Strona główna» Różne» Reporterskie» Edisonowski system sterowania ruchem.

Edisonowski system sterowania ruchem.

«Poprzednie zdjęcie: wrocławska fontanna
Następne zdjęcie: Brama śmierci»

Edisonowski system sterowania ruchem.

Data zrobienia zdjęcia: 21 kwietnia 2007 roku (sobota)
Opis: Ruda Śląska Chebzie. System sterowania ruchem na jednotorach.
Słowa kluczowe: Tramwaje_Śląskie Ruda_Śląska Chebzie
Data dodania zdjęcia: 23.04.2007 17:28, Wyświetleń: 1058, Pobrań: 10, Wielkość pliku: 50.9 KB
Dodał: thomas_

Ostatnie komentarze

thomas_
Administrator

Komentarzy: 6594
23.04.2007 21:44
Zapomniałem dopisać, że to wrzuciłem jako ciekawostkę, więc nie musicie tego oceniać.
Offline thomas_
Wiroos
Administrator

Komentarzy: 3794
23.04.2007 22:00
To usunę swoją ocenę.

A najlepsze jest to, że motorowi się w tym jakoś odnajdują.
Offline Wiroos
thomas_
Administrator

Komentarzy: 6594
23.04.2007 22:06
Tyle, że to jest akurat dla regulatora ruchu. Motorowi maja te skrzyneczki niżej.
Offline thomas_
Unrealgod
Użytkownik

Komentarzy: 5520
04.06.2007 23:16
A jak to działa?
Offline Unrealgoddeocentro at gmail.com
thomas_
Administrator

Komentarzy: 6594
05.06.2007 06:40
W metalowej obudowie znajduje się żarówka, która sygnalizuje zajętość danego odcinka jednotoru. Motorniczy, przez wjazdem na odcinek jednotorowy, przełącza przełącznik w jednej z takich skrzynek, dzięki czemu informuje tramwaje z naprzeciwka, że tor jest zajęty, po dojeździe na mijankę lub po zjeździe z jednotoru, przełącza przełącznik w kolejnej skrzynce informując, że tor jest wolny. Niestety zapomniałem jaki sygnał wskazuje, że tor jest wolny: zapalona, czy zgaszona żarówka. Ale raczej to pierwsze.
Offline thomas_
Wiroos
Administrator

Komentarzy: 3794
05.06.2007 10:07
Jak jeździłem po GOPie, to obserwowałem działanie tej całej sygnalizacji. Czasem zapalona żarówka sygnalizowała zajętość jednotoru, a czasem zgaszona. Chyba zależy to od odcinka.
Offline Wiroos