla Warszawy to nie jest przypadkiem Cegielskiego tramwaj 123N
Offline thomas_
Michał Wojtaszek
Użytkownik

Komentarzy: 2991
14.05.2007 15:49
Warszawa kupuje zarówno wysokopodłogowce z Cegielskiego jak i niskopodłogowe Pesy.
Offline Michał Wojtaszekmwojtasz at psmkms.krakow.plhttp://www.psmkms.krakow.pl
Wiroos
Administrator

Komentarzy: 3794
16.05.2007 20:29
Odwrócony patyk podobno lepiej współpracuje z siecią, zwłaszcza przy większych prędkościach. Ale jak to nie wiem...
Offline Wiroos
sarzek
Administrator

Komentarzy: 1859
18.05.2007 13:57
No nie jestem pewien czy to co napisałes jest do konca prawda 🙂 wystarczy popatrzeć na ten filmik http://galeria.funthomas.info/details.php?image_id=5226 😈
Offline sarzekssarzek at gmail.comhttp://
Wiroos
Administrator

Komentarzy: 3794
20.05.2007 22:36
No to nie wiem... może to na kolei nie obowiązuje 😛
Offline Wiroos
barttek
Użytkownik

Komentarzy: 180
17.07.2007 22:27
Co do filmiku, wszystkie niemieckie ICE jeżdżą z pantografami odwróconymi tak, jak w tym tramwaju. Podobnież lokomotywy elektryczne. Zresztą, w wielu innych krajach też. Daleko szukać nie trzeba: czeskie Pendolino. 😛
Offline barttek
Ziner
Użytkownik

Komentarzy: 648
17.07.2007 22:48
Co do filmiku, to przy takich predkosciach mikroodlaczenia nie sa niczym dziwnym. I nie jest mozliwe calkowite wyeliminowanie tego zjawiska przy stosowaniu polaczenia pantograf-sieć trakcyjna.
Offline Zinereu07483 at o2.plhttp://www.ep09.rail.pl
solaris_urbinetto
Gość

27.06.2008 14:32
Mi się ten pantograf i przód tramwaju nie podoba i wydaje mi się ten tramwaj, że jest jakiś dziwny. 🙂 Za to tramwaj 116N, który jest zupełnie innej firmy ma ładniejszy przód i pantograf w lepszą stronę.Tramwaje 116N jeżdżą w Warszawie.