Widać, że Polak potrafi. Trzeba było zamiast sprowadzać szrot i robić EU8N, zrobić z 2x105Na -> 405N-Kr w wersji mniejszej od tego 🙂 Byłoby taniej, a może i byłoby mniej awarii 🙂
Na kursie o 14.45 od przystanku rondo mogilskie do politechniki był problem ponieważ ludzie stali w drzwiach i blokowali je ( a jest przecież fotokomórka ) motorniczy cały czas mówił że nie będzie stał po 10 minut na każdym przystanku ... 😛
W cale nie stali i nic nie blokowali. Po prostu są cały czas problemy z tymi drzwiami. Raz się zamykały bez jakiegokolwiek sygnału, raz w ogóle bez wymuszenia nie chciały się zamykać, a jeszcze innym razem zamykały się po czym same z siebie otwierały (nawet, jak wokół drzwi było pusto).
Dzięki temu na ostatnim kółku, przed awarią, do Krowodrzy dojechaliśmy... Z 15 minutowym opóźnieniem (przy okazji opóźniając kolejną brygadę o 5 minut)!
Fajnie że prototyp jest tak testowany, bo się można da wszystkie (oby jak najwięcej) wady wyeliminować na tym etapie. Szkoda że to trochę kosztem pasażerów.
Na kursie o 14.45 od przystanku rondo mogilskie do politechniki był problem ponieważ ludzie stali w drzwiach i blokowali je (
To nie nowość. Na tym odcinku od zawsze się tak jeździ.
Trzeba ludzi okrzanić, gdy się chce wejść na tym przystanku do tramwaju. A gdy nie posłuchają wryć się siłowo i nie zważając na ich buty iść do pustego środka wagonu. Gdyż ja nie mam zamiaru wysiadać na każdym peronie razem z nimi.
Ale zdjęcie ładne muszę przyznać. Ciekawe jakby się taki odpowiednik NGT12 prezentował w tym miejscu.
Coffee no chyba nie,ponieważ był tłok i ludzie ledwo się mieścili,fakt był problem na miodowej ,ale pomiędzy kurdwanowem a św. wawrzyńca to takich problemów nie było. A zresztą z mojej perspektywy i motorniczego ludzie blokowali ponieważ byłem na początku ...
Ale już widać że na 50 ,taki 40 metrowiec nie wystarcza 😏
A zresztą z mojej perspektywy i motorniczego ludzie blokowali ponieważ byłem na początku ...
Zwłaszcza, że problem był z drzwiami z tyłu (Co LK też zauważył) 😛
aleks123 napisał(a):
Ale już widać że na 50 ,taki 40 metrowiec nie wystarcza 😏
Wystarcza, wystarcza. Problem leżał w tym, iż wszyscy się gnietli w członach 1-2-3, a w dwóch ostatnich można było leżeć na siedzeniach w poprzek wagonu.
Bo w przegubie nie widać okna, może ludzie mają klaustrofobie tam? 😛 może nie mogą obserwować gdzie mają wysiąść 😛 nie wiem 🙂 Jeszcze takie pytanko dla rozkminiaczy, jaką długość ma szrot z Wiednia + doczepa ?
coffee to nie wiem sorry ale nie mam przy sobie monitoringu i lusterka a zresztą nic nie widziałem bo ja sobie wygodnie siedziałem 😛 ale potem było to samo wszyscy polecieli do przodu a na tyle wszystkie miejsca wolne (najbardziej to nie rozumiem starszych osób bo np jak ostatnio jechałem 1 to osoby starsze zamiast iść do członu niskopodłogowego ,to lecieli na sam początek a potem było ,,o jak tu wysoko" a przechodzili koło niego xD )
Ludzie z czasem się nauczą. Zawsze wsiadam do ostatniego wagonu w ufoku, jak nie mogę to przesiadam się na kolejnym przystanku, różnica jest odczuwalna bardzo
Nie będę polemizować ponieważ wysyłanie tego wagonu na 50 to głupota i zdania nie zmienię.
Jeśli chodzi o pojemnośc i zapotrzebowanie na konkretnej linii, to '50' to imho obencie najlepszy wybór. A, że choruje toto na chorobę wieku dziecięcego, no to inna sprawa.