No, ale z racji konstrukcji to raczej należałoby je porównywać do Pes Częstochowskich. Ale i od nich pod wieloma względami są jednak lepsze - zwłaszcza jak popatrzymy na bok - ze szczególnym uwzględnieniem okien. Jednak inżynierowie Bombardiera potrafili uniknąć szerokich ścian między oknami.
Z racji konstrukcji to masz rację, ale akurat do 129Nb nie mam jak porównać bo nie jechałem 🙂 Bardzo spodobało mi się wnętrze (jedyny minus to tapicerka) oraz ich bieg.
Coffee napisał(a):
W cale takie do końca cacane te NGT8 nie są. Mówiono tyle, że NGT8 mają mieć dużą przestrzeń stojącą do wykorzystania, a rzeźnia jest malutka.
Źle nie jest - są 2 malutkie rzeźnie, ale zmieniono w ich rejonach układ siedzeń na 2+1 - dzięki temu jest dużo więcej miejsc stojących, a jednocześnie dalej spora szansa ludzi jadących dalej ma szansę usiąść. Kuba203 czy AndrzejK już by oszaleli gdyby było mniej siedzeń 😛
Jak dla mnie to nie ma co Bombardiera (dobrej Kanadyjsko-Niemieckiej firmy) porównywać z Polską pesą, która idzie do przodu, ale na razie jeszcze ma problemy z wykonaniem 😉
Wracając do samego wagonu, podoba mi się sposób wyłączenia pierwszych drzwi z użytku dla pasażerów. Zamiast guzika zamek i naklejka "Wyjście awaryjne".