Strona główna / Komunikacja w Krakowie / Tramwaje / Konstal 105Na / Konstal 105Na #936+937+938

Konstal 105Na #936+937+938

«Poprzednie zdjęcie: Konstal 105Na #460+486+485
Następne zdjęcie: Konstal 105Na #416+419+420»

Konstal 105Na #936+937+938

Data zrobienia zdjęcia: 1 listopada 2011 roku (wtorek)
Opis: Kraków, III most/most Powstańców Śląskich.

Trójskład z kolejnym testowanym przez MPK pantografem połówkowym produkcji EC engineering (czyli tego samego producenta co w zeszłym roku) na pierwszym wagonie.
Słowa kluczowe: Konstal 105Na 105NaD #936+937+938 linia_84 linie_cmentarne MPK_Kraków Kraków most_Powstańców_Śląskich ciekawostki_taborowe Wszystkich_Świętych_2011 990px
Data dodania zdjęcia: 01.11.2011 16:44, Wyświetleń: 1792, Pobrań: 5, Wielkość pliku: 286.8 KB
Dodał: Wypalacz Rafał
EXIF Info
Nazwa aparatu: PENTAX Corporation
Model aparatu: PENTAX K100D Super
Czas ekspozycji: 1/250 sec(s)
Wartość przysłony: F/9.5
Wartość ISO: 200
Data utworzenia: 01.11.2011 13:51:57
Długość ogniskowej: 63mm

Ostatnie komentarze

B4
Użytkownik

Komentarzy: 364
01.11.2011 17:47
Co to w ogóle za pantograf 8o Ile już takich jeździ ? Nie połamie się to przy naszej infrasktrukturze ?
Offline B4https://www.facebook.com/pages/Krochmal-Photography/133892706698495
Wypalacz Rafał
Użytkownik

Komentarzy: 4902
01.11.2011 17:51
Jest tylko ten jeden. A kto jest producentem - tego nie wiem. Czy się nie połamie - czas pokaże. Poprzedni - ten z #929 - o ile dobrze pamiętam wytrzymał jakieś pół roku, może trochę więcej.
Offline Wypalacz Rafał
Unrealgod
Użytkownik

Komentarzy: 5517
01.11.2011 19:02
Czy pantograf połówkowy ma jakieś zalety nad normalnym (oprócz nowocześniejszego wyglądu)?
Offline Unrealgoddeocentro at gmail.com
Wypalacz Rafał
Użytkownik

Komentarzy: 4902
01.11.2011 19:52
Cóż, nie znam parametrów (zwłaszcza masy - bo wtedy można by stwierdzić czy istnieje szansa oszczędności materiałów) obu pantografów więc trudno mi powiedzieć.
Offline Wypalacz Rafał
czatowiec
Użytkownik

Komentarzy: 1530
01.11.2011 19:53
Z tego co wiem to jest mniej sztywny przez co lepiej współpracuje z siecią.
Offline czatowiecczatowiec at gmail.comhttp://shift.org.pl
Dominiak
Użytkownik

Komentarzy: 3754
01.11.2011 22:10
Zmiast bawić się jakimiś dziwnymi patykami to by zamontowali Steamana i byłby spokój.
Offline Dominiakdwlodarczyk2 at gmail.comhttp://niezaleznytransportowy.blogspot.com/
vear
Administrator

Komentarzy: 2426
02.11.2011 00:39
Na dachu tramwaju z Koastalu?
Offline vearkolodziej.radoslaw at gmail.comhttps://airlinepl.info
B4
Użytkownik

Komentarzy: 364
02.11.2011 18:54
A co, zawaliłby się czy co ?
Offline B4https://www.facebook.com/pages/Krochmal-Photography/133892706698495
Wypalacz Rafał
Użytkownik

Komentarzy: 4902
02.11.2011 23:48
We Wrocławiu i w Łodzi jeżdżą stopiątki ze stemannami na dachach i jakoś się nie zapadają. Ale jeśli mam być szczery to nie miałbym nic przeciwko temu by firma testująca te prototypy była je w stanie zaoferować naszemu MPK po konkurencyjnej cenie. Przy tej samej jakości rzecz jasna.
Offline Wypalacz Rafał
Przemek
Użytkownik

Komentarzy: 730
03.11.2011 13:47
Wiem, że to nie ma żadnego znaczenia, ale wizualnie wygląda jak miotła;)
Offline Przemekhttp://transportnews.eu/