Strona główna» Szukaj» SA108-003

SA108-003

Następne zdjęcie: Konstal 105NWr 2329+2330»

SA108-003

Data zrobienia zdjęcia: 23 września 2012 roku (niedziela)
Opis: Ostrów Wielkopolski, SA108 stoi na torze 8 peronu 3. Z tego co się orientuję taka sytuacja nie powinna mieć miejsca 😉
Słowa kluczowe: ZNTK_Poznań 215M SA108 SA108-003 Ostrów_Wielkopolski Ostrów_Wlkp. D29-14 D29-272 D29-355 PR Przewozy_Regionalne
Data dodania zdjęcia: 24.09.2012 23:43, Wyświetleń: 2168, Pobrań: 26, Wielkość pliku: 319.3 KB
Dodał: MaraS
IPTC Info
Date created: 23.09.2012
EXIF Info
Nazwa aparatu: SONY
Model aparatu: DSC-HX20V
Czas ekspozycji: 1/4 sec(s)
Wartość przysłony: F/3.5
Wartość ISO: 100
Data utworzenia: 23.09.2012 18:57:49
Długość ogniskowej: 6.68mm
Lokalizacja: N51.6487, E17.8051

Ostatnie komentarze

vear
Administrator

Komentarzy: 2470
25.09.2012 00:33
Producenta pojazdu i oznaczenie fabryczne spokojnie mogłeś sobie darować, ale nazwa przewoźnika jest nieodzowna.
Offline vearkolodziej.radoslaw at gmail.comhttps://airlinepl.info
MaraS
Użytkownik

Komentarzy: 324
25.09.2012 15:08
Kopiowałem kluczowe z innego zdjęcia, już poprawiam.
Offline MaraShttps://www.facebook.com/PhotoMetalFactory/
Ziner
Użytkownik

Komentarzy: 648
25.09.2012 15:59
Jaka sytuacja?
Offline Zinereu07483 at o2.plhttp://www.ep09.rail.pl
MaraS
Użytkownik

Komentarzy: 324
25.09.2012 16:02
Dwa pociągi na jednym torze. Na torze 10 (po drugiej stronie peronu) doszło do tego wypadku 😉
Offline MaraShttps://www.facebook.com/PhotoMetalFactory/
Brunat
Użytkownik

Komentarzy: 60
25.09.2012 16:05
Marek napisał(a):
Dwa pociągi na jednym torze. Na torze 10 (po drugiej stronie peronu) doszło do tego wypadku 😉

Pięknie się pocałowały, tak z języczkiem 🤣
Offline Brunat
Unrealgod
Użytkownik

Komentarzy: 5520
25.09.2012 16:31
Dwa pociągi pasażerskie startujące z jednego toru w różnych kierunkach to nic nadzwyczajnego chyba?
Offline Unrealgoddeocentro at gmail.com
MaraS
Użytkownik

Komentarzy: 324
25.09.2012 16:34
Z tego co się orientuję to w przepisach jest, że taka sytuacja nie powinna mieć miejsca.
Offline MaraShttps://www.facebook.com/PhotoMetalFactory/
Wypalacz Rafał
Użytkownik

Komentarzy: 5000
25.09.2012 16:40
Na pewno nie powinno mieć miejsca wpuszczanie pociągu na tor zajęty przez inny pociąg...

A co do odprawiania pociągów z jednego toru przy peronie - to gdyby przepisy jednoznacznie zakazywały takiej sytuacji, to raczej nikt by nie ryzykował - zwłaszcza obecnie, po kilku wypadkach.
Offline Wypalacz Rafał
pilot1123
Użytkownik

Komentarzy: 622
25.09.2012 17:19
Przy sprawnej obsłudze odprawienie 2 pociągów z jednego toru to nic strasznego. O ile dobrze pamiętam, w Samborze przy jednym peronie stały 4 elektryczki, a między nimi było przejście na poziomie torów.
Offline pilot1123https://www.google.com/+S%C5%82awomirBosak9000
Ziner
Użytkownik

Komentarzy: 648
25.09.2012 19:07
Wypalacz Rafał napisał(a):
Na pewno nie powinno mieć miejsca wpuszczanie pociągu na tor zajęty przez inny pociąg...

A dlaczego niby?

Marek napisał(a):
Z tego co się orientuję to w przepisach jest, że taka sytuacja nie powinna mieć miejsca.

Nie ma żadnego zapisu zabraniającego takich praktyk.
Offline Zinereu07483 at o2.plhttp://www.ep09.rail.pl
Wypalacz Rafał
Użytkownik

Komentarzy: 5000
25.09.2012 19:16
Ziner napisał(a):
Wypalacz Rafał napisał(a):
Na pewno nie powinno mieć miejsca wpuszczanie pociągu na tor zajęty przez inny pociąg...

A dlaczego niby?.


Chodziło mi oczywiście o sytuacje prowadzące do wypadków - choćby takiego jak ten w Ostrowie Wielkopolskim.
Offline Wypalacz Rafał
Ziner
Użytkownik

Komentarzy: 648
25.09.2012 19:34
Ale tam pociąg nie został wpuszczony na tor zajęty - on sam się wpuścił.
Offline Zinereu07483 at o2.plhttp://www.ep09.rail.pl
czatowiec
Użytkownik

Komentarzy: 1563
25.09.2012 21:17
A to czy przypadkiem urządzenia sterowania ruchem nie powinny uniemożliwić nadanie innego sygnału niż Sz na semaforze wjazdowym w przypadku gdy ustawiony przebieg jest zajęty przez inny pociąg?
Offline czatowiecczatowiec at gmail.comhttp://shift.org.pl
Ziner
Użytkownik

Komentarzy: 648
26.09.2012 10:11
Powinny, chociaż instrukcja Ir-1 dopuszcza istnienie urządzeń, które pozwalają podać sygnał zezwalający na tor częściowo zajęty.
Offline Zinereu07483 at o2.plhttp://www.ep09.rail.pl