Miał, ale wymieniono parę "182+482" na "153+193", ponieważ w związku z remontem Mogilskiej te pierwsze linie mają wzmocniony rozkład jazdy (o którym nieoficjalnie mówi się że może zostać na stałe), co oprócz zwiększonej puli wzkm wymagałoby od Mobilisa większej ilości autobusów więc zdecydowano się na wymianę.
Później jeszcze doszło do wymiany linii "168" na "109" bo mądre głowy z ZIKiTu musiały dopiero doświadczalnie sprawdzić, że wysoki na 3,1m AMZ CS12LF nie zmieści się pod wiaduktem na ul. Radzikowskiego, który ma nominalną wysokość opisaną znakiem 2,8m i gdzie na styk mieści się Jelcz Vero, który ma 2,97m 🤣
To dobrze, bo z Mistrzejowic zostaje tylko 182/482 do miasta. Nikt tu nigdy nie krzyczał (gdy zabierano 20, gdy obcięto 16, gdy 128 zamieniono w pseudo-linię, gdy zostawiono 1,5 linii tramwajowej na wiele miesięcy) więc miasto posuwa się dalej.
Nowe 128 stworzy świetne połączenie międzydzielnicowe, niestety kosztem Mistrzejowic, które "marzą" o trzecim autobusie za Wisłę.
AndrzejK: A nie czwartym autobusie za Wisłę?
1) 123- przejeżdża przez Wisłę na ulicy Półłanki.
2) 128- przejeżdża przez Wisłę na Moście Kotlarskim.
3) 178- przejeżdża przez Wisłę przez most na Nowohuckiej.
Grunt żeby to nowe 128 jeździło. Bo z tego co mi się wydaje, to zostanie nam linia widmo jeżdżąca co 30 minut przez cały dzień i co godzinę w weekendy ...