bardzo się mylisz, bo ilość wozokm jest znikoma na tej linii i zamiana SU12 z verem np. z linii 113 na kilkanaście kursów dopiero byłoby marnotrawstwem.
bardzo się mylisz, bo ilość wozokm jest znikoma na tej linii i zamiana SU12 z verem np. z linii 113 na kilkanaście kursów dopiero byłoby marnotrawstwem.
Może lepiej by było zlikwidować tego pustaka "149", a skierować przez Wańkowicza, Młyn linie "122" do Kombinatu ?
Przynajmniej by się z tramwajem nie dublowała, miałby krótszą trasę, zaoszczędził wzkm,i zrobiłoby się luźniej przy Aleja Przyjaźni. 😏
No to:
1. @142 z Kombinatu przez Wańkowicza, Kocmyrzowską, Bulwarową, Wojciechowskiego, Struga na B1 i po trasie dalej. Co 3 kurs w tygodniu i co 3 w weekend.
2. @122 przez Wańkowicza, Bulwarową i dalej po trasie, albo Wańkowicza, Bulwarową, Wojciechowskiego, Mościckiego, al. Róż i dalej po trasie.
3. @113 przez al. Róż, Żeromskiego, Kocmyrzowską, Wańkowicza i dalej po trasie.
No, wydłużmy pasażerom 142 przejazd o jeszcze kilka minut, choć już jest rozciągnięty niemiłosiernie przez brak przystanku na Wiaduktach. Co tam, że trzeba będzie jechać pod Kombinat żeby wykonać lewoskręt w Wańkowicza. O pominięciu przystanku pod chyba największym zakładem pracy w Krakowie już nie mówię...
Ja bym się zastanowił czy istnieje realna potrzeba by ulicą Wańkowicza w ogóle kursowała komunikacja miejska, biorąc pod uwagę zainteresowanie bieżącą ofertą i fakt, że mieszkańcy tej ulicy wolą podejść na co nieco częściej kursujący tramwaj na Mleczarnię...
Jedynie brałbym pod uwagę rozwiązanie "vear" - likwidacja linii.
Lub "110/122" ale jak dzieci ważniejsze. Szkoda tylko, że dzieci od 15 Listopada dojeżdżających liniami "16" pod Szkolne nie dojadą z Mistrzejowic i one ważniejsze widać nie są, najwyżej stadion zwiedzą.
Tak jak pasażerowie korzystający linią "136" gdzie osoby starsze w weekendy na cmentarz jeździły, ale został przez ZIKiT odebrany na pół roku, bo linia była według ZIKiT niedochodowa.
Linia "113" przecież będzie skrócona do EC Łęgu, więc już tutaj nic nie zrobimy z nią. Notabene ta linia chyba zaraz po "149" była pusta.
@vear - ale nie byłoby lewoskrętu pod kombinatem, autobus - skręcałby w Struga, potem jechał: Wojciechowskiego, Bulwarową, Kocmyrzowską, Wańkowicza i dalej po trasie...
A po drugie tak jak napisałem byłby to co 3,4 a może nawet co 5 kurs w dzień powszedni. Komunikacja jest dla mieszkańców, WSZYSTKICH MIESZKAŃCÓW...
Z Kombinatu w ostatnich latach zabrano lub okrojono kolejno: 16, 17, 132, 138, 172, 163, 174, 501, 601, 604. Ograniczajmy dalej, pracownicy HTSu się ucieszą z darmowego przytulania dzień w dzień... Mieszkańcy Stoków natomiast - jak już pisałem - z radością przyjmą wydłużony czas jazdy, gdy zamiast prostą drogą bez przystanków będą zawijać po osiedlu. Wszak za blisko mają do centrum.
bovar, skąd Ty wiesz, co będzie po 15 listopada, skoro w nawet w ZIKicie jeszcze nie wiedzą.
Słuchaj jeśli MPK potwierdziło mi w liście, że linia "KST "52" będzie miała stary tabor i to ok 30 brygad, to jednak wtajemniczeni wiedzą o zmianach.
Tylko wolą po Wszystkich Świętych ogłosić ludowi tą "dobrą nowinę" - mniej czasu na protesty. A rozkłady Sapoń dostanie 22 Października do zatwierdzenia bez przeglądania pewnie. 😛
Jeśli prowadzisz korespondencję z MPK to zwracam honor 😉
To prawda, że ogłasza się wszystko jak najpóźniej, bo ludzie protestują. Ale - tak na marginesie - ludzie protestują zawsze, niezależnie od tego czy zmiany słuszne czy niesłuszne.
To również prawda, jak to się odbywa z rozkładami.
"501" będzie miał taką trasę Struga, Obrońców Krzyża, Bieńczyce, Broniewskiego i dalej przez Lotnisko po swojej trasie.
Czyli wypada kolejna linia z Ronda Kocmyrzowskiego/Zgody, ale wspomoże "139".
Niby wypada kolejna linia, tyle, że 502 pewnie będzie 18m z f-7,5 i powinien zatrzymywać się na Kocmyrzowskim. A na Obrońców Krzyża o dziwo sytuacja będzie lepsza niż... przed wakacjami, bo w zamian za 169 w szczycie będzie 501 cały dzień😉
Mam tylko nadzieję, że zniknie w końcu z NH 703/522/512 i w końcu będzie normalne 502.
Jeżeli to ma pomijać jakieś przystanki na Obrońców Krzyża, to ta zmiana trasy nie ma imho najmniejszego sensu. Chyba, że jej celem jest tylko i wyłącznie likwidacja linii. 😕 Ale nie sądzę, by tak było, bo obecnie raczej jest tendencja do dodawania przystanków na liniach przyspieszonych.