Strona główna» Komunikacja w Krakowie» Tramwaje» Bombardier NGT6» Bombardier NGT6 #2002

Bombardier NGT6 #2002

«Poprzednie zdjęcie: Bombardier NGT6 #2003
Następne zdjęcie: Bombardier NGT6 #2008»

Bombardier NGT6 #2002

Data zrobienia zdjęcia: 13 stycznia 2013 roku (niedziela)
Opis: NGT6 oczekuje na odjazd w zimowej aurze.
Słowa kluczowe: Bombardier NGT6 #2002 MPK_Kraków Kraków Czerwone_Maki linia_18
Data dodania zdjęcia: 20.01.2013 14:23, Wyświetleń: 3092, Pobrań: 8, Wielkość pliku: 334.7 KB
Dodał: kunio
IPTC Info
Date created: 13.01.2013
EXIF Info
Nazwa aparatu: NIKON CORPORATION
Model aparatu: NIKON D90
Czas ekspozycji: 1 sec(s)
Wartość przysłony: F/8
Wartość ISO: 200
Data utworzenia: 13.01.2013 06:05:34
Długość ogniskowej: 24mm

Ostatnie komentarze

volferssj
Użytkownik

Komentarzy: 372
20.01.2013 16:55
Zdjęcie fajne. kunio popraw tytuł 😉
Offline volferssjtoretto84 at wp.pl
kunio
Użytkownik

Komentarzy: 38
20.01.2013 17:00
Dzięki, nie zauważyłem pomyłki 🙂
Offline kuniohttp://gotoworks.pl/
MaraS
Użytkownik

Komentarzy: 324
20.01.2013 17:16
Zdjęcie świetne 🙂
Offline MaraShttps://www.facebook.com/PhotoMetalFactory/
kuba141
Użytkownik

Komentarzy: 38
20.01.2013 17:45
Miód dla oczu. 😁
Powodzenia w robieniu zdjęć. 😉
Offline kuba141kuba.141 at wp.pl
kunio
Użytkownik

Komentarzy: 38
20.01.2013 18:32
Miód zwłaszcza z prawej strony kadru 😉

Dzięki!
Offline kuniohttp://gotoworks.pl/
Dominiak
Użytkownik

Komentarzy: 3739
20.01.2013 20:09
Dla mnie trochę za dużo cieni wyciągniętych.
Offline Dominiakdwlodarczyk2 at gmail.comhttp://niezaleznytransportowy.blogspot.com/
kunio
Użytkownik

Komentarzy: 38
20.01.2013 20:36
Tak wg mnie jest lepiej. W przypadku ciemniejszego pudła zapalone światła trochę rażą. I jako, że jest na nich przepał, ich ściąganie niestety nic nie da 😐

Przy okazji, co oznacza pomarańczowa kropka pod wyświetlaczem?
Offline kuniohttp://gotoworks.pl/
Dominiak
Użytkownik

Komentarzy: 3739
20.01.2013 21:55
Oznacza, że wagon posiada instalację oraz komputer IBIS. Są sprzeczne opinie z tym co napisałem ale taka była oficjalna wersja.
Offline Dominiakdwlodarczyk2 at gmail.comhttp://niezaleznytransportowy.blogspot.com/
volferssj
Użytkownik

Komentarzy: 372
21.01.2013 19:37
Dominiak napisał(a):
Oznacza, że wagon posiada instalację oraz komputer IBIS.


Pewnie wyjdę na leszcza... (trochę słabo znam technikę tram) 😳 ale do czego on właściwie jest?
Offline volferssjtoretto84 at wp.pl
Dominiak
Użytkownik

Komentarzy: 3739
21.01.2013 19:53
Hah od czego on jest a od czego powinien to dwa różne tematy. 😁 Niech ktoś bardziej kompetentny Ci to wytłumaczy bo nie chcę przekręcić 🙂
Offline Dominiakdwlodarczyk2 at gmail.comhttp://niezaleznytransportowy.blogspot.com/
kunio
Użytkownik

Komentarzy: 38
21.01.2013 21:51
A jakie są teorie?
Offline kuniohttp://gotoworks.pl/
czatowiec
Użytkownik

Komentarzy: 1563
21.01.2013 22:55
To jest element bardziej złożonego systemu, który obejmuje obszarowe sterowanie ruchem (priorytetowe wzbudzanie sygnalizacji świetlnej dla tramwaju), monitoring ruchu na dyspozytorni (znajdą pozycję każdego tramwaju i odchylenia od rozkładu jazdy) oraz system informacji pasażerskiej (dzięki niemu na tablicach LED na przystankach wyświetlają się przewidywane czasy odjazdów) 🙂
Offline czatowiecczatowiec at gmail.comhttp://shift.org.pl
Dominiak
Użytkownik

Komentarzy: 3739
21.01.2013 23:47
Ta ten priorytet to działa jak mu się zachce 😛
Offline Dominiakdwlodarczyk2 at gmail.comhttp://niezaleznytransportowy.blogspot.com/
czatowiec
Użytkownik

Komentarzy: 1563
22.01.2013 01:46
Powiem Ci, że ponarzekać zawsze sobie można - ale jednak widać różnicę 🙂 Zdarzało mi się jechać tramwajami którym za nic IBIS nie chciał się zalogować do systemu i to była jakaś masakra. Z resztą - pomyśl ile stoimy na skrzyżowaniu przy Starowiślnej "zerówką" w kierunku CK/Kopca, a teraz porównaj sobie ile stoi przeciętnie liniowy tramwaj. Jak my podjeżdżamy to dopiero wzbudzamy cykl dla nas, a jak jedzie tramwaj z IBIS-em to skrzyżowanie już dwa przystanki wcześniej wie że będzie jechał tramwaj i fajnie by było ustawić sygnalizację. Podobno nawet da się tak zrobić podobnie jak na Śląsku, że IBIS sam ustawia zwrotnice pod dany pociąg 🙂
Offline czatowiecczatowiec at gmail.comhttp://shift.org.pl
AndrzejK
Użytkownik

Komentarzy: 4536
22.01.2013 08:33
Dziala to tylko na odcinku Lipinskiego-Czerwone Maki. Calkiem niezle, choc z reguly z prawie calkowitym wyhamowaniem tramwaju.
Offline AndrzejKandrzej.k1984 at interia.pl
ALBert
Użytkownik

Komentarzy: 547
22.01.2013 10:56
W kabinach Konstalów zauważyłem napis: ,,Wagon wyposażony w rejestrator jazdy''. Czy rejestratorem jazdy można nazwać IBISa, czy to coś innego?
Offline ALBertalbertf at interia.pl
Łukasz W.
Użytkownik

Komentarzy: 126
22.01.2013 12:02
Rejestrator jazdy to rejestrator jazdy, albo to jest jakaś kamera, albo coś co rejestruje np. prędkość tramwaju, aby podczas wykolejenia czy kolizji sprawdzić czy motorniczy nie jechał za szybko.
Offline Łukasz W.
czatowiec
Użytkownik

Komentarzy: 1563
22.01.2013 15:13
Rejestrator jazdy zapisuje prędkość tramwaju na pewnym dystansie do momentu zaprzestania rejestracji, np. 400 lub 1000 metrów. Dzięki temu przy ewentualnym wykolejeniu z powodu złego stanu torowiska motorniczy może udowodnić swoją niewinność.
Offline czatowiecczatowiec at gmail.comhttp://shift.org.pl
ALBert
Użytkownik

Komentarzy: 547
22.01.2013 15:18
Dziękuję za rozwianie moich wątpliwości 🙂
Offline ALBertalbertf at interia.pl
Dominiak
Użytkownik

Komentarzy: 3739
22.01.2013 15:46
Nasze rejestratory nie tylko rejestrują prędkość ale też użycie dzwonka, puszczenie czuwaka, użycie hamulca szynowego. A co do Twojego opisu wzbudzania itp to Ci powiem, że IBIS jest w stanie zastąpić główne urządzenia w pojeździe jak sterownik, radiotelefon, podczerwień itp. tylko trzeba chcieć... Co do działania to najfajniej to widać ile 14 stoi na Grzegórzeckim w stronę huty 🙂
Offline Dominiakdwlodarczyk2 at gmail.comhttp://niezaleznytransportowy.blogspot.com/
szubak
Administrator

Komentarzy: 1694
22.01.2013 17:39
Co ma niby IBIS do czasu przejazdu '14' przez Grzegórzeckie...?
Offline szubak
Dominiak
Użytkownik

Komentarzy: 3739
22.01.2013 19:01
Jego działanie bo przez brak priorytetu dla opóźnionej już, łapie kolejne opóźnienie i stoi stoi stoi.
Offline Dominiakdwlodarczyk2 at gmail.comhttp://niezaleznytransportowy.blogspot.com/
Invis
Użytkownik

Komentarzy: 37
22.01.2013 19:32
IBIS raczej jest znany osobom które miały doczynienia z symulatorem OMSI - Omnibussimulator. Tam on służy do obsługi wyświetlaczy i zapowiedzi przystankowych
Offline Invishttp://gsmk.org.pl
Dominiak
Użytkownik

Komentarzy: 3739
22.01.2013 21:09
Akurat mojej wypowiedzi nie bazowałem na grze.
Offline Dominiakdwlodarczyk2 at gmail.comhttp://niezaleznytransportowy.blogspot.com/
pilot1123
Użytkownik

Komentarzy: 622
22.01.2013 21:43
myślę "Grzegórzeckie" piszę "opóźnienie"...
Offline pilot1123https://www.google.com/+S%C5%82awomirBosak9000
Dominiak
Użytkownik

Komentarzy: 3739
22.01.2013 22:44
Coś w ten deser. Wracając do 14, nigdy jadąc tą linią nie udało mi się płynnie bez straty czasu przejechać ronda, NIGDY.
Offline Dominiakdwlodarczyk2 at gmail.comhttp://niezaleznytransportowy.blogspot.com/