Strona główna» Komunikacja w Krakowie» Tramwaje» Bombardier NGT6» Bombardier NGT6 #2038

Bombardier NGT6 #2038

«Poprzednie zdjęcie: Bombardier NGT6 #2014
Następne zdjęcie: Bombardier NGT6 #2023»

Bombardier NGT6 #2038

Data zrobienia zdjęcia: 17 listopada 2012 roku (sobota)
Opis: Kraków, al. 3 Maja
Słowa kluczowe: Bombardier NGT6 #2038 Kraków MPK_Kraków al_3_Maja linia_8
Data dodania zdjęcia: 17.11.2012 21:56, Wyświetleń: 2928, Pobrań: 7, Wielkość pliku: 357.7 KB
Dodał: Creative

Ostatnie komentarze

marcin3991
Użytkownik

Komentarzy: 290
17.11.2012 23:02
Największa głupota ZIKiTu odkąd powstał.
Offline marcin3991
AndrzejK
Użytkownik

Komentarzy: 4536
17.11.2012 23:22
Bardzo bym się cieszył, gdyby to był najgorszy błąd ZIKiTu.
Offline AndrzejKandrzej.k1984 at interia.pl
Kasztann44
Użytkownik

Komentarzy: 1858
18.11.2012 00:15
Większym błędem było zmasakrowanie 15stki tzn zlikwidowanie. Obecnie znaczenie pętli na Cichym Kąciku jest marginalne. Warto też zauważyć kolejne likwidowanie liń huckich - 17 następna po 20. Za rok pewnie zlikwidują 16 albo 21.
Offline Kasztann44
Mati1992
Użytkownik

Komentarzy: 24
18.11.2012 01:36
Ale to glupio wyglada ;/
Offline Mati1992
AndrzejK
Użytkownik

Komentarzy: 4536
18.11.2012 10:51
Głupio to wygląda rozkład jazdy z CK w weekendy.

No i można wpaść w 10-13 minutową czarną dziurę przesiadkową pod UJ jadąc do Bagateli. Podróż z CK do Bagateli - 21 minut - teraz to możliwe! 😐
Offline AndrzejKandrzej.k1984 at interia.pl
Mati1992
Użytkownik

Komentarzy: 24
18.11.2012 11:07
Chodziło mi ze nie pasuje według mnie 8 na Ck ;/
Offline Mati1992
Filimer
Użytkownik

Komentarzy: 445
18.11.2012 11:15
15 niepotrzebnie dublowała 4-kę, a 8 jako linia o dużym znaczeniu w końcu pełni rolę linii dowozowej do centrum sensu stricte, nie linii łączącej dwie duże dzielnice z nieadekwatnym taborem - wiem, że niektórzy stracili wygodny bezprzesiadkowy dojazd, ale wszystkim nie da się dogodzić.
Offline Filimer
Dominiak
Użytkownik

Komentarzy: 3739
18.11.2012 11:46
Niepotrzebnie? Człowieku wiesz co Ty gadasz. 15 doskonale odciążała czwórkę lub nawet zbierała jej pasażerów.
Offline Dominiakdwlodarczyk2 at gmail.comhttp://niezaleznytransportowy.blogspot.com/
Unrealgod
Użytkownik

Komentarzy: 5520
18.11.2012 11:54
Filimer napisał(a):
niektórzy stracili wygodny bezprzesiadkowy dojazd, ale wszystkim nie da się dogodzić.

Pytanie tylko, komu właściwie dogodziły te zmiany. Bo tu ich raczej nie widać.
Offline Unrealgoddeocentro at gmail.com
AndrzejK
Użytkownik

Komentarzy: 4536
18.11.2012 11:56
Teraz przy mocnym 52 nie potrzeba już 15. Natomiast prawdą jest, że z CK wygodniejsza by była linia jadąca pod Bagatelę i Dworzec, niż na pl. Wszystkich Świętych.
Offline AndrzejKandrzej.k1984 at interia.pl
marcin3991
Użytkownik

Komentarzy: 290
18.11.2012 14:52
Mogli tę linię chociaż inaczej nazwać, 8 i Cichy Kącik... eh.
Offline marcin3991
vear
Administrator

Komentarzy: 2470
18.11.2012 15:09
Tak, tak, numerki są podstawowym wyznacznikiem jakości transportu miejskiego 😈
Offline vearkolodziej.radoslaw at gmail.comhttps://airlinepl.info
Omar Sharif
Użytkownik

Komentarzy: 353
18.11.2012 15:15
Kasztann44 napisał(a):
liń

Offline Omar Sharif
marcin3991
Użytkownik

Komentarzy: 290
18.11.2012 15:49
Lepiej uczyć się nowych rzeczy niż zmieniać przyzwyczajenia.
Offline marcin3991
AndrzejK
Użytkownik

Komentarzy: 4536
18.11.2012 16:05
Numerki i kolorki. Ewentualnie nazwy przystanków. To się naprawdę liczy!
Offline AndrzejKandrzej.k1984 at interia.pl
Kasztann44
Użytkownik

Komentarzy: 1858
18.11.2012 16:32
holmes napisał(a):


linii
Offline Kasztann44
Sudi
Użytkownik

Komentarzy: 3364
18.11.2012 19:37
Dominiak napisał(a):
Niepotrzebnie? Człowieku wiesz co Ty gadasz. 15 doskonale odciążała czwórkę lub nawet zbierała jej pasażerów.

Taka prawda, że 15 to była pic na wodę, nie jechała 4, podjechała 15 to zebrała pasażerów 4. I prawie nikt nie płacze za 15 oprócz kibiców Wisły i Cracovii.
Offline Sudi
Dominiak
Użytkownik

Komentarzy: 3739
18.11.2012 19:52
No nie wiem, nieraz widziałem jak pod Bagatelę jechał cały tramwaj ludzi... Ale nie będę z Tobą dyskutować bo Tobie się podobają zmiany i się zachowujesz jak zatwardziały moher w tym temacie.
Offline Dominiakdwlodarczyk2 at gmail.comhttp://niezaleznytransportowy.blogspot.com/
gs
Użytkownik

Komentarzy: 240
18.11.2012 20:42
Filimer napisał(a):
a 8 jako linia o dużym znaczeniu w końcu pełni rolę linii dowozowej do centrum sensu stricte, nie linii łączącej dwie duże dzielnice z nieadekwatnym taborem
To może zamieńmy #8 (do Bronowic) i #13 (do Cichego)? Bo o #13 można powiedzieć dokładnie to samo. Tak samo jak o #24 - który potrafił do Bagateli dojechać pusty mając za sobą zapraną #8.

Zresztą praktycznie o każdej linii łączącej odległe osiedla i przejeżdżającej przez centrum miasta można powiedzieć, że jest dowozówką do centrum "przy okazji" dając możliwość dojazdu bezpośredniego.
Offline gs
Kasztann44
Użytkownik

Komentarzy: 1858
18.11.2012 21:45
Sudi napisał(a):
Taka prawda, że 15 to była pic na wodę, nie jechała 4, podjechała 15 to zebrała pasażerów 4. I prawie nikt nie płacze za 15 oprócz kibiców Wisły i Cracovii.


I jeszcze moja znajoma mieszkająca na Cichym Kąciku pracująca w szpitalu Żeromskiego płacze po 15 😉 a Kibice z Huty nie płaczą po 15, bo ja dojeżdżam na mecze 502, tak jak większość, no chyba że kibice Hutnika z Czyżyn 🙂
Offline Kasztann44
Filimer
Użytkownik

Komentarzy: 445
19.11.2012 10:23
Dominiak napisał(a):
Niepotrzebnie? Człowieku wiesz co Ty gadasz. 15 doskonale odciążała czwórkę lub nawet zbierała jej pasażerów.

W jaki sposób swoim cudownie pojemnym taborem odciążała 4? To była jedna wielka pomyłka dublowanie się tych dwóch tras - teraz pod Dworcem Głównym każdy prędzej wsiądzie w pierwszy lepszy tramwaj na Czyżyńskie i tam się przesiądzie zamiast dopychać czwórkę już w Centrum. Jeszcze gdyby zrobić dla pasażerów "ściągę" przesiadkową, żeby nie ładowali się bezmyślnie w pierwszy lepszy tramwaj, to byłoby już perfekcyjnie 😉
Offline Filimer
pilot1123
Użytkownik

Komentarzy: 622
19.11.2012 10:44
O to chodzi w przesiadkach, żeby ładować się w pierwszy lepszy😛 Jak na 15 jechał skład to nie było tak źle
Offline pilot1123https://www.google.com/+S%C5%82awomirBosak9000
Dominiak
Użytkownik

Komentarzy: 3739
19.11.2012 11:47
Na 15 w tygodniu były tylko składy więc nie trafiony argument. Nawet jeśli nie to i tak newralgiczne kursy obsługiwały 2x 105Na Co do Czyżyńskiego, przesiadka? Spoko pod warunkiem że masz 5min, a nie 2 i tramwaj się nie spóźni/ nie będzie nadspieszony.
Offline Dominiakdwlodarczyk2 at gmail.comhttp://niezaleznytransportowy.blogspot.com/
Mati1992
Użytkownik

Komentarzy: 24
22.11.2012 22:36
24 to wogóle na Placu Inwalidów w kierunku Bronowic Małych w ciagu 15min potrafi 4 tramwaje przejechać nawet czasem jedna za druga...
Offline Mati1992
AndrzejK
Użytkownik

Komentarzy: 4536
23.11.2012 21:54
No nawet coś ZIKiT pokazał. http://zikit.krakow.pl/komunikacja-artykuly/3934-dlaczego-linia-numer-8-nie-jedzi-do-bronowic

Tyle że zwolennicy 8 do CK powiedzą, że wszystko widać czarno na białym, a przeciwnicy, że dane są zmanipulowane 🤣
Offline AndrzejKandrzej.k1984 at interia.pl