Strona główna» Różne» Reporterskie» Bezpieczny przejazd

Bezpieczny przejazd

«Poprzednie zdjęcie: Tablica linii 34
Następne zdjęcie: Temat drzewo»

Bezpieczny przejazd

Data zrobienia zdjęcia: 6 marca 2007 roku (wtorek)
Opis: Przejazd kolejowy w ulicy Krzyżówka, jak widać mieli chyba za dużo znaków na magazynie i nie było gdzie ich upchać wiec zamontowano je tutaj.
Słowa kluczowe:  
Data dodania zdjęcia: 06.03.2007 18:17, Wyświetleń: 1325, Pobrań: 14, Wielkość pliku: 229.5 KB
Dodał: sarzek
EXIF Info
Nazwa aparatu: Samsung Techwin
Model aparatu: Digimax A400
Czas ekspozycji: 1/150 sec(s)
Wartość przysłony: F/8.18
Wartość ISO: 100
Data utworzenia: 22.01.2004 21:36:21
Długość ogniskowej: 12.12mm

Ostatnie komentarze

Michał Wojtaszek
Użytkownik

Komentarzy: 2991
06.03.2007 18:23
Przejazd z kapusty w buraki. Ale tu i tak nie jest źle. Na autostradzie pod Łodzią takie pola połączone są... wiaduktami. 😈
Offline Michał Wojtaszekmwojtasz at psmkms.krakow.plhttp://www.psmkms.krakow.pl
Ziner
Użytkownik

Komentarzy: 648
06.03.2007 19:24
...
No a jak wyobrażasz sobie dojazd ciegnikiem na takie pole, skoro nie ma przejazdu czy wiaduktu? Tory, autostrady etc. nie mogą tworzyc nieprzekraczalnej granicy.
Offline Zinereu07483 at o2.plhttp://www.ep09.rail.pl
Michał Wojtaszek
Użytkownik

Komentarzy: 2991
06.03.2007 19:34
Zgadza się. Tyle tylko, że w tym przypadku wystarczyłby zwykły krzyż św. Andrzeja, jakich wiele na polskich liniach kolejowych, a nie takie "wodotryski".
Offline Michał Wojtaszekmwojtasz at psmkms.krakow.plhttp://www.psmkms.krakow.pl
XeeRooX
Użytkownik

Komentarzy: 1706
06.03.2007 19:45
Michał
Im więcej ostrzeżeń tym lepiej.
Offline XeeRooXtomasz.k at fotozajezdnia.pl
Michał Wojtaszek
Użytkownik

Komentarzy: 2991
06.03.2007 19:47
Niekoniecznie. Im więcej ostrzeżeń, tym bardziej je lekceważysz.
Offline Michał Wojtaszekmwojtasz at psmkms.krakow.plhttp://www.psmkms.krakow.pl
Ziner
Użytkownik

Komentarzy: 648
06.03.2007 19:52
Im więcej ostrzeżeń, tym bardziej je lekceważys
Zajefajna teoria. Jakim prawem jeszcze nie zginąłes stosujac swoja teorie...
Offline Zinereu07483 at o2.plhttp://www.ep09.rail.pl
XeeRooX
Użytkownik

Komentarzy: 1706
06.03.2007 19:55
Chmmm
Bezmyślność ludzi nie zna granic, ale ja byłbym nawet za tym żeby przed każdy przejazdem postawić szlaban.
Offline XeeRooXtomasz.k at fotozajezdnia.pl
sarzek
Administrator

Komentarzy: 1859
06.03.2007 20:10
Dla mnie i tak postawienie w tym miejscu sygnalizacji swietlnej jak i dzwiekowej było zbytecznym luksusem, wystarczył by krzyz sw. Andrzeja, a nie stawianie dziesieciu znakow w szczerym polu 😕
Offline sarzekssarzek at gmail.comhttp://
Michał Wojtaszek
Użytkownik

Komentarzy: 2991
06.03.2007 20:18
Przed każdym przejazdem szlaban, na każdym skrzyżowaniu światła itp. Ale czy to aby na pewno poprawi bezpieczeństwo
Offline Michał Wojtaszekmwojtasz at psmkms.krakow.plhttp://www.psmkms.krakow.pl
Ziner
Użytkownik

Komentarzy: 648
06.03.2007 20:27
sarzek
O tym jakie zabezpieczenia sa na przejezdzie decyduje jego kategoria. I nie ma znaczenia czy jest mieczy burakami czy na autostradzie.
Offline Zinereu07483 at o2.plhttp://www.ep09.rail.pl
Ziner
Użytkownik

Komentarzy: 648
06.03.2007 20:28
miedzy* 🙂
Offline Zinereu07483 at o2.plhttp://www.ep09.rail.pl
Michał Wojtaszek
Użytkownik

Komentarzy: 2991
06.03.2007 20:29
Ciekawe, co decyduje o kategorii przejazdu
Offline Michał Wojtaszekmwojtasz at psmkms.krakow.plhttp://www.psmkms.krakow.pl
Ziner
Użytkownik

Komentarzy: 648
06.03.2007 20:30
co?
Decyduje ruch pojazdów - po szynach jak i po drodze.
Offline Zinereu07483 at o2.plhttp://www.ep09.rail.pl
sarzek
Administrator

Komentarzy: 1859
06.03.2007 21:06
Nie mam nic do tych zabezpieczen, bo lepiej jak sa niz jakby mialo ich nie byc wogole ale uwazam, ze w tym wypadku sama sygnalizacja by wystarczyła. Na polskich drogach gdzie ruch jest ogromny jest cala masa miejsc zle badz wogole nie oznaczonych, a na takim klepisku stawiaja az tyle znaków 😠 dodam jeszcze ze te sygnalizatory na przejezdzie sa podwojne dla nadjezdzajacych z prawej jak i z lewej strony sa oddzielne światła.
Offline sarzekssarzek at gmail.comhttp://
Ziner
Użytkownik

Komentarzy: 648
06.03.2007 21:15
Ale sama sygnalizacja nie wystarczy bo nie spalnialby wymagan kategorii przejazdu. I nie ma sie co dziwić, że jest tak oznaczony gdyż pociag smiga tam co 15 min przez caly dzien.
Offline Zinereu07483 at o2.plhttp://www.ep09.rail.pl
sarzek
Administrator

Komentarzy: 1859
06.03.2007 21:27
No z tym śmiganiem co 15 minut to nie bylbym taki pewien 😈 gdyby na tej drodze był normalny asfalt to nie mialbym zadnych pretensji co do oznakowania ale w przypadku kiedy jest tu normalna bita droga z błotem niemalze po kolana gdzie zadne auto tedy nie przejedzie poza traktorem to w moim przekonaniu takie oznakowanie jest marnotrawstwem
Offline sarzekssarzek at gmail.comhttp://
thomas_
Administrator

Komentarzy: 6594
06.03.2007 22:00
pytanie do Zinera
A czy jeśli jest więcej tych oznakowań to wtedy szlakowa może być większa dla pociągu (chodzi mi o przepisy a nie o stan tych torów tam)?
Offline thomas_
Ziner
Użytkownik

Komentarzy: 648
06.03.2007 22:01
2 pary na h, jak nic co 15 min pociag. I co z tego ze nie ma asfaltu - przepisów nie nagniesz.
Offline Zinereu07483 at o2.plhttp://www.ep09.rail.pl
sarzek
Administrator

Komentarzy: 1859
06.03.2007 22:22
to ze dwie pary sa w papierkach nie znaczy, że w rzeczywistosci tak jest 😁
Offline sarzekssarzek at gmail.comhttp://
Ziner
Użytkownik

Komentarzy: 648
06.03.2007 22:26
Co do liczby pociągów - nie przesadzaj, bo nie jest znowu tak ze co druga para nie kursuje...
A co do szlakowej: Zapewne chodzi o predkosc drogowa a nie szlakowa. Jeśli przejazd nie posiadałby sygnalizacji i zabezpieczen odpowiednich dla danej kategorii przejazdu to powinno być na niego ograniczenie stałe, badz doraźne (w przypadku awarii tejze). Jesli jednakze widocznośc nie jest niczym ograniczona, sygnalizacja sprawna to ograniczenie nie jest potrzebne.
Offline Zinereu07483 at o2.plhttp://www.ep09.rail.pl