Strona główna» Komunikacja w Polsce» Warszawa» Warszawa - Autobusy» Solaris Urbino 18 Hybrid #8397

Solaris Urbino 18 Hybrid #8397

«Poprzednie zdjęcie: Solaris Urbino 18 #A744
Następne zdjęcie: Solaris Urbino 18 #8311»

Solaris Urbino 18 Hybrid #8397

Data zrobienia zdjęcia: 10 kwietnia 2013 roku (środa)
Opis: Warszawa, Nowy Świat, przystanek Foksal.
Słowa kluczowe: Solaris Urbino_18 Hybrid #8397 Warszawa MZA_Warszawa Foksal Nowy_Świat linia_175 hybryda
Data dodania zdjęcia: 02.05.2013 15:12, Wyświetleń: 2377, Pobrań: 9, Wielkość pliku: 264.6 KB
Dodał: Sudi
EXIF Info
Nazwa aparatu: EASTMAN KODAK COMPANY
Model aparatu: KODAK EASYSHARE Z1012 IS Digital Camera
Czas ekspozycji: 1/400 sec(s)
Wartość przysłony: F/3.2
Wartość ISO: 200
Data utworzenia: 10.04.2013 15:18:01
Długość ogniskowej: 16.2mm

Ostatnie komentarze

adekpabianice
Użytkownik

Komentarzy: 21
02.05.2013 18:33
Ponoć ta linia ma zostać zlikwidowana. Warszawiacy - dlaczego?
Offline adekpabianice
hurricane
Moderator

Komentarzy: 1694
02.05.2013 21:22
Według mnie coś powinno być zlikwidowane, albo pociąg, albo linia 175, bo teraz mamy i to puste i to pustawe. Sprawdziłem empirycznie.
Offline hurricanetomasz.wlodekk at gmail.com
volferssj
Użytkownik

Komentarzy: 372
02.05.2013 22:20
Gdzieś (chyba na Transinfo) czytałem, że 175 w Wawie się obroniła.
Offline volferssjtoretto84 at wp.pl
szubak
Administrator

Komentarzy: 1694
02.05.2013 22:29
Bo mamy taki wielki hub lotniczy na Okęciu 😛 Ale trudno oczekiwać czegokolwiek po LOT, który de facto stała się "warszawską linią lotniczą". Przy cenie +300zł za przelot do portu regionalnego, z większości miast łatwiej i taniej polecieć czymkolwiek przez Niemcy:/ Do tego powoli likwidują kierunki wschodnie, więc liczba pasażerów spoza Polski w naszym wielkim hubie również spadnie. LOT opłaca się głównie z Warszawy, tyle, że jest to pewna skończona i niezbyt duża jak na hub grupa pasażerów.

Druga strona medalu to leżąca i kwicząca kolej, a także brak jakiegokolwiek marketingu w stylu podróży kombinowanej i biletu kolej + samolot, co w wielu krajach nie jest niczym nowym. Jeśli ktoś ma jechać do Warszawy koleją 3h, a w warunkach PKP 3h oznacza np. +2h na ew. awarię / opóźnienie / coś innego, to również czasowo się coś takiego przestaje totalnie opłacać.
Offline szubak
Bernard
Użytkownik

Komentarzy: 234
03.05.2013 22:22
adekpabianice napisał(a):
Ponoć ta linia ma zostać zlikwidowana. Warszawiacy - dlaczego?

Bo się unia przyczepiła, że dała dofinansowanie na trasę i tabor a wzdłuż pociągu pałęta się jakiś autobus. Jeśli 175 przetrwa to na pewno nie w takiej formie jak obecnie.

szubak napisał(a):
Bo mamy taki wielki hub lotniczy na Okęciu 😛 Ale trudno oczekiwać czegokolwiek po LOT, który de facto stała się "warszawską linią lotniczą". Przy cenie +300zł za przelot do portu regionalnego, z większości miast łatwiej i taniej polecieć czymkolwiek przez Niemcy:/ Do tego powoli likwidują kierunki wschodnie, więc liczba pasażerów spoza Polski w naszym wielkim hubie również spadnie. LOT opłaca się głównie z Warszawy, tyle, że jest to pewna skończona i niezbyt duża jak na hub grupa pasażerów.

Tymczasem liczba pasażerów na lotnisku Chopina rośnie: http://warszawa.gazeta.pl/warszawa/1,34864,13847030,Rekordowy_kwiecien_na_Okeciu__Rzadziej_latamy_po_Polsce.html
Offline Bernard
hurricane
Moderator

Komentarzy: 1694
04.05.2013 06:04
Jak się FR i W6 wyniosą z Lotniska Chopina to zobaczymy w jakiej kondycji to lotnisko jest naprawdę 😛
Offline hurricanetomasz.wlodekk at gmail.com