Strona główna» Komunikacja w Krakowie» Remonty/Inwestycje» Budowa łącznika Wielicka - Lipska» Tramwaj Lipska-Wielicka 2014-05-25

Tramwaj Lipska-Wielicka 2014-05-25

«Poprzednie zdjęcie: Tramwaj Lipska-Wielicka 2014-05-25
Następne zdjęcie: Tramwaj Lipska-Wielicka 2014-05-17»

Tramwaj Lipska-Wielicka 2014-05-25

Data zrobienia zdjęcia: 25 maja 2014 roku (niedziela)
Opis: Kraków, ulica Wielicka.
Słowa kluczowe: Tramwaj_Lipska-Wielicka linia_tramwajowa budowa Wielicka Kraków
Data dodania zdjęcia: 26.05.2014 00:20, Wyświetleń: 1620, Pobrań: 7, Wielkość pliku: 249.6 KB
Dodał: Wypalacz Rafał
EXIF Info
Nazwa aparatu: PENTAX
Model aparatu: PENTAX K-30
Czas ekspozycji: 1/400 sec(s)
Wartość przysłony: F/6.3
Wartość ISO: 100
Data utworzenia: 25.05.2014 07:18:15
Długość ogniskowej: 45mm

Ostatnie komentarze

Dominiak
Użytkownik

Komentarzy: 3739
26.05.2014 00:33
To nie będzie skrętu do miasta z estakady?
Offline Dominiakdwlodarczyk2 at gmail.comhttp://niezaleznytransportowy.blogspot.com/
Wypalacz Rafał
Użytkownik

Komentarzy: 5000
26.05.2014 08:54
Będzie, oczywiście że będzie:

http://fotozajezdnia.pl/details.php?image_id=47303
Offline Wypalacz Rafał
AndrzejK
Użytkownik

Komentarzy: 4536
26.05.2014 11:39
Musi być, przecież po zakończeniu tej inwestycji 11 pojedzie z M. Płaszowa na Ruczaj tym skrętem. 20 zostanie bez zmian, a 50 pojedzie po całości "KST".
Offline AndrzejKandrzej.k1984 at interia.pl
Wypalacz Rafał
Użytkownik

Komentarzy: 5000
26.05.2014 11:47
No, z prognozowaniem co i jak pojedzie po ukończeniu tej inwestycji byłbym ostrożny - nie zapominajmy kto w tym mieście podejmuje ostateczne decyzje. Choć może wyniki wczorajszego referendum (szkoda tylko że zabrakło w nim piątego pytania - o ruch jednokierunkowy wokół Plant) może trochę otrzeźwią tego pana...

Może...
Offline Wypalacz Rafał
vear
Administrator

Komentarzy: 2470
26.05.2014 11:57
Jak już coś, to jego żonę 😎
Offline vearkolodziej.radoslaw at gmail.comhttps://airlinepl.info
AndrzejK
Użytkownik

Komentarzy: 4536
26.05.2014 12:00
Tylko 55% za metrem uważam za znakomity wynik. Biorąc pod uwagę, że takie coś każdy chciałby mieć pod blokiem, a o zagrożeniach mało kto ostrzegał, to i tak ogromna grupa ludzi nie dała się wpuścić w maliny.
Offline AndrzejKandrzej.k1984 at interia.pl
Wypalacz Rafał
Użytkownik

Komentarzy: 5000
26.05.2014 12:12
vear napisał(a):
Jak już coś, to jego żonę 😎


Tak, zdaję sobie z tego sprawę, bardziej chodziło mi o to że przy podejmowaniu decyzji głos szanownej małżonki przestanie przeważać nad racjonalnymi przesłankami 😉
Offline Wypalacz Rafał
Dominiak
Użytkownik

Komentarzy: 3739
27.05.2014 00:20
AndrzejK napisał(a):
Tylko 55% za metrem uważam za znakomity wynik. Biorąc pod uwagę, że takie coś każdy chciałby mieć pod blokiem, a o zagrożeniach mało kto ostrzegał, to i tak ogromna grupa ludzi nie dała się wpuścić w maliny.

Dlatego utwierdzam się w przekonaniu, że metro to zły pomysł. Kiedyś to popierałem ale jak sie dowiedziałem o kosztach utrzymania tego badziewia to... 😛
Offline Dominiakdwlodarczyk2 at gmail.comhttp://niezaleznytransportowy.blogspot.com/
AndrzejK
Użytkownik

Komentarzy: 4536
27.05.2014 11:54
Bardzo interesujące by było zróżnicowanie przestrzenne głosów ws. metra. Jak głosował prawy brzeg Wisły, jak peryferia, jak centrum. Będą gdzieś dostępne wyniki komisjami?
Offline AndrzejKandrzej.k1984 at interia.pl
AndrzejK
Użytkownik

Komentarzy: 4536
29.05.2014 17:54
Patrzcie i podziwiajcie. Ekskluzywnie dla fotozajezdnia.pl, pierwsza w internetach mapa poparcia dla metra w Krakowie!

[udział odpowiedzi TAK wg dzielnic w %]

http://www.tinypic.pl/1edlfw0aqu5f

Sorry za prymitywne wykonanie, wziąłem jakiś stary podkład. Źródło: opracowanie własne na podstawie http://www.gazetakrakowska.pl/artykul/3453629,wyniki-referendum-w-krakowie-sprawdz-jak-glosowano-w-twojej-dzielnicy-dane-wykresy,id,t.html
Offline AndrzejKandrzej.k1984 at interia.pl
tophie
Użytkownik

Komentarzy: 390
29.05.2014 18:38
Wynika z tego, że powinienem się wstydzić za moich sąsiadów. Podejrzewam jednak, że większości z osób głosujących za budową metra chodziło o jakiekolwiek usprawnienie komunikacji zbiorowej i z całą pewnością odrzuciliby oni ten projekt po przedstawieniu kosztów inwestycji. W sprawie metra sporo się mówi, ale nie podaje się żadnych konkretów. Tak naprawdę mieszkańcy Krakowa nie wiedzieli za czym w tym punkcie głosują.
Offline tophie
vear
Administrator

Komentarzy: 2470
29.05.2014 20:11
Bo i pytanie było postawione ogólnie. O czymś tam się mówiło w prasie, ale nikt oficjalnie nie przedstawił konkretnych projektów.
Offline vearkolodziej.radoslaw at gmail.comhttps://airlinepl.info
AndrzejK
Użytkownik

Komentarzy: 4536
29.05.2014 23:16
Za to interpretacja banalna: Śródmieście ze Starym Podgórzem mniej entuzjastyczne, bo po co im. Blokowiska północne i nowohuckie za, bo I linia ma u nich być. Blokowiska podgórskie mniej entuzjastycznie, bo do nich dotrze w drugiej kolejności. "Stara" Nowa Huta też słabiej poparła, bo metro dla niej niewiele wnosi, a ponadto starsi ludzie się nie chcą tułać po piwnicach. Południowe peryferia są za, bo się ogólnie czują komunikacyjnie poszkodowane i liczą na coś co zmieni ogólny obraz. Ale dla nich metro to akurat misja samobójcza, bo dotarłoby tam w trzeciej kolejności, a za nim to nastąpi to już im wszystko ze względu na koszty zlikwidują 😉
Offline AndrzejKandrzej.k1984 at interia.pl
Unrealgod
Użytkownik

Komentarzy: 5520
29.05.2014 23:47
Pozytywny wynik w sprawie metra można też potraktować jako negatywną ocenę dla komunikacji miejskiej. Gdyby ludzie byli zadowoleni z tego co mają, nie potrzebowali by przecież drogiego metra (od dawna mówi się o bardzo wysokich kosztach takiego przedsięwzięcia).

Ja dla metra powiedziałem tak. Pytanie nie odnosiło się do żadnego konkretnego projektu.
Metro jako koncept zbiorowej komunikacji odseparowanej zupełnie od wszelkiego innego ruchu (nawet innych pojazdów komunikacji zbiorowej) o dużej pojemności pojazdów i wysokiej częstotliwości kursowania jawi mi się jako jedyny sposób na przekonanie mieszkańców do pozostawienia samochodów w garażach/parkingach.
Offline Unrealgoddeocentro at gmail.com
vear
Administrator

Komentarzy: 2470
30.05.2014 01:03
No i na tym polega cały problem. Decyzji o budowie metra nie podejmuje się na podstawie zjaw i upiorów, tylko naukowych analiz...
Offline vearkolodziej.radoslaw at gmail.comhttps://airlinepl.info