Strona główna / Kolej / Inwestycje kolejowe / Budowa łącznicy D29-624 2017-08-14

Budowa łącznicy D29-624 2017-08-14

«Poprzednie zdjęcie: Budowa łącznicy D29-624 2017-10-01
Następne zdjęcie: Budowa łącznicy D29-624 2017-07-30»

Budowa łącznicy D29-624 2017-08-14

Data zrobienia zdjęcia: 14 sierpnia 2017 roku (poniedziałek)
Opis: Kraków Zabłocie.

W porównaniu do stanu sprzed niemal roku, zmiany są naprawdę spore. Choć nie wszystkie cieszą, zwłaszcza tam w oddali, gdzie zrobiło się niebiesko.
I bynajmniej nie chodzi mi o bezchmurne niebo...
Słowa kluczowe: Budowa_łącznicy_D29-624 Kraków Kraków_Zabłocie D29-91 D29-624
Data dodania zdjęcia: 15.08.2017 17:26, Wyświetleń: 881, Pobrań: 16, Wielkość pliku: 384.1 KB
Dodał: Wypalacz Rafał
EXIF Info
Nazwa aparatu: RICOH IMAGING COMPANY, LTD.
Model aparatu: PENTAX K-3 II
Czas ekspozycji: 1/800 sec(s)
Wartość przysłony: F/6.3
Wartość ISO: 100
Data utworzenia: 14.08.2017 08:46:47
Długość ogniskowej: 34mm

Ostatnie komentarze

Cukier
Użytkownik

Komentarzy: 90
15.08.2017 22:23
W końcu to Zabłocie zbudowali już w opcji docelowej, czy teraz znów będą wszystko rozwalać przy okazji dobudowy dwóch torów? Pytam bo po rozwalaniu trzechletniego skrzyżowania Saska/Lipska już mnie nic w tym mieście nie zdziwi w tej materii.
Offline Cukier
AndrzejK
Użytkownik

Komentarzy: 4508
15.08.2017 22:23
Jak chodzi o Zabłocie to ktoś chciał zrobić coś oryginalnego, ale wyszło kiepsko - taki nieforemny, wielki blaszak. Dlatego trochę mnie zdjęło przerażenie w kwestii docelowego wyglądu średnicy w centrum.
Offline AndrzejKandrzej.k1984 at interia.pl
Wypalacz Rafał
Użytkownik

Komentarzy: 4901
16.08.2017 08:05
Widoczny na zdjęciu przystanek jest zbudowany w formie docelowej dla budowy łącznicy. Budowa dodatkowej pary torów to już inna inwestycja. Ale będzie polegać raczej na dostawianiu niż wyburzaniu - nie licząc rzecz jasna ścian hali na drugim końcu peronów, które trzeba będzie przestawić za nowe tory.
Offline Wypalacz Rafał
AndrzejK
Użytkownik

Komentarzy: 4508
16.08.2017 15:26
A ściany obecnie zamykające od zewnątrz peron na przeważającej długości? Przejście na perony zewnętrzne będzie tylko przez halę lub schody na pierwszym planie?
Offline AndrzejKandrzej.k1984 at interia.pl
Cukier
Użytkownik

Komentarzy: 90
16.08.2017 22:34
Czyli będą rozwalać. Ech, czy to było takie trudne, żeby od razu zbudować ten przystanek w wersji czeterotorowej, z tym że dwa skrajne tory tuż przed i tuż za przystankiem byłyby ślepe / włączały się zwrotnicami w tory środkowe?

Ja nie wiem, może powinniśmy się w ogóle cieszyć, że budując estakadę nad linią Główny - Płaszów dla wschodniego toru łącznicy pomyślano nad tym, żeby nie postawić filara tejże estakady w miejscu gdzie ma powstać nowy tor. Bo tak to trzeba by było filary estakady przestawiać a może i jej fragment burzyć i stawiać na nowo.
Offline Cukier