Strona główna» Komunikacja w Krakowie» Tramwaje» EU8N» EU8N #3030

EU8N #3030

«Poprzednie zdjęcie: EU8N #3024
Następne zdjęcie: EU8N #3027»

EU8N #3030

Data zrobienia zdjęcia: 16 września 2011 roku (piątek)
Opis: Zajezdnia Nowa Huta. Kolejny EU8N do kolekcji 😉
Słowa kluczowe: EU8N #3030 MPK_Kraków Kraków zajezdnia_Nowa_Huta 990px EU8NMPK
Data dodania zdjęcia: 19.09.2011 12:08, Wyświetleń: 3007, Pobrań: 10, Wielkość pliku: 239.4 KB
Dodał: thomas_

Ostatnie komentarze

Butelka
Użytkownik

Komentarzy: 492
19.09.2011 17:01
Na bazie jakich wozów są budowane EU8N?
Offline Butelka
Dominiak
Użytkownik

Komentarzy: 3739
19.09.2011 17:10
Wagonów silnikowych E6 i doczep c6.
Offline Dominiakdwlodarczyk2 at gmail.comhttp://niezaleznytransportowy.blogspot.com/
Przemek
Użytkownik

Komentarzy: 817
19.09.2011 23:58
Narzekacie tak na 205WrAs, a dla nas to jest dopiero masakra 😉
Offline Przemekhttps://transportnews.eu/
Dominiak
Użytkownik

Komentarzy: 3739
20.09.2011 00:04
Ja na te wagony nie narzekam bo wg mnie są udane.
Offline Dominiakdwlodarczyk2 at gmail.comhttp://niezaleznytransportowy.blogspot.com/
M_Szymkowiak
Użytkownik

Komentarzy: 4229
20.09.2011 00:13
Przemek napisał(a):
Narzekacie tak na 205WrAs, a dla nas to jest dopiero masakra 😉

Ale że co, że brzydki? A to jakiś przykaz jest żeby tramwaj ładny był? 😛
Offline M_SzymkowiakM_Szymkowiak at interia.euhttp://www.kmk.krakow.pl
TOMAS8112
Użytkownik

Komentarzy: 303
20.09.2011 18:59
To i ja się wtrącę , tramwaj powinien być przede wszystkim funkcjonalny i bezawaryjny, no ale co do "dizajnu", to wygląd też jakiś powinien mieć, przecież nie będzie po mieście jezdzić maszkara i ludzi straszyć 😛
Offline TOMAS8112
kitrak
Użytkownik

Komentarzy: 60
22.09.2011 12:28
Cóż, ja jednak wolę 205WrAs, bo są przynajmniej nowe. 😉
Offline kitrak
Przemek
Użytkownik

Komentarzy: 817
22.09.2011 13:52
http://www.mpk.wroc.pl/index.php?option=com_content&task=view&id=1090&Itemid=32 - Okazja! Gratki z miasta nad Odrą, idealne jako baza dla 405NKr 😉
Offline Przemekhttps://transportnews.eu/
Butelka
Użytkownik

Komentarzy: 492
22.09.2011 17:48
TOMAS8112 napisał(a):
To i ja się wtrącę , tramwaj powinien być przede wszystkim funkcjonalny i bezawaryjny, no ale co do "dizajnu", to wygląd też jakiś powinien mieć, przecież nie będzie po mieście jezdzić maszkara i ludzi straszyć 😛

Takie małe porównanie. Skody 19T, które nam dostarczyli na linie Tramwaju MINUS, psują się na codzień (na 33 nierzadko widuje się WrAs'y, czy nawet kartofle). Natomiast nie słyszałem jeszcze o jakiejkolwiek poważnej awarii 205WrAs. Nie mówię że takowej nie było, ale te wagony są po prostu zbyt porządnie zrobione żeby się psuły.

A tak już abstrahując od awaryjności. 205WrAs zdecydowanie przewyższają EU8N pod względem technicznym (przede wszystkim silniki asynchroniczne o rozruchu impulsowym), a design pozostaje sprawą względną. Mimo bardzo różnej stylistyki, to zarówno EU8N jak i 205WrAs mi się podobają - jednak ten drugi nieco bardziej 😉
Offline Butelka
Przemek
Użytkownik

Komentarzy: 817
28.09.2011 22:06
Wyjazdy zwyczajnych tramwajów na 33PLUS nie powinny być zaskoczeniem, tym bardziej, że zajezdnia IV Borek wystawia prawie tyle samo wagonów, co ma w tej chwili liniowych na stanie (nie ma już żadnych 105Na). Drugą sprawą jest to, że 19T mają główny priorytet na obsłużenie odnogi gajowej, bo zwykłe składy na krańcówkę nie dojadą, a na 33 zawsze można wysłać zastępczo cokolwiek, tym bardziej że na obu krańcach są pętle. To tak abstrachując od tematu Skód 😉
Offline Przemekhttps://transportnews.eu/