Strona główna» Komunikacja w Krakowie» Tramwaje» MAN GT6+B4» MAN GT6 #184

MAN GT6 #184

«Poprzednie zdjęcie: MAN GT6 #199
Następne zdjęcie: MAN GT6 #189»

MAN GT6 #184

Data zrobienia zdjęcia: 17 czerwca 2012 roku (niedziela)
Opis: Kraków, ulica Rakowicka.

Kraków się zmienia - o czym świadczą choćby widoczne na zdjęciu żurawie, pracujące na budowie budynków mieszkalnych na powojskowych terenach przy Rakowickiej, naprzeciwko UE.
Słowa kluczowe: MAN GT6 #184 linia_2 MPK_Kraków Kraków Rakowicka 990px
Data dodania zdjęcia: 17.06.2012 15:28, Wyświetleń: 1749, Pobrań: 10, Wielkość pliku: 325.0 KB
Dodał: Wypalacz Rafał
EXIF Info
Nazwa aparatu: PENTAX Corporation
Model aparatu: PENTAX K100D Super
Czas ekspozycji: 1/250 sec(s)
Wartość przysłony: F/9.5
Wartość ISO: 200
Data utworzenia: 17.06.2012 10:26:35
Długość ogniskowej: 113mm

Ostatnie komentarze

AndrzejK
Użytkownik

Komentarzy: 4536
17.06.2012 16:50
Budynki bezpośrednio przy Rakowickiej mają być niskie, więc ok.

To jest ciekawe miejsce do mieszkania, 1200 m od rynku w linii prostej.
Offline AndrzejKandrzej.k1984 at interia.pl
Tomasz Flaga
Użytkownik

Komentarzy: 216
17.06.2012 18:45
No i na Rakowicach sąsiedzi bardzo spokojni... 🤣
Offline Tomasz Flaga
Wypalacz Rafał
Użytkownik

Komentarzy: 5000
17.06.2012 18:55
Do Rakowic z tego miejsca to jeszcze spory kawałek drogi jest 😉
Offline Wypalacz Rafał
Tomasz Flaga
Użytkownik

Komentarzy: 216
17.06.2012 19:20
Ale ta najspokojniejsza część dzielnicy jest tuż za miedzą...
Offline Tomasz Flaga
Unrealgod
Użytkownik

Komentarzy: 5520
17.06.2012 19:25
Mam nadzieję że im dość miejsc parkingowych zapewnią, i samochody przyszłych mieszkańców nie wyleją się na całą okolicę (gdzie generalnie nie ma już miejsc a są dwie spore uczelnie).
Offline Unrealgoddeocentro at gmail.com
Wypalacz Rafał
Użytkownik

Komentarzy: 5000
17.06.2012 20:35
Miejsca parkingowe w garażu podziemnym pewnie zapewnią - za opłatą, bo taka jest praktyka deweloperów.
Praktyka nabywców zaś jest taka że z takiej oferty na ogół nie korzystają - bo i po co skoro można "zaoszczędzić" i zaparkować na torach tramwajowych 😈
Offline Wypalacz Rafał
Marcin_FTŚ
Gość

18.06.2012 11:31
Cosik mało tych żurawi, zapraszam do Katowic gdzie całe centrum to jeden wielki plac budowy 😉
 
Wypalacz Rafał
Użytkownik

Komentarzy: 5000
18.06.2012 12:30
My ten etap mamy już za sobą 😛
Offline Wypalacz Rafał
Marcin_FTŚ
Gość

18.06.2012 12:43
Szczęściarze, teraz w Katowicach jest taki burdel że człowiek nie wie jak się dostać na drugi koniec miasta bez konieczności przesiadek/przedzierania się przez wszędobylski kurz i syf.
 
Kasztann44
Użytkownik

Komentarzy: 1858
18.06.2012 15:00
Marcin_FTŚ to dobrze, znaczy to że coś się robi, modernizuje, buduje 🙂 miasto nie stoi w miejscu 🙂
Offline Kasztann44
Marcin_FTŚ
Gość

19.06.2012 10:00
moze to juz bylo poruszane, ale dodam uwagi do prstdzeawianych przez Was zalet tramwajow: - ekologicznosc spalanie zawsze daje spaliny czy w silniku czy w elektrowni. dla przechodniow lepiej jak w elektrowni (a nie na ulicy, ktora przechodza), ale tez
moze to juz bylo poruszane, ale dodam uwagi do prstdzeawianych przez Was zalet tramwajow: - ekologicznosc spalanie zawsze daje spaliny czy w silniku czy w elektrowni. dla przechodniow lepiej jak w elektrowni (a nie na ulicy, ktora przechodza), ale tez nie jest tak, ze prad sie bierze z niczego. energia odnawialna to (poki co) taki jednorozec zeby spelnic kwoty dot. % energii produkowanej ze zrodel odnawialnych elektrownie pala dobre drewno (niezbyt ekologiczne i szalenie nieefektywne, bo ich piece sa przystosowane do palenia koksu przy drewnie efektywnosc energetyczna to bodaj 20%).- czestotliwosc i punktualnosc jako zalety tramwajow no coz, jak sie wypusci duzo tramwajow, to moze tak. ale gdzie tu zaleta wobec duzej liczby autobusow?- cena vs. zywotnosc piszecie, ze zywotnosc jest 3x wyzsza niz autobusow. ale nie piszecie, jaka jest roznica w cenie a nie jest aby ZNACZNIE wieksza?- mozliwosc puszczenia innymi drogami tak, to duza zaleta.A co z wadami?- jak sie tramwaj zepsuje, to stoi cala linia nie da sie ominac uszkodzonego pojazdu (znam to z W-wy)- jesli szyny maja isc po pasie drogowym, a jeszcze jak maja byc trwale wydzielone to przepustowosc gwaltownie maleje co prawda co 3-5 min. moze sobie punktualnie (bo bez korka) przejechac tramwaj zabierajacy nawet 250 osob, ale ile pojazdow NIE moze sprawnie przejechac (bo pas wypadl z uzycia)?- Wasze szacunki dot. porownania kosztow uwzgledniaja tylko koszty biletow komunikacji miejskiej. piszecie, ze wlasciciele aut nie uwzgledniaja kosztow zakupu itd. Ale pomijacie, ze to samo robia urzednicy miejscy. I pomijacie kwestie, ze pasazerowie (nawet zakladajac, ze bilety wychodza taniej) doplacaja w podatkach do dotowania przez miasto (panstwo) komunikacji.Podsumowujac, pomysl z tramwajami w Olszytnie jest ciekawy. Czy jest najlpszym rozwiazaniem nie wiem. Przedstawiacie duzo ciekawych argumentow na jego korzysc. ALE pomijacie tez kilka istotnych m.zd. przeciwskazan, bez ktorych rzetelna ocena tej kwestii nie jest chyba mozliwa.