Strona główna» Szukaj» Solaris Tramino S105P #523

Solaris Tramino S105P #523

Następne zdjęcie: 36WEa-024»

Solaris Tramino S105P #523

Data zrobienia zdjęcia: 9 czerwca 2012 roku (sobota)
Opis: Poznań, Osiedle Lecha. Pierwszy dzień ruchu tramwajów, po przebudowie tego węzła.
Słowa kluczowe: Poznań MPK_Poznań Osiedle_Lecha Solaris Tramino S105P #523 linia_5
Data dodania zdjęcia: 10.06.2012 14:50, Wyświetleń: 2376, Pobrań: 12, Wielkość pliku: 245.0 KB
Dodał: Maniek
EXIF Info
Nazwa aparatu: PENTAX
Model aparatu: PENTAX K200D
Czas ekspozycji: 1/250 sec(s)
Wartość przysłony: F/8
Wartość ISO: 100
Data utworzenia: 09.06.2012 10:10:34
Długość ogniskowej: 58mm

Ostatnie komentarze

Sudi
Użytkownik

Komentarzy: 3364
10.06.2012 15:07
Super, że odtworzyli przed pierwszym meczem Euro w Poznaniu. Krakowskie GT8S już pojechały do Krakowa czy jeszcze ich nie spakowali?
Offline Sudi
Wypalacz Rafał
Użytkownik

Komentarzy: 5000
10.06.2012 15:22
Sudi napisał(a):
Super, że odtworzyli przed pierwszym meczem Euro w Poznaniu. Krakowskie GT8S już pojechały do Krakowa czy jeszcze ich nie spakowali?


http://galeriapgk.com/galeria/obcy-na-torach/duewag-gt8s-3048-2

Jak widać przyzwyczaili się do nich...

Maniek - popraw datę 😉
Offline Wypalacz Rafał
Maniek
Użytkownik

Komentarzy: 118
10.06.2012 15:32
@Wypalacz Rafał: Dzięki, już poprawiam.
Offline Maniek
AndrzejK
Użytkownik

Komentarzy: 4536
10.06.2012 15:36
A gdzie wjazd do tunelu?
Offline AndrzejKandrzej.k1984 at interia.pl
szubak
Administrator

Komentarzy: 1694
10.06.2012 15:38
Ktoś jest w stanie wytłumaczyć o co chodzi z tymi wiatami...? Tzn. czemu są one takie wysokie i po co są te białe pola pod dachem? 😛
Offline szubak
mziuuu
Użytkownik

Komentarzy: 299
10.06.2012 16:05
Pierwsze moje skojarzenie z tymi wiatami, to po co im łóżka piętrowe na przystanku😛
Offline mziuuuhttp://english.virtualbus.info/
AndrzejK
Użytkownik

Komentarzy: 4536
10.06.2012 16:06
Dyzajn 😎
Offline AndrzejKandrzej.k1984 at interia.pl
Kasztann44
Użytkownik

Komentarzy: 1858
10.06.2012 16:08
U nas by postawili dwie klasyczne wiat i by było ok 😏
Offline Kasztann44
Wypalacz Rafał
Użytkownik

Komentarzy: 5000
10.06.2012 16:52
Maniek napisał(a):
@Wypalacz Rafał: Dzięki, już poprawiam.


Rok się jeszcze nie zgadza 😛
Offline Wypalacz Rafał
Maniek
Użytkownik

Komentarzy: 118
10.06.2012 17:10
Chyba spałem jak dodawałem to zdjęcie 😛
Offline Maniek
AndrzejK
Użytkownik

Komentarzy: 4536
10.06.2012 17:34
http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=tkI7Ve35SxE

Ten krótki filmik pozwala się zorientować jaki jest kształt nowego węzła.

A strona 87 z wątku daje nieco pojęcia o tunelu. http://www.skyscrapercity.com/showthread.php?t=557866&page=87
Offline AndrzejKandrzej.k1984 at interia.pl
czatowiec
Użytkownik

Komentarzy: 1563
10.06.2012 19:01
Widzę że tych tunelach zamontowano sztywną sieć trakcyjną. Ciekawe czy gdyby coś takiego było u nas w tunelu KST miało sens.
Offline czatowiecczatowiec at gmail.comhttp://shift.org.pl
Słońce
Użytkownik

Komentarzy: 494
10.06.2012 20:25
mziuuu napisał(a):
Pierwsze moje skojarzenie z tymi wiatami, to po co im łóżka piętrowe na przystanku😛

Ja myślałem po miniaturze, że to jakieś rusztowanie. 😛
Offline Słońce
szubak
Administrator

Komentarzy: 1694
10.06.2012 20:27
Ja jestem ciekawy, czy tam w tunelu będą jeździć stopiątki (na testach była) oraz czy będą mieli równie idiotyczne jak u nas ograniczenie do 30 km/h na całej długości 😛
Offline szubak
AndrzejK
Użytkownik

Komentarzy: 4536
10.06.2012 20:35
Co do tunelu ciekawsze jest pytanie, dlaczego powstał. Tam były krzaki, parkingi, mały placyk handlowy. Bloki są odsunięte nieco. Dlaczego kilkukrotnie podnieśli sobie koszty budowy i utrzymania?
Offline AndrzejKandrzej.k1984 at interia.pl
Maciej12991
Gość

12.06.2012 11:32
szubak napisał(a):
Ja jestem ciekawy, czy tam w tunelu będą jeździć stopiątki (na testach była) oraz czy będą mieli równie idiotyczne jak u nas ograniczenie do 30 km/h na całej długości 😛

Nie ponieważ będzie coś na wzór SBL. Póki co w projekcie budowlanym jest zgoda na użytkowanie przez każdy typ taboru, a jak będzie ostatecznie nie wiem.

AndrzejK napisał(a):
Co do tunelu ciekawsze jest pytanie, dlaczego powstał. Tam były krzaki, parkingi, mały placyk handlowy. Bloki są odsunięte nieco. Dlaczego kilkukrotnie podnieśli sobie koszty budowy i utrzymania?

Ponieważ na powierzchni powstaną zgodnie z planem zagospodarowania przestrzennego Rataj obiekty handlowo-usługowe. Ograniczenie emisji hałasu również było jedną z przyczyn budowy płytkiego tunelu.