Myślę że dobrym rozwiązaniem, było by całkowite usunięcie metalowych szyn i puszczenie tramwaju w betonowych rowkach po szynach. Trochę jakiegoś żelastwa (może opiłek) podsypać żeby prąd doprowadzić i tyle... Beton się tak nie wypiętrza na upale jak te szyny.
Czy dużo macie torowisk typu"węgierskiego" w C.K. mieście i kiedy wam ten "kit" wciśnięto ? Kraków jest chyba jedynym miastem "tramwajowym" w Polsce mającym min. tego typu nawierzchnię. Hmmm... wiemy wszak, że ktoś gdzieś kiedyś chciał by w Warszawce był Budapeszt, ale żeby w Krakowie... 😁 poz.Gdańsk.
@UIC60 To nie tak, że wciśnięto kit Krakowowi, tylko nasi "genialni" inżynierowie zrezygnowali w imię niezmierzonych korzyści, ze stosowania w tych torowiskach dylatacji, bo Panie kasy nie ma, oszczędności, będzie na premie dla zarządu itp. 😎