Tramwaj Lipska-Wielicka 2014-05-25
«Poprzednie zdjęcie: Tramwaj Lipska-Wielicka 2014-05-25
Następne zdjęcie: Tramwaj Lipska-Wielicka 2014-05-17»

Tramwaj Lipska-Wielicka 2014-05-25
|
|
Ostatnie komentarze
Dominiak Użytkownik Komentarzy: 3739 26.05.2014 00:33 |
To nie będzie skrętu do miasta z estakady?
|
|
![]() ![]() ![]() ![]() |
||
Wypalacz Rafał Użytkownik Komentarzy: 5000 26.05.2014 08:54 |
||
![]() ![]() |
||
AndrzejK Użytkownik Komentarzy: 4536 26.05.2014 11:39 |
Musi być, przecież po zakończeniu tej inwestycji 11 pojedzie z M. Płaszowa na Ruczaj tym skrętem. 20 zostanie bez zmian, a 50 pojedzie po całości "KST".
|
|
![]() ![]() ![]() |
||
Wypalacz Rafał Użytkownik Komentarzy: 5000 26.05.2014 11:47 |
No, z prognozowaniem co i jak pojedzie po ukończeniu tej inwestycji byłbym ostrożny - nie zapominajmy kto w tym mieście podejmuje ostateczne decyzje. Choć może wyniki wczorajszego referendum (szkoda tylko że zabrakło w nim piątego pytania - o ruch jednokierunkowy wokół Plant) może trochę otrzeźwią tego pana...
Może... |
|
![]() ![]() |
||
vear Administrator Komentarzy: 2470 26.05.2014 11:57 |
Jak już coś, to jego żonę 😎
|
|
![]() ![]() ![]() ![]() |
||
AndrzejK Użytkownik Komentarzy: 4536 26.05.2014 12:00 |
Tylko 55% za metrem uważam za znakomity wynik. Biorąc pod uwagę, że takie coś każdy chciałby mieć pod blokiem, a o zagrożeniach mało kto ostrzegał, to i tak ogromna grupa ludzi nie dała się wpuścić w maliny.
|
|
![]() ![]() ![]() |
||
Wypalacz Rafał Użytkownik Komentarzy: 5000 26.05.2014 12:12 |
vear napisał(a): Jak już coś, to jego żonę 😎 Tak, zdaję sobie z tego sprawę, bardziej chodziło mi o to że przy podejmowaniu decyzji głos szanownej małżonki przestanie przeważać nad racjonalnymi przesłankami 😉 |
|
![]() ![]() |
||
Dominiak Użytkownik Komentarzy: 3739 27.05.2014 00:20 |
AndrzejK napisał(a): Tylko 55% za metrem uważam za znakomity wynik. Biorąc pod uwagę, że takie coś każdy chciałby mieć pod blokiem, a o zagrożeniach mało kto ostrzegał, to i tak ogromna grupa ludzi nie dała się wpuścić w maliny. Dlatego utwierdzam się w przekonaniu, że metro to zły pomysł. Kiedyś to popierałem ale jak sie dowiedziałem o kosztach utrzymania tego badziewia to... 😛 |
|
![]() ![]() ![]() ![]() |
||
AndrzejK Użytkownik Komentarzy: 4536 27.05.2014 11:54 |
Bardzo interesujące by było zróżnicowanie przestrzenne głosów ws. metra. Jak głosował prawy brzeg Wisły, jak peryferia, jak centrum. Będą gdzieś dostępne wyniki komisjami?
|
|
![]() ![]() ![]() |
||
AndrzejK Użytkownik Komentarzy: 4536 29.05.2014 17:54 |
Patrzcie i podziwiajcie. Ekskluzywnie dla fotozajezdnia.pl, pierwsza w internetach mapa poparcia dla metra w Krakowie!
[udział odpowiedzi TAK wg dzielnic w %] http://www.tinypic.pl/1edlfw0aqu5f Sorry za prymitywne wykonanie, wziąłem jakiś stary podkład. Źródło: opracowanie własne na podstawie http://www.gazetakrakowska.pl/artykul/3453629,wyniki-referendum-w-krakowie-sprawdz-jak-glosowano-w-twojej-dzielnicy-dane-wykresy,id,t.html |
|
![]() ![]() ![]() |
||
tophie Użytkownik Komentarzy: 390 29.05.2014 18:38 |
Wynika z tego, że powinienem się wstydzić za moich sąsiadów. Podejrzewam jednak, że większości z osób głosujących za budową metra chodziło o jakiekolwiek usprawnienie komunikacji zbiorowej i z całą pewnością odrzuciliby oni ten projekt po przedstawieniu kosztów inwestycji. W sprawie metra sporo się mówi, ale nie podaje się żadnych konkretów. Tak naprawdę mieszkańcy Krakowa nie wiedzieli za czym w tym punkcie głosują.
|
|
![]() ![]() |
||
vear Administrator Komentarzy: 2470 29.05.2014 20:11 |
Bo i pytanie było postawione ogólnie. O czymś tam się mówiło w prasie, ale nikt oficjalnie nie przedstawił konkretnych projektów.
|
|
![]() ![]() ![]() ![]() |
||
AndrzejK Użytkownik Komentarzy: 4536 29.05.2014 23:16 |
Za to interpretacja banalna: Śródmieście ze Starym Podgórzem mniej entuzjastyczne, bo po co im. Blokowiska północne i nowohuckie za, bo I linia ma u nich być. Blokowiska podgórskie mniej entuzjastycznie, bo do nich dotrze w drugiej kolejności. "Stara" Nowa Huta też słabiej poparła, bo metro dla niej niewiele wnosi, a ponadto starsi ludzie się nie chcą tułać po piwnicach. Południowe peryferia są za, bo się ogólnie czują komunikacyjnie poszkodowane i liczą na coś co zmieni ogólny obraz. Ale dla nich metro to akurat misja samobójcza, bo dotarłoby tam w trzeciej kolejności, a za nim to nastąpi to już im wszystko ze względu na koszty zlikwidują 😉
|
|
![]() ![]() ![]() |
||
Unrealgod Użytkownik Komentarzy: 5520 29.05.2014 23:47 |
Pozytywny wynik w sprawie metra można też potraktować jako negatywną ocenę dla komunikacji miejskiej. Gdyby ludzie byli zadowoleni z tego co mają, nie potrzebowali by przecież drogiego metra (od dawna mówi się o bardzo wysokich kosztach takiego przedsięwzięcia).
Ja dla metra powiedziałem tak. Pytanie nie odnosiło się do żadnego konkretnego projektu. Metro jako koncept zbiorowej komunikacji odseparowanej zupełnie od wszelkiego innego ruchu (nawet innych pojazdów komunikacji zbiorowej) o dużej pojemności pojazdów i wysokiej częstotliwości kursowania jawi mi się jako jedyny sposób na przekonanie mieszkańców do pozostawienia samochodów w garażach/parkingach. |
|
![]() ![]() ![]() |
||
vear Administrator Komentarzy: 2470 30.05.2014 01:03 |
No i na tym polega cały problem. Decyzji o budowie metra nie podejmuje się na podstawie zjaw i upiorów, tylko naukowych analiz...
|
|
![]() ![]() ![]() ![]() |