Strona główna / Komunikacja w Polsce / Lublin / Lublin - Autobusy / Mercedes Conecto LF #2311

Mercedes Conecto LF #2311

«Poprzednie zdjęcie: Mercedes Conecto LF #2310
Następne zdjęcie: Jelcz 120M/1 #2174»

Mercedes Conecto LF #2311

Data zrobienia zdjęcia: 10 września 2011 roku (sobota)
Opis: Lublin, ul. Granitowa, wyjazd z pętli os. Poręba. Przez ostatnie dwa lata kiedy ostatni raz odwiedziłem Lublin wiele się w tym mieście zmieniło. W weekend nie zobaczymy już ikarusów ani m11, króluje niska podłoga. Widać też wiele podobieństw do ZTM Warszawa m.in korale na tablicach bocznych, czcionka tablic czy żółta ramka z napisem trasa zmieniona. Przed zapowiedziami przystanków pojawia się charakterystyczny gong, identyczny jak w scaniach PKS Grodzisk Maz. Ciągle miałem wrażenie, że za chwilę odezwie się Knapik ;-)
Słowa kluczowe: Mercedes Conecto_LF #2311 MPK_Lublin Lublin os_Poręba linia_19
Data dodania zdjęcia: 13.09.2011 22:36, Wyświetleń: 1253, Pobrań: 27, Wielkość pliku: 420.3 KB
Dodał: Bernard
EXIF Info
Nazwa aparatu: EASTMAN KODAK COMPANY
Model aparatu: KODAK Z650 ZOOM DIGITAL CAMERA
Czas ekspozycji: 1/640 sec(s)
Wartość przysłony: F/3.2
Wartość ISO: 80
Data utworzenia: 10.09.2011 12:43:23
Długość ogniskowej: 15.6mm

Ostatnie komentarze

Sudi
Użytkownik

Komentarzy: 3342
13.09.2011 22:39
Może głupie pytanie, ale czym się różni Conecto od Citaro?
Offline Sudi
Bernard
Użytkownik

Komentarzy: 234
14.09.2011 00:07
Stały na pętli jeden za drugim i przez około 10 min. miałem okazję je porównać z zewnątrz. Szczerze mówiąc różnią się tylko detalami. W środku natomiast w Conecto siedzenia są twardsze, bardziej trzeszczy i zawieszenie gorzej znosi nierówności (porównanie z jednym Citaro G i jednym Conecto G). W citaro po prostu czuć tą lepszą jakość wykonania.
Offline Bernard
Przemek
Użytkownik

Komentarzy: 712
18.01.2012 03:26
Conecto LF to w zasadzie Citaro "poprzedniej świeżości" po małej kuracji odmładzającej, produkowane w Turcji. Wyposażenie i wykonanie na niższym niż Citaro poziomie, co się przekłada również na cenę końcową pojazdu.
Offline Przemekhttp://transportnews.eu/