EU8N #3030
«Poprzednie zdjęcie: EU8N #3024
Następne zdjęcie: EU8N #3027»

EU8N #3030
Data zrobienia zdjęcia: | 16 września 2011 roku (piątek) |
Opis: | Zajezdnia Nowa Huta. Kolejny EU8N do kolekcji 😉 |
Słowa kluczowe: | EU8N #3030 MPK_Kraków Kraków zajezdnia_Nowa_Huta 990px EU8NMPK |
Data dodania zdjęcia: 19.09.2011 12:08, Wyświetleń: 3007, Pobrań: 10, Wielkość pliku: 239.4 KB | |
Dodał: | thomas_ |
Ostatnie komentarze
Butelka Użytkownik Komentarzy: 492 19.09.2011 17:01 |
Na bazie jakich wozów są budowane EU8N?
|
|
![]() ![]() |
||
Dominiak Użytkownik Komentarzy: 3739 19.09.2011 17:10 |
Wagonów silnikowych E6 i doczep c6.
|
|
![]() ![]() ![]() ![]() |
||
Przemek Użytkownik Komentarzy: 817 19.09.2011 23:58 |
Narzekacie tak na 205WrAs, a dla nas to jest dopiero masakra 😉
|
|
![]() ![]() ![]() |
||
Dominiak Użytkownik Komentarzy: 3739 20.09.2011 00:04 |
Ja na te wagony nie narzekam bo wg mnie są udane.
|
|
![]() ![]() ![]() ![]() |
||
M_Szymkowiak Użytkownik Komentarzy: 4229 20.09.2011 00:13 |
Przemek napisał(a): Narzekacie tak na 205WrAs, a dla nas to jest dopiero masakra 😉 Ale że co, że brzydki? A to jakiś przykaz jest żeby tramwaj ładny był? 😛 |
|
![]() ![]() ![]() ![]() |
||
TOMAS8112 Użytkownik Komentarzy: 303 20.09.2011 18:59 |
To i ja się wtrącę , tramwaj powinien być przede wszystkim funkcjonalny i bezawaryjny, no ale co do "dizajnu", to wygląd też jakiś powinien mieć, przecież nie będzie po mieście jezdzić maszkara i ludzi straszyć 😛
|
|
![]() ![]() |
||
kitrak Użytkownik Komentarzy: 60 22.09.2011 12:28 |
Cóż, ja jednak wolę 205WrAs, bo są przynajmniej nowe. 😉
|
|
![]() ![]() |
||
Przemek Użytkownik Komentarzy: 817 22.09.2011 13:52 |
http://www.mpk.wroc.pl/index.php?option=com_content&task=view&id=1090&Itemid=32 - Okazja! Gratki z miasta nad Odrą, idealne jako baza dla 405NKr 😉
|
|
![]() ![]() ![]() |
||
Butelka Użytkownik Komentarzy: 492 22.09.2011 17:48 |
TOMAS8112 napisał(a): To i ja się wtrącę , tramwaj powinien być przede wszystkim funkcjonalny i bezawaryjny, no ale co do "dizajnu", to wygląd też jakiś powinien mieć, przecież nie będzie po mieście jezdzić maszkara i ludzi straszyć 😛 Takie małe porównanie. Skody 19T, które nam dostarczyli na linie Tramwaju MINUS, psują się na codzień (na 33 nierzadko widuje się WrAs'y, czy nawet kartofle). Natomiast nie słyszałem jeszcze o jakiejkolwiek poważnej awarii 205WrAs. Nie mówię że takowej nie było, ale te wagony są po prostu zbyt porządnie zrobione żeby się psuły. A tak już abstrahując od awaryjności. 205WrAs zdecydowanie przewyższają EU8N pod względem technicznym (przede wszystkim silniki asynchroniczne o rozruchu impulsowym), a design pozostaje sprawą względną. Mimo bardzo różnej stylistyki, to zarówno EU8N jak i 205WrAs mi się podobają - jednak ten drugi nieco bardziej 😉 |
|
![]() ![]() |
||
Przemek Użytkownik Komentarzy: 817 28.09.2011 22:06 |
Wyjazdy zwyczajnych tramwajów na 33PLUS nie powinny być zaskoczeniem, tym bardziej, że zajezdnia IV Borek wystawia prawie tyle samo wagonów, co ma w tej chwili liniowych na stanie (nie ma już żadnych 105Na). Drugą sprawą jest to, że 19T mają główny priorytet na obsłużenie odnogi gajowej, bo zwykłe składy na krańcówkę nie dojadą, a na 33 zawsze można wysłać zastępczo cokolwiek, tym bardziej że na obu krańcach są pętle. To tak abstrachując od tematu Skód 😉
|
|
![]() ![]() ![]() |