Strona główna» Komunikacja w Polsce» Wrocław» Wrocław - Tramwaje» Protram 205WrAs #2719

Protram 205WrAs #2719

«Poprzednie zdjęcie: Protram 205WrAs #2724
Następne zdjęcie: Konstal 105NWr #2352+2351»

Protram 205WrAs #2719

Data zrobienia zdjęcia: 17 lipca 2011 roku (niedziela)
Opis: Wrocław, most Pokoju.

Jeden z najnowszych WrAs-ów na 11-ce. W tle biblioteka Uniwersytetu Wrocławskiego
Słowa kluczowe: Protram 205WrAs #2719 linia_11 MPK_Wrocław Wrocław most_Pokoju 990px
Data dodania zdjęcia: 29.08.2011 09:28, Wyświetleń: 2348, Pobrań: 10, Wielkość pliku: 298.7 KB
Dodał: Wypalacz Rafał
EXIF Info
Nazwa aparatu: PENTAX Corporation
Model aparatu: PENTAX K100D Super
Czas ekspozycji: 1/350 sec(s)
Wartość przysłony: F/8
Wartość ISO: 200
Data utworzenia: 17.07.2011 17:38:39
Długość ogniskowej: 45mm

Ostatnie komentarze

Unrealgod
Użytkownik

Komentarzy: 5520
29.08.2011 10:25
Ogląda się te zdjęcia tramwajów z Francji, po czy to zdjęcie. Jak powrót do średniowiecza.
Offline Unrealgoddeocentro at gmail.com
Kasztann44
Użytkownik

Komentarzy: 1858
29.08.2011 10:38
To proponuję dla równowagi oglądnąć jeszcze jakieś tramwaje z Ukrainy.
Offline Kasztann44
Wypalacz Rafał
Użytkownik

Komentarzy: 5000
29.08.2011 11:56
Offline Wypalacz Rafał
Klimueres
Użytkownik

Komentarzy: 245
29.08.2011 12:07
O masakra ...
Offline Klimueresgrisha6562 at gmail.com
Kasztann44
Użytkownik

Komentarzy: 1858
29.08.2011 12:34
Powiem wam że ta "modernizacja" i tak wygląda najlepiej ze wszystkich klonów 105tki, więc nie jest zle, nie ma fajerwerków w wygladzie ale przynajmniej wszystko do siebie pasuje i sie jakoś harmonijnie komponuje, do tego jak jeszcze będzie to bezawaryjny wagon to nie będzie powodów do narzekania, wydaje mi się że lepsze to niż MT, pożyjemy zobaczymy, oby przez kolejne 15 lat było czym jeździć na 4, bo jak zrobią tą modernizacje to pewnie przez taki okres możemy zapomniec o zakupach czegoś nowego i naprawdę długiego na 4 i 13.
Offline Kasztann44
Butelka
Użytkownik

Komentarzy: 492
29.08.2011 12:37
Jak takie burżuje jesteście to proponuję obejrzeć całą sytuację Polski, a nie porównywać WrAs-y (IMO warte swojej ceny) do produktów zachodnich firm o daleko większych możliwościach... Tak swoją drogą, to oprócz NGT6 również nie macie jakoś błyskotliwego taboru.
Offline Butelka
Kasztann44
Użytkownik

Komentarzy: 1858
29.08.2011 12:39
Butelka, dobry pocisk 😉
Offline Kasztann44
Unrealgod
Użytkownik

Komentarzy: 5520
29.08.2011 12:58
Jak do przetargu stanął Protram i ModerTrans to cudów chyba nikt się nie spodziewał przecież. Co zrobić. Dobrze że mamy te długie Bombardiery jeszcze mieć w najbliższej przyszłości.
Offline Unrealgoddeocentro at gmail.com
Dominiak
Użytkownik

Komentarzy: 3739
29.08.2011 13:08
Butelka napisał(a):
Jak takie burżuje jesteście to proponuję obejrzeć całą sytuację Polski, a nie porównywać WrAs-y (IMO warte swojej ceny) do produktów zachodnich firm o daleko większych możliwościach... Tak swoją drogą, to oprócz NGT6 również nie macie jakoś błyskotliwego taboru.

Idź no na swoje forum o vbusie i nie nazywaj ludzi burżujami.
Offline Dominiakdwlodarczyk2 at gmail.comhttp://niezaleznytransportowy.blogspot.com/
Butelka
Użytkownik

Komentarzy: 492
29.08.2011 13:16
Dominiak napisał(a):
Idź no na swoje forum o vbusie i nie nazywaj ludzi burżujami.

Zupełnie nie rozumiem sensu tej wypowiedzi. Albo nie wyczułeś ironii w słowie "burżuje", albo próbujesz iść w zaparte nie patrząc na argumenty 🙂
Offline Butelka
Dominiak
Użytkownik

Komentarzy: 3739
29.08.2011 13:21
Znam Cię od negatywnej strony stąd moje zdanie.
Offline Dominiakdwlodarczyk2 at gmail.comhttp://niezaleznytransportowy.blogspot.com/
czatowiec
Użytkownik

Komentarzy: 1563
29.08.2011 13:46
Z tego co sobie czytałem SIWZ do 405N, to te wagony będą mieć więcej "bajerów" niż Bombardiery, więc nie ma na co narzekać 😉
Offline czatowiecczatowiec at gmail.comhttp://shift.org.pl
busik105
Użytkownik

Komentarzy: 1111
29.08.2011 14:51
Co do błyskotliwego taboru- trudno zjeżdżać ludzi za modernizacje GT8S (rozruch chopperowy, klimatyzacja, niskopodłogowy człon) samemu jeżdżąć Skodami, które (mimo iż młode) prezentują marny poziom utrzymania... Tym bardziej, że jedyne na co u nas można narzekać to stopiątki i wiedeńczyki, z czego te pierwsze są u 'krańca' eksploatacji, a drugie pod palnik pójdą zaraz po nich. Do Protramów nic nie mam, bo sam niejednokrotnie je chwaliłem, jednak jeśli masz zamiar następnym razem pisać takie rzeczy to proszę ujmij to w bardziej kulturalny sposób, albo przynajmniej podeprzyj stosownymi argumentami. 😉
Offline busik105
Butelka
Użytkownik

Komentarzy: 492
29.08.2011 15:52
Wg mnie raczej trudno chwalić się takimi modernizacjami i "samoróbkami" przy 205WrAs. Wiem, że GT8S itd. to porządne wozy, ale niestety są już stare. Co do Szkodników - nie wchodzę teraz na pole wozów zupełnie (no, prawie zupełnie) niskopodłogowych.
Offline Butelka
busik105
Użytkownik

Komentarzy: 1111
29.08.2011 16:57
To jest Twoja opinia. A prawda jest taka, że dzięki takim samoróbkom jak GT8S i EU8N my za kilka lat będziemy mieli tabor niskopodłogowy (część wozów z częścią niskopodłogową). Do tego koszt naszych wozów jest mniejszy niż WrAsa, nie mówiąc już o tym, że większość Waszego taboru oprócz ułamka takich oto wozów to stare, zajechane i zaniedbane stopiątki. Temat 204WrAsa w ogóle pominę, gdyż jest to błąd identyczny, w porównaniu do tego jaki popełnia Poznań z Moderusami. Bynajmniej nie chcę tu wyciągać porażek każdego z przedsiębiorstw, bo Wrocław jest mi bardzo bliski i zawsze z chęcią (mimo, że byłem tak tylko raz) będę go odwiedzał, jednak jeśli już zdobywamy się na obiektywną rozmowę, to do skutku. 😉

I jeszcze słowo wyjaśnienia nt. burżuazji- nie widzę nic złego w tym, że większość pasjonatów chce jak najlepiej dla krakowskiej komunikacji, stąd wiele opinii, spostrzeżeń. 😉
Offline busik105
Przemek
Użytkownik

Komentarzy: 817
30.08.2011 00:29
Cytat:
większość Waszego taboru oprócz ułamka takich oto wozów to stare, zajechane i zaniedbane stopiątki
Może mi ktoś wskazać zajechane stozłomki we Wrocławiu? Bo mimo iż mieszkam 22 lata w tym mieście, to już od dawna nie spotkałem zajechanych egzemplarzy. A były czasy kiedy na mieście pełno było rupieci z przetwornicą wirującą, malowanych wałkiem, z odpadającą w wielu miejscach farbą odsłaniającą ogniska korozji i ubrudzonych od sieci trakcyjnej.

Poza tym, w tym roku do kasacji w związku z dostawą 205WrAsów i dziewiętnastek, pójdzie kilka składów 105Na, głównie tych które jeździły na wahadłach.
Offline Przemekhttps://transportnews.eu/
Unrealgod
Użytkownik

Komentarzy: 5520
30.08.2011 01:06
Jak się nie ma co się lubi... Nie stać nas na wymianę całego taboru na nowoczesny (raczej współczesny), więc potrzebne są metody przejściowe. Zobaczymy co to nam Protram zaprojektuje i trudno. Najwyżej jeszcze więcej ludzi przesiądzie się do samochodów.
Offline Unrealgoddeocentro at gmail.com
Butelka
Użytkownik

Komentarzy: 492
30.08.2011 11:17
Unrealgod napisał(a):
Jak się nie ma co się lubi... Nie stać nas na wymianę całego taboru na nowoczesny (raczej współczesny), więc potrzebne są metody przejściowe.

Co ty nie powiesz. A ja myślałem że MPK Wrocław jest najbogatszym przewoźnikiem w Polsce... 🙄
Offline Butelka