Strona główna» Kolej» Lokomotywy elektryczne» EU07/EP07/4E» EU07-305

EU07-305

«Poprzednie zdjęcie: EP07-1036
Następne zdjęcie: EU07-368»

EU07-305

Data zrobienia zdjęcia: 21 grudnia 2014 roku (niedziela)
Opis: W drugim dniu swojego kursowania w nowym rozkładzie pociąg TLK Karpaty (pogrobowiec słynnego ekspresu Ernest Malinowski i słynnego wcześniejszego pospiesznego Karpaty w relacji Warszawa - Bukareszt) planowo podąża w kierunku Krynicy. Jak na drugi dzień rozkładowego kursowania oraz kompletny brak promocji tego połączenia przez PKP IC (na zasadzie dotację i tak weźmiemy, więc pasażerów już wozić niekoniecznie musimy) frekwencja wyglądała na niezłą, ok. 60 osób w tych 4 wagonach...
Słowa kluczowe: EU07 EU07-305 PKP_Intercity PKP_IC TLK Łowczówek-Pleśna D29-96 kryniczanka 990px
Data dodania zdjęcia: 21.12.2014 12:48, Wyświetleń: 2774, Pobrań: 7, Wielkość pliku: 331.9 KB
Dodał: hurricane
IPTC Info
Byline: Picasa
EXIF Info
Nazwa aparatu: NIKON CORPORATION
Model aparatu: NIKON D90
Czas ekspozycji: 1/400 sec(s)
Wartość przysłony: F/5.6
Wartość ISO: 640
Data utworzenia: 21.12.2014 11:46:14
Długość ogniskowej: 85mm

Ostatnie komentarze

AndrzejK
Użytkownik

Komentarzy: 4536
21.12.2014 13:22
Co do promocji, komunikaty prasowe PKP SA w okresie 1-18 grudnia br. wg tematyki

Pendolino - 50% komunikatów
modernizacje dworców - 35%
inne - 10%
oferta w nowym rozkładzie - 5%



a przy okazji powylewam sobie żale - najpopularniejszy popołudniowy TLK powrotny z Warszawy w nowym rozkładzie bez barowego, wagony nie wiem skąd wyciągnięte (dawno tak niskiego standardu nie widziałem, jedna z toalet nieczynna na stałe). Czyżby element strategii podkreślania oferty Pendolino?
Offline AndrzejKandrzej.k1984 at interia.pl
Sudi
Użytkownik

Komentarzy: 3364
21.12.2014 13:51
w żadnym TLK nie ma teraz barowego, IC tłumaczyło się faktem, że nie chcą dezorientować pasażerów, ponieważ w jednym TLK był barowy, a w innym nie. Więc wywalili ofertę wagonów barowych z pociągów TLK i po problemie, teraz pasażer nie ma wątpliwości. Po prostu śmiech na sali.
Offline Sudi
AndrzejK
Użytkownik

Komentarzy: 4536
21.12.2014 14:17
Opad szczeny.

To jak "ponieważ niektóre pociągi się spóźniają, zadbamy by wszystkie się spóźniały, wtedy podróżny nie będzie musiał się zastanawiać czy będzie planowo czy nie"
Offline AndrzejKandrzej.k1984 at interia.pl
Wypalacz Rafał
Użytkownik

Komentarzy: 5000
21.12.2014 16:40
Ja mam lepszy pomysł dla centrali PIC - ponieważ pociągi nie dojeżdżają do wszystkich miast w Polsce, zlikwidować wszystkie i zostawić tylko centralę firmy 😈
Offline Wypalacz Rafał
Unrealgod
Użytkownik

Komentarzy: 5520
21.12.2014 19:56
Kilka lat temu słyszałem o warunkach jakie WARS stawiał ajentom wagonów barowych. O ile dobrze pamiętam, na podstawie własnej działalności gospodarczej dzierżawi się wagon (lub wagony) który się utrzymuje, gwarantując gotowość do użytku. Asortyment (a pewnie i dostawcy) są z góry narzucone.
Całość wydaje mi się dość mało atrakcyjna dla przedsiębiorcy, dla tego zastanawiam się czy udało się znaleźć dość wielu chętnych do obsługi takich wagonów.
Offline Unrealgoddeocentro at gmail.com
vear
Administrator

Komentarzy: 2470
21.12.2014 21:23
Tak jak piszesz funkcjonuje spora liczba McDonald'sów i raczej ku upadkowi się nie chylą.
Offline vearkolodziej.radoslaw at gmail.comhttps://airlinepl.info
Unrealgod
Użytkownik

Komentarzy: 5520
21.12.2014 21:45
Z tą drobną różnicą że taki McDonald's przy Matecznym będzie stał przy Matecznym i za rok i za lat pięć. Tymczasem taki na przykład Gdynia-Zakopane może w przyszłym rozkładzie być obsługiwany przez Pendolino, lub też całkiem wylecieć a ajent dostanie propozycję włączeni w skład z Krakowa do Bielska.
McDonald's również nie utknie w trasie (na przykład z powodu oblodzenia sieci) i nie spóźni się na miejsce na następny dzień pracy.
Offline Unrealgoddeocentro at gmail.com
AndrzejK
Użytkownik

Komentarzy: 4536
21.12.2014 22:37
nie ma co dywagować, trzeba znać dokładnie warunki ajencji
Offline AndrzejKandrzej.k1984 at interia.pl
vear
Administrator

Komentarzy: 2470
22.12.2014 04:21
Otóż to, umowa z ajentem może np. gwarantować pewne minimum zapewniane przez zleceniodawcę.
No a co do utykania, to właśnie tutaj jest pole do popisu - by dobrze zorganizować sobie pracę mimo utrudnień. No i nawet ajent McD też może nagle dostać ofertę nie do odrzucenia ze strony centrali - taki urok franchisingu.
Offline vearkolodziej.radoslaw at gmail.comhttps://airlinepl.info