Strona główna» Komunikacja w Krakowie» Tramwaje» MAN/Duewag N8S/N8C» Duewag N8C-NF #3082

Duewag N8C-NF #3082

«Poprzednie zdjęcie: Duewag N8C-NF #3082
Następne zdjęcie: Duewag N8C-NF #3082»

Duewag N8C-NF #3082

Data zrobienia zdjęcia: 24 kwietnia 2013 roku (środa)
Opis: Na pierwszej obwodnicy już wiosna.
Słowa kluczowe: Duewag Düwag N8C-NF #3082 MPK_Kraków Kraków Straszewskiego
Data dodania zdjęcia: 25.04.2013 00:25, Wyświetleń: 2484, Pobrań: 19, Wielkość pliku: 443.6 KB
Dodał: Sędzia Czesław
IPTC Info
Date created: 24.04.2013
EXIF Info
Nazwa aparatu: NIKON CORPORATION
Model aparatu: NIKON D50
Czas ekspozycji: 1/350 sec(s)
Wartość przysłony: F/4.2
Wartość ISO: 200
Data utworzenia: 24.04.2013 16:34:18
Długość ogniskowej: 120mm

Ostatnie komentarze

Dominiak
Użytkownik

Komentarzy: 3739
25.04.2013 02:48
Aż bije ciepłem od tej fotki 😁
Offline Dominiakdwlodarczyk2 at gmail.comhttp://niezaleznytransportowy.blogspot.com/
Wypalacz Rafał
Użytkownik

Komentarzy: 5000
25.04.2013 19:13
Swoją drogą ciekawe kiedy będzie nam dane zobaczyć ten wóz (przejechać się nim) na linii innej niż "2"...
Offline Wypalacz Rafał
marcin3991
Użytkownik

Komentarzy: 290
25.04.2013 21:40
A co Ci przeszkadza, że jest przypisany do tej linii?
Offline marcin3991
Coffee
Gość

25.04.2013 21:54
Wypalacz Rafał napisał(a):
Swoją drogą ciekawe kiedy będzie nam dane zobaczyć ten wóz (przejechać się nim) na linii innej niż "2"...

Poczekaj, wpierw muszą dojść do składu i ładu z nową elektryką, która przechodzi jeszcze choroby wieku dziecięcego.
Ja znów się zastanawiam czy jakby ten projekt wypalił czy wszystkie N8S przerobią na N8C czy jak z 405N okaże się, że jest nieopłacalny.
 
TOMAS8112
Użytkownik

Komentarzy: 303
25.04.2013 23:23
A jaka jest różnica miedzy N8S a N8C ?
Offline TOMAS8112
MaraS
Użytkownik

Komentarzy: 324
25.04.2013 23:40
N8S jest z rozruchem stycznikowym, a N8C z rozruchem Chopperowym. Dobrze mówię?
Offline MaraShttps://www.facebook.com/PhotoMetalFactory/
Coffee
Gość

26.04.2013 01:07
MrMcFleeper napisał(a):
Dobrze mówię?

Zgadza się.
 
TOMAS8112
Użytkownik

Komentarzy: 303
27.04.2013 21:26
No, ale co to daje w eksploatacji, jakie plusy?, mniejsze zużycie energii, mniejsza awaryjność?
Offline TOMAS8112
Coffee
Gość

28.04.2013 10:08
TOMAS8112 napisał(a):
No, ale co to daje w eksploatacji, jakie plusy?

Mniejsze zużycie energii, teoretycznie mniejsza awaryjność, a przy tym płynność jazdy (bez szarpania) i ogólnie cichsza praca całego układu.
 
Dominiak
Użytkownik

Komentarzy: 3739
28.04.2013 15:22
I sam wagon zyskał część NF.
Offline Dominiakdwlodarczyk2 at gmail.comhttp://niezaleznytransportowy.blogspot.com/