Strona główna» Komunikacja w Krakowie» Tramwaje» Protram 405N» Protram 405N #4001

Protram 405N #4001

«Poprzednie zdjęcie: Protram 405N #4001
Następne zdjęcie: Protram 405N #4001»

Protram 405N #4001

Data zrobienia zdjęcia: 2 marca 2012 roku (piątek)
Opis: Widok na jeden z członów niskopodłogowych.
Słowa kluczowe: Protram 405N #4001 MPK_Kraków Kraków
Data dodania zdjęcia: 03.03.2012 19:22, Wyświetleń: 3339, Pobrań: 7, Wielkość pliku: 209.9 KB
Dodał: thomas_

Ostatnie komentarze

Wypalacz Rafał
Użytkownik

Komentarzy: 5000
03.03.2012 19:42
Miejmy nadzieję że jeśli powstaną kolejne wagony tego typu to przyciski do otwierania drzwi znajdą się już na płatach drzwiowych...
Offline Wypalacz Rafał
Kasztann44
Użytkownik

Komentarzy: 1858
03.03.2012 19:45
Jako laik zapytam, umieszczenie przycisków na drzwiach jest jakoś bardzo trudne technologicznie ?
Offline Kasztann44
mateusz612
Użytkownik

Komentarzy: 221
03.03.2012 20:35
Jak są przyciski na drzwiach to kable się często rwą.
Offline mateusz612
Unrealgod
Użytkownik

Komentarzy: 5520
03.03.2012 20:50
To trzeba lepsze kable zastosować.
Offline Unrealgoddeocentro at gmail.com
AndrzejK
Użytkownik

Komentarzy: 4536
03.03.2012 20:53
Strasznie nie lubię tych przycisków. Nie wiem czy się już wcisnął czy nie.
Offline AndrzejKandrzej.k1984 at interia.pl
thomas_
Administrator

Komentarzy: 6594
03.03.2012 22:52
Przecież jak naciskasz przycisk, to się zmienia kolor podświetlenia na czerwony. Trzeba być daltonistą, żeby tego nie zobaczyć.
Offline thomas_
Sudi
Użytkownik

Komentarzy: 3364
03.03.2012 23:05
Zapalają się na czerwono już po wciśnięciu, więc ja np. chcąc nie chcąc naciskam przycisk dopóki mi się to nie zapali, a tu się okazuję, że sygnał już dotarł i przez to przycinają się drzwi.
Offline Sudi
AndrzejK
Użytkownik

Komentarzy: 4536
03.03.2012 23:19
Podczas wsiadania mam inne zajęcia niż obserwowanie przycisku 😉 Klasyczny przycisk, który pod palcem się "wciska" nie sprawia takich problemów. Nie szukam dziury w całym, nie szukam pretekstu by coś napisać (przynajmniej nie tym razem 😉 ). Nie lubię tych przycisków i uważam za niefunkcjonalne.
Offline AndrzejKandrzej.k1984 at interia.pl
vear
Administrator

Komentarzy: 2470
04.03.2012 00:50
Tyle, że "klasyczny przycisk" jest o wiele bardziej awaryjny. Przymarza, wpływa do niego woda, albo się zaciera. Ten de facto nie ma elementów ruchomych, więc jest znacznie mniej podatny na ich zepsucie.
Offline vearkolodziej.radoslaw at gmail.comhttps://airlinepl.info
AndrzejK
Użytkownik

Komentarzy: 4536
04.03.2012 00:56
Niestety taki przycisk nie wiem jak mocno mam nacisnąć. Tradycyjny przycisk wykonuje "skok" i już wiem, że się nacisnął. A taki pcham aż się drzwi otworzą.
Offline AndrzejKandrzej.k1984 at interia.pl
szalony
Użytkownik

Komentarzy: 325
04.03.2012 08:35
Chyba nie doczekamy się w polsce czegoś co pasowało by wszystkim, nawet jeśli chodzi o kwestię przycisków...
Offline szalony
dwaeuro
Użytkownik

Komentarzy: 136
04.03.2012 12:37
Mnie bardziej boli nie jaki to przycisk tylko gdzie umiejscowiony... a w tym przypadku to skrajna głupota, myślałem, że podczas poprawek to zmienią - niestety.
Offline dwaeurodwaeuro at interia.pl
Butelka
Użytkownik

Komentarzy: 492
04.03.2012 18:09
Przycisk mógłby w sumie mieć mniej sztywną przezroczystą gumę i zamiast czujnika naporu, zwyczajny guzik ukryty pod tą gumą. Kliknięcie by było (ukłon w stronę daltonistów i nieogarów) i żadna woda nie byłaby biednemu przyciskowi straszna.

Jeju... To tylko przycisk...
Offline Butelka
Przemek
Użytkownik

Komentarzy: 817
04.03.2012 20:24
Ja tam się dawno zdążyłem przyzwyczaić, że przycisk z załączonego obrazka zadziała tylko wtedy, gdy motorniczy załączy programację drzwi. Zapala się przy tym stosowna dioda. A że niektórzy tego nie rozumieją, to inna sprawa 😁

Cytat:
Kliknięcie by było (ukłon w stronę daltonistów i nieogarów) i żadna woda nie byłaby biednemu przyciskowi straszna.
Pierdzielenie, w Skodach jest odskakujący a i tak ludzie potrafią wciskać to 150 razy w nadziei, że tramwaj otworzy drzwi.
Cytat:
tylko gdzie umiejscowiony
Protram nie montował nigdy przycisków na drzwiach w stozłomkach, ani w 204,205WrAs.
Offline Przemekhttps://transportnews.eu/
dwaeuro
Użytkownik

Komentarzy: 136
04.03.2012 20:53
Ale nie musieli na drzwiach, wystarczyłoby 50cm dalej (tak jak jest w Omniach).
Offline dwaeurodwaeuro at interia.pl