Strona główna» Kolej» Inwestycje kolejowe» Budowa łącznicy D29-624 2016-02-27

Budowa łącznicy D29-624 2016-02-27

«Poprzednie zdjęcie: Budowa łącznicy D29-624 2016-02-27
Następne zdjęcie: Budowa łącznicy D29-624 2016-02-06»

Budowa łącznicy D29-624 2016-02-27

Data zrobienia zdjęcia: 27 lutego 2016 roku (sobota)
Opis: Kraków Krzemionki.

Widok z kładki dla pieszych.
Słowa kluczowe: Budowa_łącznicy_D29-624 Kraków Kraków_Krzemionki D29-94 D29-603
Data dodania zdjęcia: 27.02.2016 20:16, Wyświetleń: 1750, Pobrań: 3, Wielkość pliku: 363.7 KB
Dodał: Wypalacz Rafał
EXIF Info
Nazwa aparatu: PENTAX
Model aparatu: PENTAX K-30
Czas ekspozycji: 1/160 sec(s)
Wartość przysłony: F/7.1
Wartość ISO: 100
Data utworzenia: 27.02.2016 13:07:19
Długość ogniskowej: 26mm

Ostatnie komentarze

AndrzejK
Użytkownik

Komentarzy: 4536
28.02.2016 16:53
Masz gdzies jakis rysunek/schemat z docelowym ukladem torowym? Bo to dla mnie nie takie oczywiste skoro na glownej maja byc 4 tory a tu musi przekroczyc towarową... ?
Offline AndrzejKandrzej.k1984 at interia.pl
Wypalacz Rafał
Użytkownik

Komentarzy: 5000
28.02.2016 17:40
Układ docelowy ma być taki że pociągi pasażerskie już od samej Bonarki będą jechały po torach dzisiejszej łącznicy 603 (czyli tak jak widoczny na zdjęciu skład), zaś towarowe będą jechały po obecnej linii 94. A w widocznym na zdjęciu rejonie będzie przejście na właściwy wiadukt nad ulicą Wielicką. Zaś do Płaszowa pozostanie tylko jeden tor. Z zachowanym (jakby co...) peronem, którego budowa aktualnie trwa.
Offline Wypalacz Rafał
gs
Użytkownik

Komentarzy: 240
28.02.2016 17:48
Na forum wieżowców http://www.skyscrapercity.com/showthread.php?t=1852213 jest link do planu przebudowy.
Offline gs