Też to zauważyłem. Tylko zapomniałem je uwzględnić w liczeniu. 🙂
Więc nie ma obowiązku malowania pełnego oznaczenia dla pojazdów nie wyjeżdżających z Polski?
myślę,że obowiązek jest...ale wszędzie mamy "specjalistów reformatorów" którzy wiedzą lepiej co trzeba i jak to robić.Ot ...na skróty.A swoją drogą to te oznaczenia na SKM-ce są wykonane bardzo niechlujnie i w miejscach najmniej potrzebnych,czyli na czołownicach i na "środku" boku wagonów i to takimi dużymi cyframi jak "ruskie" numery rejestracyjne na autobusach... 😁 .Tymczasem zachodni tabor oznakowany jest "dyskretnie" gdzieś na samym dole pudła no i ...estetycznie.A propos,ostatnio na taborze Cargo też pojawiły sie te oznaczenia....Prawdziwy MAJSTERSZTYK- szablon i natrysk.No cóż,jaka dyrekcja,taka firma,takie oznakowanie....WSTYD!
Nowy numer jest tak pięknie widoczny, że śmiało może być w kluczowych. Format: 2_130 2_130-032. Zresztą to nie nowość u nas, bo już wcześniej je wpisywaliśmy.
Poza tym fajne zdjęcie 🙂