Strona główna» Komunikacja w Krakowie» Tramwaje» Protram 405N» Protram 405N #4001

Protram 405N #4001

«Poprzednie zdjęcie: Protram 405N #4001
Następne zdjęcie: Protram 405N #4001»

Protram 405N #4001

Data zrobienia zdjęcia: 24 kwietnia 2012 roku (wtorek)
Opis: Tunel, przystanek Politechnika. Dziś 405N na 50-06.
Słowa kluczowe: Protram 405N #4001 MPK_Kraków Kraków Politechnika linia_50 KST tunel_KST 405NMPK
Data dodania zdjęcia: 24.04.2012 14:38, Wyświetleń: 4827, Pobrań: 18, Wielkość pliku: 190.1 KB
Dodał: thomas_
IPTC Info
Byline: Tomasz Bielecki
Date created: 24.04.2012
EXIF Info
Nazwa aparatu: Canon
Model aparatu: Canon EOS 40D
Czas ekspozycji: 1/25 sec(s)
Wartość przysłony: F/3.5
Wartość ISO: 800
Data utworzenia: 24.04.2012 12:03:48
Długość ogniskowej: 29mm

Ostatnie komentarze

Unrealgod
Użytkownik

Komentarzy: 5520
24.04.2012 14:57
Na tym przystanku wcale się taki wielki nie wydaje.
Offline Unrealgoddeocentro at gmail.com
solarisbus
Użytkownik

Komentarzy: 367
24.04.2012 15:54
Już padł 🙂
Offline solarisbus
mzk804
Użytkownik

Komentarzy: 519
24.04.2012 16:29
Takiej stopiątki się MPK nie wstydzi w tunelu? 😛
Offline mzk804peczek804 at gmail.comhttp://phototrans.pl/autobusy.php?s=5014&autor_id=232&send_data=S
pilot1123
Użytkownik

Komentarzy: 622
24.04.2012 16:36
rozkraczył się? w którym miejscu?
Offline pilot1123https://www.google.com/+S%C5%82awomirBosak9000
solarisbus
Użytkownik

Komentarzy: 367
24.04.2012 17:13
Pomiędzy Bratysławską a Prądnicką na kursie z Krowodrzy z 15:38... Blokada drzwi czy coś tam się zepsuło.. I Pani z radia była nawet 😛
Offline solarisbus
Sudi
Użytkownik

Komentarzy: 3364
24.04.2012 17:27
No, już miał wcześniej problemy z drzwiami motorowy.
Offline Sudi
Kasztann44
Użytkownik

Komentarzy: 1858
24.04.2012 17:30
w Dzienniku Polskim jest artykuł, podobno MPK się przymierza do kolejnych modernizacji tego typu, więc jest szansa ze projekt będzie kontynuowany.
Offline Kasztann44
mkm3
Użytkownik

Komentarzy: 13
24.04.2012 17:53
Widać, że Polak potrafi. Trzeba było zamiast sprowadzać szrot i robić EU8N, zrobić z 2x105Na -> 405N-Kr w wersji mniejszej od tego 🙂 Byłoby taniej, a może i byłoby mniej awarii 🙂
Offline mkm3
marcin3991
Użytkownik

Komentarzy: 290
24.04.2012 18:13
Nie za te pieniądze. Osobiście wole jechać E1 z zacinającymi się drzwiami, niż 105tką
Offline marcin3991
Unrealgod
Użytkownik

Komentarzy: 5520
24.04.2012 18:18
Widać jesteś niski. Wysocy mogą sobie głowę obić...
Offline Unrealgoddeocentro at gmail.com
aleks123
Użytkownik

Komentarzy: 44
24.04.2012 19:34
Na kursie o 14.45 od przystanku rondo mogilskie do politechniki był problem ponieważ ludzie stali w drzwiach i blokowali je ( a jest przecież fotokomórka ) motorniczy cały czas mówił że nie będzie stał po 10 minut na każdym przystanku ... 😛
Offline aleks123
Coffee
Gość

24.04.2012 19:45
W cale nie stali i nic nie blokowali. Po prostu są cały czas problemy z tymi drzwiami. Raz się zamykały bez jakiegokolwiek sygnału, raz w ogóle bez wymuszenia nie chciały się zamykać, a jeszcze innym razem zamykały się po czym same z siebie otwierały (nawet, jak wokół drzwi było pusto).

Dzięki temu na ostatnim kółku, przed awarią, do Krowodrzy dojechaliśmy... Z 15 minutowym opóźnieniem (przy okazji opóźniając kolejną brygadę o 5 minut)!
 
Unrealgod
Użytkownik

Komentarzy: 5520
24.04.2012 19:55
Fajnie że prototyp jest tak testowany, bo się można da wszystkie (oby jak najwięcej) wady wyeliminować na tym etapie. Szkoda że to trochę kosztem pasażerów.
Offline Unrealgoddeocentro at gmail.com
Dominiak
Użytkownik

Komentarzy: 3739
24.04.2012 20:17
Robicie większe larmo niż ten wagon jest wart, naprawdę. Zepsuł się i koniec, po co szukać dziury w całym
Offline Dominiakdwlodarczyk2 at gmail.comhttp://niezaleznytransportowy.blogspot.com/
AndrzejK
Użytkownik

Komentarzy: 4536
24.04.2012 20:27
No wiesz, jak ci się psuje telewizor po 4 dniach oglądania, to nie przechodzisz nad tym do porządku dziennego 😉
Offline AndrzejKandrzej.k1984 at interia.pl
Dominiak
Użytkownik

Komentarzy: 3739
24.04.2012 20:28
Moim zdaniem ten wagon z uwagi na to, że ma problemy techniczne powinien siedzieć na 1 do skutku, aż się wyleczy!
Offline Dominiakdwlodarczyk2 at gmail.comhttp://niezaleznytransportowy.blogspot.com/
pilot1123
Użytkownik

Komentarzy: 622
24.04.2012 20:37
co jest tak skomplikowanego w drzwiach, że większośc pojazdów szynowych ma z nimi problemy w początkach eksploatacji?
Offline pilot1123https://www.google.com/+S%C5%82awomirBosak9000
Dominiak
Użytkownik

Komentarzy: 3739
24.04.2012 20:39
Przypuszczam, że ktoś u nas coś majstrował przy tym.
Offline Dominiakdwlodarczyk2 at gmail.comhttp://niezaleznytransportowy.blogspot.com/
brovar
Użytkownik

Komentarzy: 56
24.04.2012 21:00
aleks123 napisał(a):
Na kursie o 14.45 od przystanku rondo mogilskie do politechniki był problem ponieważ ludzie stali w drzwiach i blokowali je (

To nie nowość. Na tym odcinku od zawsze się tak jeździ.

Trzeba ludzi okrzanić, gdy się chce wejść na tym przystanku do tramwaju. A gdy nie posłuchają wryć się siłowo i nie zważając na ich buty iść do pustego środka wagonu. Gdyż ja nie mam zamiaru wysiadać na każdym peronie razem z nimi.

Ale zdjęcie ładne muszę przyznać. Ciekawe jakby się taki odpowiednik NGT12 prezentował w tym miejscu.
Offline brovarhttp://www.youtube.com/user/brofar1081
szubak
Administrator

Komentarzy: 1694
24.04.2012 21:12
Dominiak napisał(a):
Moim zdaniem ten wagon z uwagi na to, że ma problemy techniczne powinien siedzieć na 1 do skutku, aż się wyleczy!

A to pasażerowie '1' są jacyś specyficzni, żeby akurat tam wysyłać wagony "z problemami technicznymi"?

Zepsuł się to się zepsuł, tego typ problemy są nieuniknione na początku 🙂
Offline szubak
Dominiak
Użytkownik

Komentarzy: 3739
24.04.2012 21:15
Ze Wzgórz bliżej do zajezdni.
Offline Dominiakdwlodarczyk2 at gmail.comhttp://niezaleznytransportowy.blogspot.com/
aleks123
Użytkownik

Komentarzy: 44
24.04.2012 21:42
Coffee no chyba nie,ponieważ był tłok i ludzie ledwo się mieścili,fakt był problem na miodowej ,ale pomiędzy kurdwanowem a św. wawrzyńca to takich problemów nie było. A zresztą z mojej perspektywy i motorniczego ludzie blokowali ponieważ byłem na początku ...

Ale już widać że na 50 ,taki 40 metrowiec nie wystarcza 😏
Offline aleks123
Coffee
Gość

24.04.2012 21:58
aleks123 napisał(a):
A zresztą z mojej perspektywy i motorniczego ludzie blokowali ponieważ byłem na początku ...

Zwłaszcza, że problem był z drzwiami z tyłu (Co LK też zauważył) 😛

aleks123 napisał(a):
Ale już widać że na 50 ,taki 40 metrowiec nie wystarcza 😏

Wystarcza, wystarcza. Problem leżał w tym, iż wszyscy się gnietli w członach 1-2-3, a w dwóch ostatnich można było leżeć na siedzeniach w poprzek wagonu.
 
Dominiak
Użytkownik

Komentarzy: 3739
24.04.2012 22:07
No bo w tym wagonie panuje logika ufoka. Istnieje tylko pierwszy wagon, czasem, CZASEM drugi.
Offline Dominiakdwlodarczyk2 at gmail.comhttp://niezaleznytransportowy.blogspot.com/
AndrzejK
Użytkownik

Komentarzy: 4536
24.04.2012 22:13
W tym wagonie równomierne rozmieszczanie się ludzi nie wychodzi. Bardzo nie wychodzi, w przegubach można leżeć, ale wyjść się nie da. Nie wiem czemu.
Offline AndrzejKandrzej.k1984 at interia.pl
Kasztann44
Użytkownik

Komentarzy: 1858
24.04.2012 22:24
Bo w przegubie nie widać okna, może ludzie mają klaustrofobie tam? 😛 może nie mogą obserwować gdzie mają wysiąść 😛 nie wiem 🙂 Jeszcze takie pytanko dla rozkminiaczy, jaką długość ma szrot z Wiednia + doczepa ?
Offline Kasztann44
aleks123
Użytkownik

Komentarzy: 44
24.04.2012 22:27
coffee to nie wiem sorry ale nie mam przy sobie monitoringu i lusterka a zresztą nic nie widziałem bo ja sobie wygodnie siedziałem 😛 ale potem było to samo wszyscy polecieli do przodu a na tyle wszystkie miejsca wolne (najbardziej to nie rozumiem starszych osób bo np jak ostatnio jechałem 1 to osoby starsze zamiast iść do członu niskopodłogowego ,to lecieli na sam początek a potem było ,,o jak tu wysoko" a przechodzili koło niego xD )
Offline aleks123
pilot1123
Użytkownik

Komentarzy: 622
24.04.2012 22:36
Ludzie z czasem się nauczą. Zawsze wsiadam do ostatniego wagonu w ufoku, jak nie mogę to przesiadam się na kolejnym przystanku, różnica jest odczuwalna bardzo
Offline pilot1123https://www.google.com/+S%C5%82awomirBosak9000
Dominiak
Użytkownik

Komentarzy: 3739
25.04.2012 00:46
Ja również jeżdżę w ostatnim bo tam najlepiej. Zawsze w 1 jeździłem ale się oduczyłem z czasem.
Offline Dominiakdwlodarczyk2 at gmail.comhttp://niezaleznytransportowy.blogspot.com/
szubak
Administrator

Komentarzy: 1694
25.04.2012 12:03
Dominiak napisał(a):
Ze Wzgórz bliżej do zajezdni.

Szczególnie z Salwatora 😏
Offline szubak
Dominiak
Użytkownik

Komentarzy: 3739
25.04.2012 12:05
Nie będę polemizować ponieważ wysyłanie tego wagonu na 50 to głupota i zdania nie zmienię.
Offline Dominiakdwlodarczyk2 at gmail.comhttp://niezaleznytransportowy.blogspot.com/
AndrzejK
Użytkownik

Komentarzy: 4536
25.04.2012 12:13
Żeby czasem w Hucie niskiej podłogi za bardzo nie przyspieszyć.
Offline AndrzejKandrzej.k1984 at interia.pl
brovar
Użytkownik

Komentarzy: 56
25.04.2012 20:07
Kasztann44 napisał(a):
Jeszcze takie pytanko dla rozkminiaczy, jaką długość ma szrot z Wiednia + doczepa ?

35 metrów ze sprzęgiem.
Offline brovarhttp://www.youtube.com/user/brofar1081
szubak
Administrator

Komentarzy: 1694
25.04.2012 22:39
Dominiak napisał(a):
Nie będę polemizować ponieważ wysyłanie tego wagonu na 50 to głupota i zdania nie zmienię.

Jeśli chodzi o pojemnośc i zapotrzebowanie na konkretnej linii, to '50' to imho obencie najlepszy wybór. A, że choruje toto na chorobę wieku dziecięcego, no to inna sprawa.
Offline szubak
pilot1123
Użytkownik

Komentarzy: 622
25.04.2012 23:39
tylko to "zapotrzebowanie" nie wie jak go używać😛 Za to ci, co wiedzą jeżdżą sobie komfortowo.
Offline pilot1123https://www.google.com/+S%C5%82awomirBosak9000
Coffee
Gość

25.04.2012 23:50
Ja bym go tam widział na innych liniach, gdzie można by było lepiej go przetestować: Choćby linia "9" czy "22" w szczycie.
 
Kasztann44
Użytkownik

Komentarzy: 1858
26.04.2012 16:04
Ludzie to jest JEDEN egzemplarz, trudno żeby wszyscy byli zadowoleni ...
Offline Kasztann44