Strona główna» Komunikacja w Krakowie» Autobusy» Jelcz M081MB» Jelcz M081MB #DH353

Jelcz M081MB #DH353

«Poprzednie zdjęcie: Jelcz M081MB #DH375
Następne zdjęcie: Jelcz M081MB #DH375»

Jelcz M081MB #DH353

Data zrobienia zdjęcia: 2 kwietnia 2017 roku (niedziela)
Opis: Wieliczka.

W związku z rajdem samochodowym i utworzeniem zaplecza dla jego organizatorów na parkingu przy przystanku końcowym, autobusy linii dowozowych 1 i 2 kwietnia kończyły trasy na parkingu P+R przy stacji Wieliczka Park.

A pogoda zdawała się już obiecywać tylko wiosnę. I namiastkę lata...
Słowa kluczowe: Jelcz M081MB #DH353 #DH352 linia_D1 MPK_Kraków Krak_Trans_Rem Wieliczka Wieliczka_Park
Data dodania zdjęcia: 21.04.2017 20:12, Wyświetleń: 1772, Pobrań: 38, Wielkość pliku: 307.1 KB
Dodał: Wypalacz Rafał
EXIF Info
Nazwa aparatu: PENTAX
Model aparatu: PENTAX K-30
Czas ekspozycji: 1/800 sec(s)
Wartość przysłony: F/5.6
Wartość ISO: 100
Data utworzenia: 02.04.2017 09:35:37
Długość ogniskowej: 26mm

Ostatnie komentarze

pegaz
Użytkownik

Komentarzy: 155
22.04.2017 00:34
Hyba o rajd chodziło 😠
Offline pegaz
Wypalacz Rafał
Użytkownik

Komentarzy: 4942
22.04.2017 05:43
Ano...
Offline Wypalacz Rafał
AndrzejK
Użytkownik

Komentarzy: 4508
22.04.2017 09:53
Zastanawiałem się, jak te linie dowozowe są skomunikowane z pociągami i widzę, że na 14-17 min wprzód. To chyba bezpiecznie, w razie spóźnienia i żeby się spokojnie przesiąść.

Ciekawi mnie, czy ten system dobrze działa, bo w założeniach to jest jeden z najlepszych pomysłów w aglomeracji.
Offline AndrzejKandrzej.k1984 at interia.pl
kuba203
Użytkownik

Komentarzy: 4498
27.04.2017 10:35
AndrzejK napisał(a):

Ciekawi mnie, czy ten system dobrze działa, bo w założeniach to jest jeden z najlepszych pomysłów w aglomeracji.


W praktyce raz widziałem jak to działa: autobusy czekały na opóźniony pociąg, po czym ruszyły w momencie gdy ten wjeżdżał na przystanek. Jeden z kierowców zawrócił po pasażerów z pociągu, drugi pojechał...
Offline kuba203kuba203 at gazeta.pl
AndrzejK
Użytkownik

Komentarzy: 4508
27.04.2017 16:24
Raz, to wiesz... 😉 Niechlubny wyjątek lub wpadka jak zawsze.

W każdym razie system z autobusami co godzinę i pociągami co pół jest bardzo wrażliwy, o ile nie całkiem niemożliwy do realizowania.
Offline AndrzejKandrzej.k1984 at interia.pl
kuba203
Użytkownik

Komentarzy: 4498
27.04.2017 19:06
AndrzejK napisał(a):
Raz, to wiesz... 😉 Niechlubny wyjątek lub wpadka jak zawsze.


Nie no, kilka razy widziałem jak wszystko przyjechało planowo 😉
Offline kuba203kuba203 at gazeta.pl
Burdzio
Użytkownik

Komentarzy: 98
14.05.2017 15:29
Gdzie oni tam koło zapasowe mają? W tylnej rzeźni?
Offline Burdzio
volferssj
Użytkownik

Komentarzy: 372
15.05.2017 08:09
@Burdzio: Vero to autobusy miejskie (chyba mówi się o kategorii I). W miejskich zapas nie jest obowiązkowy, więc pewnie mają go w wozie Pogotowia Technicznego.
Offline volferssjtoretto84 at wp.pl
Burdzio
Użytkownik

Komentarzy: 98
15.05.2017 09:58
@volferssj zgodnie z wyrokiem NSA każdy pojazd obsługujący przewóz regularny specjalny powinien spełniać wymogi rozporządzenia, więc pojazdy na tej linii powinny mieć koło zapasowe.
Offline Burdzio
volferssj
Użytkownik

Komentarzy: 372
15.05.2017 11:19
Owszem zgoda.... Ale tego przepisu nie stosuje się dla komunikacji miejskiej i podmiejskiej, jak w tym przypadku.
Chociaż raz nasze przepisy wykazują się odrobiną logiki, bo niby gdzie w takim wozie zapas miałby wylądować?
Offline volferssjtoretto84 at wp.pl
Burdzio
Użytkownik

Komentarzy: 98
15.05.2017 18:39
To nie jest komunikacja miejska, ani podmiejska.
Offline Burdzio