Strona główna» Komunikacja w Polsce» Warszawa» Warszawa - Tramwaje» Pesa 120NaDuo #3501

Pesa 120NaDuo #3501

«Poprzednie zdjęcie: Pesa 120NaDuo #3501
Następne zdjęcie: Konstal 13N #304+484»

Pesa 120NaDuo #3501

Data zrobienia zdjęcia: 22 września 2012 roku (sobota)
Opis: Warszawa, teren zajezdni tramwajowej "R-4 Żoliborz". Dni Transportu Publicznego. Na wystawie taboru obok zabytków zaprezentowano najnowszy nabytek Tramwajów Warszawskich. Dwukierunkowa Pesa do obsługi linii z Młocin przez most Skłodowskiej-Curie do tymczasowego krańca Myśliborska na Tarchominie gdzie nie będzie klasycznej pętli. Ze 186 tramwajów Swing ostanie 6 będzie właśnie w wersji Duo. Stolica rozpisała już przetarg na dostawę 30 dwukierunków z opcją rozszerzenia zamówienia do 45 pojazdów w zależności od otrzymanego dofinansowania. Do przetargu stanęły:
1) STADLER Pankow GmbH
2) ŠKODA TRANSPOTATION a.s.
3) SOLARIS Bus & Coach S.A.
4) NEWAG S.A. i KONCAR Elektricna Vozila D.D. (konsorcjum Wykonawców)
5) Pojazdy Szynowe PESA Bydgoszcz S.A.
6) CONSTRUCCIONES Y AUXILIAR DE FERROCARRILES S.A.
Słowa kluczowe: Pesa 120Na 120NaDuo #3501 Tramwaje_Warszawskie Warszawa DTP DTP_2012 zajezdnia Żoliborz
Data dodania zdjęcia: 27.09.2012 22:56, Wyświetleń: 2660, Pobrań: 7, Wielkość pliku: 322.8 KB
Dodał: Bernard
EXIF Info
Nazwa aparatu: NIKON CORPORATION
Model aparatu: NIKON D3000
Czas ekspozycji: 1/60 sec(s)
Wartość przysłony: F/6.3
Wartość ISO: 200
Data utworzenia: 22.09.2012 14:22:17
Długość ogniskowej: 55mm

Ostatnie komentarze

Brunat
Użytkownik

Komentarzy: 60
28.09.2012 08:59
A Bombardier odpuścił
Offline Brunat
MaraS
Użytkownik

Komentarzy: 324
28.09.2012 10:44
Jakie to brzydkie 😈
Offline MaraShttps://www.facebook.com/PhotoMetalFactory/
dwaeuro
Użytkownik

Komentarzy: 136
28.09.2012 11:31
Bomabrdier nie ma szans konkurować z takim *****. Sytuacja jest podobna jak nasze MPK kupowało tantusy, ich cena była grubo zawyżona, lecz konkurencja proponująca o wiele nowsze i trwalsze rozwiązania nie miała szans, aby w tym przeszkodzić i zaproponować niższa. Na szczęście autobusy są na max. 12-15 lat, a tramwaje na ponad 40...

Warszawie i innym miastom mocno odbije się w przyszłości ich dzisiejsza niezrozumiała polityka.
Offline dwaeurodwaeuro at interia.pl
Sudi
Użytkownik

Komentarzy: 3364
28.09.2012 11:55
Ale szit.
Offline Sudi
Brunat
Użytkownik

Komentarzy: 60
28.09.2012 13:11
A dla mnie porównanie Jelcza do Pesy jest "niezrozumiałe".
Offline Brunat
dwaeuro
Użytkownik

Komentarzy: 136
28.09.2012 14:31
Brunat: dlaczego?
Offline dwaeurodwaeuro at interia.pl
marcin3991
Użytkownik

Komentarzy: 290
28.09.2012 15:29
PESA dostarcza tabor do DB, a tramwaje są taką kichą?
Offline marcin3991
AndrzejK
Użytkownik

Komentarzy: 4536
28.09.2012 15:35
Są normalne. Tramwaj jak tramwaj. Ty wsiadasz, on jedzie. Tylko układ siedzeń absurdalny.
Offline AndrzejKandrzej.k1984 at interia.pl
vear
Administrator

Komentarzy: 2470
28.09.2012 16:16
Gorzej, jeśli on nie hamuje. Albo jego elementy zostają na trasie przejazdu. 😈
Offline vearkolodziej.radoslaw at gmail.comhttps://airlinepl.info
Łukasz W.
Użytkownik

Komentarzy: 126
28.09.2012 16:30
a po co komu hamulce jak jest 100%LF 😈
Offline Łukasz W.
Unrealgod
Użytkownik

Komentarzy: 5520
28.09.2012 16:44
vear napisał(a):
Gorzej, jeśli on nie hamuje.

Defetyzmowi mówimy stanowcze nie!
Co to za pisanie że nie hamuje? On po prostu, z dbałości o pasażera, nadrabia czas który stracił gdzieś na trasie. Zapewne przez złych, kapitalistycznych, kierowców pojazdów indywidualnych. Pytam skąd oni mieli pieniądze na te swoje samochody. Bo jak ktoś ma, to wiadomo że skądś musi mieć...
Offline Unrealgoddeocentro at gmail.com
Brunat
Użytkownik

Komentarzy: 60
28.09.2012 18:40
dwaeuro napisał(a):
Brunat: dlaczego?

Porównałeś upadłą, archaiczną firmę do firmy nowoczesnej, dobrze rokującej i wchodzącej na rynki zagraniczne.
Offline Brunat
Łukasz W.
Użytkownik

Komentarzy: 126
28.09.2012 20:24
Widzę, że sporo kandydatów, ciekawe czy Skoda zaproponuje For City.

Kiedy ogłoszą, że wygrała Pesa?
Offline Łukasz W.