Chodza glosy, ze GT6 wroca do Huty, w czym pokladam wielka nadzieje, bo to wlasnie tu pasuja najbardziej. Jednak po bezczelnej estetyzacji w podgorzu to nie bedzie juz to samo...
W zamian za nie podgorze dostaloby kilka E1, ktore natabene ich malowanie maja. MPK najgorsze tramwaje wysylalo do Huty i mam nadzieje, ze i tym razem sie tak stanie, bo az zal patrzec na zajezdzane przez podgorzakow tramwaje, ktore odegraly tak wielka historie w rozwoju krakowskiej KKM.
GT6 i tak nie pojezdza zbyt dlugo, taka jest prawda. Ale mimo bezsensownosci linii '23' obsluguje ona rejony, ktore wymagaja lepszego taboru niz lasek przy Kombinacie Dzieki temu GT6 pojda tam gdzie powinny byc, a E1, ktory jest mniejszym wozem bedzie w sam raz na '23', w porownaniu do '21', ktora rano jest dosc mocno zaladowana.
Wiroos- do Twojego komentarza sie nie odniose, widac ze srednio rozumiesz cel i tresc tej rozmowy...
E1 i GT6 nie są podobnie pojemne? Na moje oko, to dużej różnicy nie będzie pod tym względem.
Busik, ale może jednak wytłumacz o co Ci chodziło w tym, że:
busik105 napisał(a):
odegraly tak wielka historie w rozwoju krakowskiej KKM.
Bo dla mnie stwierdzenie krakowskiej KKM też nie jest za bardzo zrozumiałe. Chodziło Ci zapewne o "krakowskiej KM", ale nie przyznałeś się do tego błędu, więc dalej nie wiem o co Ci chodzi 😏
GT6 i tak nie pojezdza zbyt dlugo, taka jest prawda. Ale mimo bezsensownosci linii '23' obsluguje ona rejony, ktore wymagaja lepszego taboru niz lasek przy Kombinacie Dzieki temu GT6 pojda tam gdzie powinny byc, a E1, ktory jest mniejszym wozem bedzie w sam raz na '23', w porownaniu do '21', ktora rano jest dosc mocno zaladowana.
Co prawda "23" rzadko jeżdżę ale często słyszę komentarze, że rano ta linie ratuje życie ludziom, którzy w Borku nie zmieścili się do "8". Sądzę więc, że przynajmniej kursy 7:04 i 7:34 z BF mają duże zapełnienie.
Poza tym, po cholerę przenosić E1 do Podgórza, żeby obsługiwały "23", i tworzyć tam dla nich bazę techniczną? Ewentualny zwrot resztki GT6 do Huty byłby już bardziej sensowny bo te wozy wiele lat tam stacjonowały i z obsługą techniczną nie byłoby problemu. Oczywiście, cały czas mam na względzie to, iż prawdopodobieństwo prawdziwości pogłosek o powrocie GT6 do Huty jest bardzo wątpliwa (tylko gdybam).
GT6 sa wygodniejsze ale starsze i rozsypujace sie, a to jest dosc spory argument do wywalenia ich z centrum. 'Na moje oko' to roznica 20 cm jest dosc spora, widac zreszta to przez zagospodarowanie wnetrza.
Slonce- taka sama byla sytuacja jak jakis juz czas temu przenoszono do Podgorza GT6. Poza tym ludzi i wiedze teoretyczna maja, w koncu to wlasnie w TR sa one dostosowywane, z tym pewnie nie byloby problemu. Zaplecze technicze to inna sprawa, ale cala ta sprawe zrewiduja najblizsze zdarzenia- czy w ogole bedzie potrzeba zastepowania Norymberg Wiedniami.
Creative- bledu nie popelnilem, wiec nie mam sie do czego przyznawac. To juz niestety nie moj problem, ze nie rozumiecie skroto, z ktorym defacto spotykamy sie na codzien... (nie, nie chodzi o Krakowska Karte Miejska)
Nie chcę się wtrącać ale do ukończenia linii na Ruczaj pozostał przynajmniej rok, a przed nami jeszcze remarszrutyzacja linii, więc raczej wątpie żeby coś już było pewne
Przynajmniej rok? Pod koniec wakacji chcą już połowę otworzyć, sądzę że będą podobne terminy oddania tej inwestycji jak w przypadku Płaszowa 😉 A co do linii na Ruczaj, to w kilku miejscach było mówione o wydłużeniu "11".
11? Musi być przynajmniej jedna linia jadąca prosto do miasta (przez Most Grunwaldzki). Pewnie zmasakrują 19 na odcinku Brożka-Borek, by wziąć skądś wozokilometry.
Creative- bledu nie popelnilem, wiec nie mam sie do czego przyznawac. To juz niestety nie moj problem, ze nie rozumiecie skroto, z ktorym defacto spotykamy sie na codzien... (nie, nie chodzi o Krakowska Karte Miejska)
No to może w końcu napiszesz co to znaczy krakowska KKM❓ Bo większość (jeśli nie wszyscy) nie rozumie tego skrótu, a jeżeli tylko Ty wiesz co to znaczy i nie chcesz powiedzieć to oznacza to, że... sam nie wiesz o czym piszesz.
AndrzejK napisał(a):
11? Musi być przynajmniej jedna linia jadąca prosto do miasta (przez Most Grunwaldzki). Pewnie zmasakrują 19 na odcinku Brożka-Borek, by wziąć skądś wozokilometry.
11 to tam miasta dużo nie widzi. Pewnie będzie jak piszesz z 19.