Strona główna» Szukaj» Škoda 19T #3111

Škoda 19T #3111

Następne zdjęcie: Scania N94UD #711»

Škoda 19T #3111

Data zrobienia zdjęcia: 2 maja 2012 roku (środa)
Opis: Dwukierunkowa Skoda podjeżdża na przystanek początkowy Stadion Wrocław.
Słowa kluczowe: Škoda 19T #3111 linia_31plus MPK_Wrocław Wrocław stadion Stadion_Wrocław EURO_2012 końcówka krańcówka
Data dodania zdjęcia: 05.05.2012 21:35, Wyświetleń: 1714, Pobrań: 6, Wielkość pliku: 252.1 KB
Dodał: Sędzia Czesław
IPTC Info
Date created: 2012-05-
EXIF Info
Nazwa aparatu: NIKON CORPORATION
Model aparatu: NIKON D50
Czas ekspozycji: 1/1000 sec(s)
Wartość przysłony: F/5.6
Data utworzenia: 02.05.2012 13:41:27
Długość ogniskowej: 32mm

Ostatnie komentarze

AndrzejK
Użytkownik

Komentarzy: 4536
05.05.2012 21:47
To chyba 31plus.
Offline AndrzejKandrzej.k1984 at interia.pl
Sędzia Czesław
Administrator

Komentarzy: 989
05.05.2012 23:45
Racja. Nie wiem skąd mi się wzięło 33plus.
Offline Sędzia Czesławsedziaczeslaw at interia.plhttps://fototramwaj.wordpress.com/
Unrealgod
Użytkownik

Komentarzy: 5520
05.05.2012 23:52
To chyba pierwsze miasto z taką stałą końcówką.
Offline Unrealgoddeocentro at gmail.com
AndrzejK
Użytkownik

Komentarzy: 4536
06.05.2012 00:09
Bo ja wiem... kiedyś wszystkie miasta takie miały 😉
Offline AndrzejKandrzej.k1984 at interia.pl
kuba203
Użytkownik

Komentarzy: 4498
06.05.2012 06:31
Bytom ma nieprzerwanie od 1982 roku 🙂
Offline kuba203kuba203 at gazeta.pl
AndrzejK
Użytkownik

Komentarzy: 4536
06.05.2012 10:53
To mam pytanie:
- z Kozanowa jedzie w szczycie 10 tramów/godzinę (swoją drogą 31 i 32 są ładnie ułożone co 6 minut)
- z Leśnicy jedzie 10/godzinę (10 i 20 też ładnie ułożone co 6 min)
- z Pilczyc jedzie 15/godzinę (33 i 73, które zastąpi normalna 3)
- z Parku Przemysłowego 5/godzinę (23)

Na odcinku Pl. Strzegomski - Pl. Jana Pawła II jedzie więc 40 tramów na godzinę w szczycie (a na odcinku Kwiska - Pl. Strzegomski 35).

Są to więc częstotliwości całkiem niezłe, ale jak to wychodzi w praktyce? Nie robią się korki tramwajowe do świateł itp?
Offline AndrzejKandrzej.k1984 at interia.pl