Strona główna» Kolej» Lokomotywy elektryczne» EU07/EP07/4E» EU07-078

EU07-078

«Poprzednie zdjÄ™cie: EP07-1009
NastÄ™pne zdjÄ™cie: EU07E-009»

EU07-078

Data zrobienia zdjęcia: 15 lipca 2012 roku (niedziela)
Opis: Szlak Lublin - Motycz. Była Krakowska lokomotywa pod banderą nowego właściciela i w nowym "wdzianku", z pociągiem REGIOEkspres 21100 "Warta" do Poznania Głównego, uchwycony kilka minut po opuszczeniu stacji początkowej.
Słowa kluczowe: EU07 EU07-078 Przewozy_Regionalne Tabor_Szynowy_Opole PR TS_Opole RegioExpres Lublin D29-7 Warta RE_Warta
Data dodania zdjÄ™cia: 14.08.2012 20:50, WyÅ›wietleÅ„: 1370, PobraÅ„: 2, Wielkość pliku: 322.7 KB
Dodał: Szymon Mrowiec
IPTC Info
Date created: 15.07.2012
EXIF Info
Nazwa aparatu: Canon
Model aparatu: Canon EOS 450D
Czas ekspozycji: 1/500 sec(s)
Wartość przysłony: F/7.1
Wartość ISO: 100
Data utworzenia: 15.07.2012 14:35:40
Długość ogniskowej: 70mm

Ostatnie komentarze

Unrealgod
Użytkownik

Komentarzy: 5520
14.08.2012 20:55
Przewoźników i właścicieli przybywa. Szkoda zabytkowy tabor zostaje ten same.
Offline Unrealgoddeocentro at gmail.com
AndrzejK
Użytkownik

Komentarzy: 4536
14.08.2012 21:08
Zabytkowy tabor nie jest największym problemem.
Offline AndrzejKandrzej.k1984 at interia.pl
Unrealgod
Użytkownik

Komentarzy: 5520
14.08.2012 22:12
Ostatnio trochę się zajmowałem historią SNCF (kolei francuskich). Mamy za nimi już ponad pół wieku opóźnienia.
Gdybyśmy sobie wybudowali LGV (linia dla szybkich pociągów) z Krakowa/Śląska/Gdańska/Poznania do Warszawy to podróż do stolicy nie trwała by więcej jak 80minut. Przy tym nie mówię o współczesnych LGV ale o tych pierwszych (z przed przeszło 30 lat).
U nich pierwsza generacja TGV_SE jest właśnie kasowana. U nas uruchamia się SU42 z kilkoma piętrusami albo Elfa na trasę międzymiastową i ma jeszcze pretensje że zamiast tego ludzie jadą swoimi samochodami i nie ma gdzie parkować...
Offline Unrealgoddeocentro at gmail.com
AndrzejK
Użytkownik

Komentarzy: 4536
14.08.2012 22:40
Te rzeczy, które wymieniasz w ostatnim zdaniu to nie jest zapóźnienie taborowe tylko kompletna degeneracja, z której już nie wyjedziemy.

Nawet przy obecnych skromnych możliwościach moglibyśmy prowadzić w miarę przyzwoitą kolej (120-160 km/h na głównych - ale takie prawdziwe, bez zwalniania do 40 km/h co 5 minut) gdyby nie zawalono 1000 innych spraw po drodze.
Offline AndrzejKandrzej.k1984 at interia.pl
Unrealgod
Użytkownik

Komentarzy: 5520
15.08.2012 00:35
Nie przesadzał bym z tą generacją. Mamy po prostu jakieś 30-40lat przestoju w inwestycjach (zarówno w tabor jak i infrastrukturę). Żeby dogonić świat trzeba by i tak wytyczyć i wybudować kilka linii od podstaw. Zmieniła się technika, zmieniło się zapotrzebowanie oraz kierunki w których podróżują i ludzie i towary.
Oczywiście nie ma na to pieniędzy i pewnie już nie będzie, bo na razie trzeba spłacić Euro2012Inwestycje a później reanimować Grecję, Portugalię, ZUS i inne worku bez dna.

Zostanie nam się cieszyć jak uda się między jakimiś miastami uzyskać średnią 120... Oczywiście do czasu kiedy znowu się gdzieś nie osunie, podmyje, wybrzuszy czy popęka.

W tym duchu można by przywrócić parowozy do ruchu liniowego. Górnicy mieli by zbyt na węgiel no i stali byśmy się światową ojczyzną miłośników kolejowych, którzy teraz muszą jeździć do Chin czy Korei Północnej.
Offline Unrealgoddeocentro at gmail.com
marcin3991
Użytkownik

Komentarzy: 290
15.08.2012 19:32
Nie sposób nie przyznać Ci racji, jednak takie rzeczy to tylko w Erze. Wróć, T-Mobile.
Offline marcin3991