Protram 205WrAs #2719
«Poprzednie zdjęcie: Protram 205WrAs #2724
Następne zdjęcie: Konstal 105NWr #2352+2351»

Protram 205WrAs #2719
|
|
Ostatnie komentarze
Unrealgod Użytkownik Komentarzy: 5520 29.08.2011 10:25 |
Ogląda się te zdjęcia tramwajów z Francji, po czy to zdjęcie. Jak powrót do średniowiecza.
|
|
![]() ![]() ![]() |
||
Kasztann44 Użytkownik Komentarzy: 1858 29.08.2011 10:38 |
To proponuję dla równowagi oglądnąć jeszcze jakieś tramwaje z Ukrainy.
|
|
![]() ![]() |
||
Wypalacz Rafał Użytkownik Komentarzy: 5000 29.08.2011 11:56 |
No to teraz sobie wyobraźmy ten wagon dłuższy od dwa człony i na tle Wawelu:
http://www.mpk.krakow.pl/pl/przetargi-i-ogloszenia/zamowienia-powyzej-14000-euro/news,4096,wykonanie-modernizacji-trzech.html |
|
![]() ![]() |
||
Klimueres Użytkownik Komentarzy: 245 29.08.2011 12:07 |
O masakra ...
|
|
![]() ![]() ![]() |
||
Kasztann44 Użytkownik Komentarzy: 1858 29.08.2011 12:34 |
Powiem wam że ta "modernizacja" i tak wygląda najlepiej ze wszystkich klonów 105tki, więc nie jest zle, nie ma fajerwerków w wygladzie ale przynajmniej wszystko do siebie pasuje i sie jakoś harmonijnie komponuje, do tego jak jeszcze będzie to bezawaryjny wagon to nie będzie powodów do narzekania, wydaje mi się że lepsze to niż MT, pożyjemy zobaczymy, oby przez kolejne 15 lat było czym jeździć na 4, bo jak zrobią tą modernizacje to pewnie przez taki okres możemy zapomniec o zakupach czegoś nowego i naprawdę długiego na 4 i 13.
|
|
![]() ![]() |
||
Butelka Użytkownik Komentarzy: 492 29.08.2011 12:37 |
Jak takie burżuje jesteście to proponuję obejrzeć całą sytuację Polski, a nie porównywać WrAs-y (IMO warte swojej ceny) do produktów zachodnich firm o daleko większych możliwościach... Tak swoją drogą, to oprócz NGT6 również nie macie jakoś błyskotliwego taboru.
|
|
![]() ![]() |
||
Kasztann44 Użytkownik Komentarzy: 1858 29.08.2011 12:39 |
Butelka, dobry pocisk 😉
|
|
![]() ![]() |
||
Unrealgod Użytkownik Komentarzy: 5520 29.08.2011 12:58 |
Jak do przetargu stanął Protram i ModerTrans to cudów chyba nikt się nie spodziewał przecież. Co zrobić. Dobrze że mamy te długie Bombardiery jeszcze mieć w najbliższej przyszłości.
|
|
![]() ![]() ![]() |
||
Dominiak Użytkownik Komentarzy: 3739 29.08.2011 13:08 |
Butelka napisał(a): Jak takie burżuje jesteście to proponuję obejrzeć całą sytuację Polski, a nie porównywać WrAs-y (IMO warte swojej ceny) do produktów zachodnich firm o daleko większych możliwościach... Tak swoją drogą, to oprócz NGT6 również nie macie jakoś błyskotliwego taboru. Idź no na swoje forum o vbusie i nie nazywaj ludzi burżujami. |
|
![]() ![]() ![]() ![]() |
||
Butelka Użytkownik Komentarzy: 492 29.08.2011 13:16 |
Dominiak napisał(a): Idź no na swoje forum o vbusie i nie nazywaj ludzi burżujami. Zupełnie nie rozumiem sensu tej wypowiedzi. Albo nie wyczułeś ironii w słowie "burżuje", albo próbujesz iść w zaparte nie patrząc na argumenty 🙂 |
|
![]() ![]() |
||
Dominiak Użytkownik Komentarzy: 3739 29.08.2011 13:21 |
Znam Cię od negatywnej strony stąd moje zdanie.
|
|
![]() ![]() ![]() ![]() |
||
czatowiec Użytkownik Komentarzy: 1563 29.08.2011 13:46 |
Z tego co sobie czytałem SIWZ do 405N, to te wagony będą mieć więcej "bajerów" niż Bombardiery, więc nie ma na co narzekać 😉
|
|
![]() ![]() ![]() ![]() |
||
busik105 Użytkownik Komentarzy: 1111 29.08.2011 14:51 |
Co do błyskotliwego taboru- trudno zjeżdżać ludzi za modernizacje GT8S (rozruch chopperowy, klimatyzacja, niskopodłogowy człon) samemu jeżdżąć Skodami, które (mimo iż młode) prezentują marny poziom utrzymania... Tym bardziej, że jedyne na co u nas można narzekać to stopiątki i wiedeńczyki, z czego te pierwsze są u 'krańca' eksploatacji, a drugie pod palnik pójdą zaraz po nich. Do Protramów nic nie mam, bo sam niejednokrotnie je chwaliłem, jednak jeśli masz zamiar następnym razem pisać takie rzeczy to proszę ujmij to w bardziej kulturalny sposób, albo przynajmniej podeprzyj stosownymi argumentami. 😉
|
|
![]() ![]() |
||
Butelka Użytkownik Komentarzy: 492 29.08.2011 15:52 |
Wg mnie raczej trudno chwalić się takimi modernizacjami i "samoróbkami" przy 205WrAs. Wiem, że GT8S itd. to porządne wozy, ale niestety są już stare. Co do Szkodników - nie wchodzę teraz na pole wozów zupełnie (no, prawie zupełnie) niskopodłogowych.
|
|
![]() ![]() |
||
busik105 Użytkownik Komentarzy: 1111 29.08.2011 16:57 |
To jest Twoja opinia. A prawda jest taka, że dzięki takim samoróbkom jak GT8S i EU8N my za kilka lat będziemy mieli tabor niskopodłogowy (część wozów z częścią niskopodłogową). Do tego koszt naszych wozów jest mniejszy niż WrAsa, nie mówiąc już o tym, że większość Waszego taboru oprócz ułamka takich oto wozów to stare, zajechane i zaniedbane stopiątki. Temat 204WrAsa w ogóle pominę, gdyż jest to błąd identyczny, w porównaniu do tego jaki popełnia Poznań z Moderusami. Bynajmniej nie chcę tu wyciągać porażek każdego z przedsiębiorstw, bo Wrocław jest mi bardzo bliski i zawsze z chęcią (mimo, że byłem tak tylko raz) będę go odwiedzał, jednak jeśli już zdobywamy się na obiektywną rozmowę, to do skutku. 😉
I jeszcze słowo wyjaśnienia nt. burżuazji- nie widzę nic złego w tym, że większość pasjonatów chce jak najlepiej dla krakowskiej komunikacji, stąd wiele opinii, spostrzeżeń. 😉 |
|
![]() ![]() |
||
Przemek Użytkownik Komentarzy: 817 30.08.2011 00:29 |
Cytat: Może mi ktoś wskazać zajechane stozłomki we Wrocławiu? Bo mimo iż mieszkam 22 lata w tym mieście, to już od dawna nie spotkałem zajechanych egzemplarzy. A były czasy kiedy na mieście pełno było rupieci z przetwornicą wirującą, malowanych wałkiem, z odpadającą w wielu miejscach farbą odsłaniającą ogniska korozji i ubrudzonych od sieci trakcyjnej.większość Waszego taboru oprócz ułamka takich oto wozów to stare, zajechane i zaniedbane stopiątki Poza tym, w tym roku do kasacji w związku z dostawą 205WrAsów i dziewiętnastek, pójdzie kilka składów 105Na, głównie tych które jeździły na wahadłach. |
|
![]() ![]() ![]() |
||
Unrealgod Użytkownik Komentarzy: 5520 30.08.2011 01:06 |
Jak się nie ma co się lubi... Nie stać nas na wymianę całego taboru na nowoczesny (raczej współczesny), więc potrzebne są metody przejściowe. Zobaczymy co to nam Protram zaprojektuje i trudno. Najwyżej jeszcze więcej ludzi przesiądzie się do samochodów.
|
|
![]() ![]() ![]() |
||
Butelka Użytkownik Komentarzy: 492 30.08.2011 11:17 |
Unrealgod napisał(a): Jak się nie ma co się lubi... Nie stać nas na wymianę całego taboru na nowoczesny (raczej współczesny), więc potrzebne są metody przejściowe. Co ty nie powiesz. A ja myślałem że MPK Wrocław jest najbogatszym przewoźnikiem w Polsce... 🙄 |
|
![]() ![]() |