Strona główna» Kolej» Elektryczne zespoły trakcyjne» EN57» EN57-1946

EN57-1946

«Poprzednie zdjęcie: EN57-736
Następne zdjęcie: EN57-1786+EN57-1280»

EN57-1946

Data zrobienia zdjęcia: 23 kwietnia 2011 roku (sobota)
Opis: Kraków Krzemionki, wiadukt nad ulicą Wielicką.
Od niecałego miesiąca na pociągu do Bohumina nie jeździ już EN57-1947, można się domyślać że poszedł do remontu. Natomiast teraz, jak widać na załączonym obrazku, jeździ kibel świeżo po remoncie.
Inna sprawa że długo nie pojeździ - do końca maja...
Słowa kluczowe: EN57 EN57-1946 Przewozy_Regionalne Kraków_Krzemionki Kraków wiadukt Wielicka D29-94
Data dodania zdjęcia: 23.04.2011 18:15, Wyświetleń: 1521, Pobrań: 16, Wielkość pliku: 258.7 KB
Dodał: Wypalacz Rafał
EXIF Info
Nazwa aparatu: PENTAX Corporation
Model aparatu: PENTAX K100D Super
Czas ekspozycji: 1/250 sec(s)
Wartość przysłony: F/8
Wartość ISO: 200
Data utworzenia: 23.04.2011 14:56:04
Długość ogniskowej: 113mm

Ostatnie komentarze

Dominiak
Użytkownik

Komentarzy: 3739
23.04.2011 18:38
Dla mnie kibel po remoncie to np. EN57AKM woj. Łódzkiego.
Offline Dominiakdwlodarczyk2 at gmail.comhttp://niezaleznytransportowy.blogspot.com/
Kasztann44
Użytkownik

Komentarzy: 1858
23.04.2011 18:54
Racja, ten kibel to jest bardziej po estetyzacji 🙂
Offline Kasztann44
Wypalacz Rafał
Użytkownik

Komentarzy: 5000
23.04.2011 19:33
Dominiak napisał(a):
Dla mnie kibel po remoncie to np. EN57AKM woj. Łódzkiego.


Ale to już raczej modernizacja, a nie remont odtworzeniowy.
Offline Wypalacz Rafał
Dominiak
Użytkownik

Komentarzy: 3739
23.04.2011 19:47
Może z tym AKM przesadziłem ale np EN57 serii 2000 to już jest bardziej remont.
Offline Dominiakdwlodarczyk2 at gmail.comhttp://niezaleznytransportowy.blogspot.com/
Michał Wojtaszek
Użytkownik

Komentarzy: 2991
24.04.2011 15:00
Jest to remont, a AKM czy seria 2000 to modernizacja. A tak w ogóle to fachowo nazywa się to naprawa rewizyjna. 😛
Offline Michał Wojtaszekmwojtasz at psmkms.krakow.plhttp://www.psmkms.krakow.pl
Ziner
Użytkownik

Komentarzy: 648
24.04.2011 16:10
Fachowo to jest to czwarty poziom utrzymania pojazdu kolejowego.
Offline Zinereu07483 at o2.plhttp://www.ep09.rail.pl