Škoda 19T #3112
«Poprzednie zdjęcie: Škoda 19T #3117
Następne zdjęcie: Konstal 105NWr #2350+2349»
Škoda 19T #3112
|
| ||||||||||||||||||||||||||
Ostatnie komentarze
| AndrzejK Użytkownik Komentarzy: 4536 03.10.2011 08:57 |
To, że jest miejsce, nie oznacza, że można było zbudować pętlę 😉 Jeden zawariowany skład można odstawić.
|
|
![]() ![]() |
||
| Wypalacz Rafał Użytkownik Komentarzy: 5000 03.10.2011 09:54 |
Tej linii nie zaprojektowano i nie zaplanowano trzy dni przed zbudowaniem tylko dużo, dużo wcześniej. I nic nie stało na przeszkodzie by zrobić rezerwację terenu pod pętlę...
|
|
![]() |
||
| AndrzejK Użytkownik Komentarzy: 4536 03.10.2011 12:05 |
Może liczą, że się uda przedłużyć prędko.
|
|
![]() ![]() |
||
| Maciej12991 Gość 03.10.2011 12:35 |
Na końcu tej linii projektowano pętlę, dlatego widać tę przestrzeń za tramwajem. Powód rezygnacji jest mi nieznany i nie znajduję żadnego sensownego argumentu za tym rozwiązaniem.
|
|
| Przemek Użytkownik Komentarzy: 823 03.10.2011 14:49 |
Maciej12991 napisał(a): Niby kiedy? Od wielu lat mowa była o budowie krańcówek na nowych odcinkach linii tramwajowych we Wrocławiu, szumnie zwanych Tramwajem Plus.Na końcu tej linii projektowano pętlę Jakby ktoś chciał sobie poczytać: http://www.um.wroc.pl/m57765/p79914.aspx |
|
![]() ![]() |
||
| Maciej12991 Gość 03.10.2011 19:38 |
Kiedy nie było mowy o tramwaju plus. Projekt linii na Gaj jest starszy od koncepcji T+. 😉
|
|



