Strona główna» Szukaj» Solaris Urbino 12 #DU904

Solaris Urbino 12 #DU904

Następne zdjęcie: Ikarus 280.26 #BK578»

Solaris Urbino 12 #DU904

Data zrobienia zdjęcia: 26 września 2016 roku (poniedziałek)
Opis: Hucisko
Pierwszy dzień jazdy liniowej Solarisa na linii D1. Pasażerowie są zadowoleni ze zmiany. Wcześniej autko jeździło na liniach dowozowych KMŁ, ale jako rezerwowy autobus. 😁
Słowa kluczowe: Solaris Urbino 12 #DU904 linia_D1 Hucisko linie_dowozowe komunikacja_gminna MPK_Kraków KTR Krak_Trans_Rem KMŁ Koleje_Małopolskie
Data dodania zdjęcia: 05.10.2016 11:23, Wyświetleń: 2607, Pobrań: 6, Wielkość pliku: 403.0 KB
Dodał: akselmen
IPTC Info
Date created: 26.09.2016
EXIF Info
Nazwa aparatu: Canon
Model aparatu: Canon EOS DIGITAL REBEL XT
Czas ekspozycji: 1/125 sec(s)
Wartość przysłony: F/3.5
Wartość ISO: 400
Data utworzenia: 26.09.2016 06:41:40
Długość ogniskowej: 18mm

Ostatnie komentarze

Cukier
Użytkownik

Komentarzy: 90
05.10.2016 22:40
Podobno koniec tego dobrobytu i specjalnie z myślą o liniach KTRu przeniesiono #BU849 i 850 z Bieńczyc na Wolę.
Offline Cukier
akselmen
Użytkownik

Komentarzy: 182
06.10.2016 00:15
Dziś na D1 jeździł 849.
Offline akselmenakselmen at wp.pl
Dominiak
Użytkownik

Komentarzy: 3739
06.10.2016 02:54
Cukier napisał(a):
Podobno koniec tego dobrobytu i specjalnie z myślą o liniach KTRu przeniesiono #BU849 i 850 z Bieńczyc na Wolę.

Szczerze nie powiedziałbym, że koniec. Lepsza pełna niska podłoga niż vera.
Offline Dominiakdwlodarczyk2 at gmail.comhttp://niezaleznytransportowy.blogspot.com/
lesiu88
Użytkownik

Komentarzy: 77
06.10.2016 05:23
Biorąc pod uwagę komfort jazdy 849 i 850 ze skrzynią ZF rzekłbym, że skórka za wyprawkę. Plus to oczywiście więcej miejsca.
Offline lesiu88l.lesniewski at wpk.katowice.pl
hurricane
Moderator

Komentarzy: 1694
06.10.2016 08:49
Lesiu, bo pasażera na pewno obchodzi jaką skrzynię ma autobus. :-\
Offline hurricanetomasz.wlodekk at gmail.com
akselmen
Użytkownik

Komentarzy: 182
06.10.2016 11:11
Bardziej szarpie przy hamowaniu. 😁
Offline akselmenakselmen at wp.pl
lesiu88
Użytkownik

Komentarzy: 77
06.10.2016 12:44
Nie obchodzi, ale jak słusznie zauważył akselmen ta seria ze skrzyniami ZF mocno szarpie przy zmianie biegów, co bezpośrednio przekłada się na komfort podróży.
Offline lesiu88l.lesniewski at wpk.katowice.pl
czatowiec
Użytkownik

Komentarzy: 1563
06.10.2016 21:51
lesiu88 napisał(a):
Nie obchodzi, ale jak słusznie zauważył akselmen ta seria ze skrzyniami ZF mocno szarpie przy zmianie biegów, co bezpośrednio przekłada się na komfort podróży.

Jest to pewna różnica, ale nie zmienia to faktu, że niezależnie od skrzyni biegów nie ma co porównywać auta klasy MAXI z w pełni niską podłogą i normalnym autobusowym zawieszeniem do Vera pod względem komfortu podróżowania. W szczególności, że Vero ma manualną i od danej trasy oraz umiejętności kierowcy zależy, czy zmiana tam będzie płynna, czy tragiczna, a w Solarisach jednak jest w miarę przewidywalna i równomierna.
Offline czatowiecczatowiec at gmail.comhttp://shift.org.pl
akselmen
Użytkownik

Komentarzy: 182
07.10.2016 20:21
lesiu88 napisał(a):
bezpośrednio przekłada się na komfort podróży.


I na kontrolę biletów. 😁
Czasami robi się niezły parkour.

Nie raz, było albo w DH lub Solarisie, że leciało się przez cały autobus przez awaryjne hamowanie przy wystawianiu biletów...
Offline akselmenakselmen at wp.pl
Cukier
Użytkownik

Komentarzy: 90
08.10.2016 22:30
Dominiak napisał(a):
Lepsza pełna niska podłoga niż vera.

Na liniach podmiejskich w większości przypadków i tak niska podłoga jest bezużyteczna, bo wysiada się do rowu. A krakowskie solarisy generalnie z komfortem podróży nie mają zbyt wiele wspólnego, za sprawą siedzisk typu decha. Jadąc w mieście te kilka przystanków oczywiście nie ma problemu, można nawet na stojąco. Ale na dłuższych trasach podmiejskich zwyczajnie zaczyna zad boleć. Tak więc pod względem komfortu dużo lepsze byłyby Setry czy nawet Sprintery, a z posiadanego przez MPK taboru - oczywiście CLLki.

Jedyna przewaga SU12 nad Vero to większa pojemność.
Offline Cukier
Dominiak
Użytkownik

Komentarzy: 3739
09.10.2016 14:08
Nie powiedziałbym że to jedyna zaleta. Zawieszenie jest o niebo lepsze niż w Vero bo się nie lata na wszystkie strona na zakrętach oraz góra dół na wybojach.
Offline Dominiakdwlodarczyk2 at gmail.comhttp://niezaleznytransportowy.blogspot.com/