Strona główna» Kolej» Elektryczne zespoły trakcyjne» EN57» EN57-774

EN57-774

«Poprzednie zdjęcie: EN57-779
Następne zdjęcie: EN57AKŁ-1226»

EN57-774

Data zrobienia zdjęcia: 11 lutego 2012 roku (sobota)
Opis: IR 63126 "Giewont" z Wrocławia do Zakopanego, jedyny pociąg przemierzający odcinek Żywiec- Sucha Beskidzka mija Stryszawę.
Słowa kluczowe: EN57 EN57-774 Stryszawa D29-97 Inter_Regio Giewont Przewozy_Regionalne
Data dodania zdjęcia: 21.02.2012 00:10, Wyświetleń: 1524, Pobrań: 6, Wielkość pliku: 232.4 KB
Dodał: aster
IPTC Info
Date created: 11.02.2012
EXIF Info
Nazwa aparatu: Canon
Model aparatu: Canon PowerShot G7
Czas ekspozycji: 1/1250 sec(s)
Wartość przysłony: F/4
Data utworzenia: 11.02.2012 12:11:24
Długość ogniskowej: 16.822mm

Ostatnie komentarze

Unrealgod
Użytkownik

Komentarzy: 5520
21.02.2012 09:43
Fajnie że w ogóle cokolwiek tam jeździ.
Offline Unrealgoddeocentro at gmail.com
AndrzejK
Użytkownik

Komentarzy: 4536
21.02.2012 09:48
Bo ja wiem czy fajnie, takie udawanie, że linia jest czynna kosztuje, a nie służy nikomu.
Offline AndrzejKandrzej.k1984 at interia.pl
M_Szymkowiak
Użytkownik

Komentarzy: 4229
21.02.2012 11:03
Ale powinna się przydać, jak będą robić linię w okolicy tego zalewu co to ma powstać - w Skawcach będą ja na drugi brzeg przerzucać.
Offline M_SzymkowiakM_Szymkowiak at interia.euhttp://www.kmk.krakow.pl
Unrealgod
Użytkownik

Komentarzy: 5520
21.02.2012 12:07
AndrzejK napisał(a):
(...)takie udawanie, że linia jest czynna kosztuje, a nie służy nikomu.


Służy o tyle że linia ciągle fizycznie istnieje i nie rodzą się pomysły typu "przerobić na ścieżkę rowerową ulicę". A jak by kiedyś podejście do kolei miało się zmienić albo też przyszli by ci zachodni przewoźnicy to i normalny ruch miałby gdzie wracać (bo przejezdnych linii to u nas coraz mniej). Chociaż z czasem coraz mniej wierzę w taki renesans kolei.

Poza tym to super musi się takim taborem jechać taki dystans. Wątpię żeby ktoś kto raz się "skusił" chciał to jeszcze powtarzać.
Offline Unrealgoddeocentro at gmail.com
TOMAS8112
Użytkownik

Komentarzy: 303
21.02.2012 15:14
To chyba nie jest najdłuższa relacja IR jaką obsługuje "kibel", najdłuższa to jest, albo była IR "Karmazyn" rel. Wrocław Gł.-Świnoujście przez Głogów, Zieloną Górę, Kostrzyn i Szczecin (jadąc po linii 273 tzw. "odrzanka" ) dystans 476 kilometrów.
Offline TOMAS8112
Unrealgod
Użytkownik

Komentarzy: 5520
21.02.2012 15:57
Że uruchamia się pociągi z takiego taboru na takich trasach, nie znaczy że nie dało by się go puścić na dwa razy dłuższe dystansy. Ani też że nadaje się on do czegokolwiek innego niż jakaś kolej podmiejska :/
Offline Unrealgoddeocentro at gmail.com
pilot1123
Użytkownik

Komentarzy: 622
21.02.2012 18:18
w wakacyjnych rzeźniach ludzie jeżdżą nieraz na stojąco, upchani jak sardynki, całą noc. Lepiej, że jest o jeden pociąg (choćby i kibel, byle skaj) więcej, niż wciskać wszystkich do przepełnionych TLK
Offline pilot1123https://www.google.com/+S%C5%82awomirBosak9000