Strona główna» Szukaj» E1+EU8N #136+3018

E1+EU8N #136+3018

Następne zdjęcie: Bombardier Flexity Swift #706+707»

E1+EU8N #136+3018

Data zrobienia zdjęcia: 2 kwietnia 2011 roku (sobota)
Opis: Trwa holowanie do zajezdni.
Słowa kluczowe: E1+EU8N #136+3018 E1 EU8N #136 #3018 #139 #161 przejazd_techniczny awaria holowanie linia_16 linia_21 MPK_Kraków Kraków al_Solidarności
Data dodania zdjęcia: 04.04.2011 00:17, Wyświetleń: 2922, Pobrań: 11, Wielkość pliku: 280.5 KB
Dodał: Sudi
EXIF Info
Nazwa aparatu: EASTMAN KODAK COMPANY
Model aparatu: KODAK EASYSHARE Z1012 IS Digital Camera
Czas ekspozycji: 1/200 sec(s)
Wartość przysłony: F/4.8
Wartość ISO: 200
Data utworzenia: 02.04.2011 17:59:41
Długość ogniskowej: 70.2mm

Ostatnie komentarze

kmk
Użytkownik

Komentarzy: 607
04.04.2011 09:09
Tramwaj zwierze stadne 🙂
Offline kmkkmk.krakow at gazeta.plhttp://www.kmk.krakow.pl
Johnny
Gość

04.04.2011 09:54
Wszystko z Wiednia 😛
 
Lioosek
Użytkownik

Komentarzy: 606
04.04.2011 10:04
No Nowa Huta straciła swój charakter, pozbywając się 102Na, i teraz pozbywając się 105Na...
Offline Lioosek
vear
Administrator

Komentarzy: 2470
04.04.2011 10:10
Oddając GT6 takoż samo 🙁
Offline vearkolodziej.radoslaw at gmail.comhttps://airlinepl.info
busik105
Użytkownik

Komentarzy: 1111
04.04.2011 10:34
Chodza glosy, ze GT6 wroca do Huty, w czym pokladam wielka nadzieje, bo to wlasnie tu pasuja najbardziej. Jednak po bezczelnej estetyzacji w podgorzu to nie bedzie juz to samo...
Offline busik105
szubak
Administrator

Komentarzy: 1694
04.04.2011 11:08
GT6 są zajebiste 😁 Tylko pytanie, po co w NH byłoby tyle krótkich wagonów...
Offline szubak
busik105
Użytkownik

Komentarzy: 1111
04.04.2011 11:38
W zamian za nie podgorze dostaloby kilka E1, ktore natabene ich malowanie maja. MPK najgorsze tramwaje wysylalo do Huty i mam nadzieje, ze i tym razem sie tak stanie, bo az zal patrzec na zajezdzane przez podgorzakow tramwaje, ktore odegraly tak wielka historie w rozwoju krakowskiej KKM.
Offline busik105
Słońce
Użytkownik

Komentarzy: 494
04.04.2011 15:45
szubak napisał(a):
GT6 są zajebiste 😁 Tylko pytanie, po co w NH byłoby tyle krótkich wagonów...

Może za te E1, które dostaną doczepki. W sumie, powoli kończą się linie dla GT6 w Podgórzu, bo "18" i "23" wkrótce pojadą na Kampus.
Offline Słońce
Wiroos
Administrator

Komentarzy: 3794
04.04.2011 15:48
GT6 brały udział w rozwijaniu Krakowskiej Karty Miejskiej?

Po co tak mieszać wagonami? Wyślijmy kilka Scanii na Wolę, parę Mercedesów na Bieńczyce i ze 2 Many do Płaszowa. A jak, będzie zabawnie...
Offline Wiroos
Creative
Użytkownik

Komentarzy: 564
04.04.2011 16:28
busik105 napisał(a):
W zamian za nie podgorze dostaloby kilka E1, ktore natabene ich malowanie maja.

Ostatnio zrobiła się tu moda na kombinowanie i wymyślanie co możnaby zrobić z krakowskim taborem, żeby miłośnicy mieli radochę...

Wiroos napisał(a):
Po co tak mieszać wagonami? Wyślijmy kilka Scanii na Wolę, parę Mercedesów na Bieńczyce i ze 2 Many do Płaszowa. A jak, będzie zabawnie...

Nie zapominaj jeszcze o przenumerowaniu DD426 na DC500 😛
Offline Creative
busik105
Użytkownik

Komentarzy: 1111
04.04.2011 17:52
GT6 i tak nie pojezdza zbyt dlugo, taka jest prawda. Ale mimo bezsensownosci linii '23' obsluguje ona rejony, ktore wymagaja lepszego taboru niz lasek przy Kombinacie Dzieki temu GT6 pojda tam gdzie powinny byc, a E1, ktory jest mniejszym wozem bedzie w sam raz na '23', w porownaniu do '21', ktora rano jest dosc mocno zaladowana.

Wiroos- do Twojego komentarza sie nie odniose, widac ze srednio rozumiesz cel i tresc tej rozmowy...
Offline busik105
szubak
Administrator

Komentarzy: 1694
04.04.2011 18:34
Akurat GT6 się jedzie zdecydowanie lepiej niż E1.
Offline szubak
Creative
Użytkownik

Komentarzy: 564
04.04.2011 19:37
E1 i GT6 nie są podobnie pojemne? Na moje oko, to dużej różnicy nie będzie pod tym względem.

Busik, ale może jednak wytłumacz o co Ci chodziło w tym, że:
busik105 napisał(a):
odegraly tak wielka historie w rozwoju krakowskiej KKM.

Bo dla mnie stwierdzenie krakowskiej KKM też nie jest za bardzo zrozumiałe. Chodziło Ci zapewne o "krakowskiej KM", ale nie przyznałeś się do tego błędu, więc dalej nie wiem o co Ci chodzi 😏
Offline Creative
Słońce
Użytkownik

Komentarzy: 494
04.04.2011 21:02
busik105 napisał(a):
GT6 i tak nie pojezdza zbyt dlugo, taka jest prawda. Ale mimo bezsensownosci linii '23' obsluguje ona rejony, ktore wymagaja lepszego taboru niz lasek przy Kombinacie Dzieki temu GT6 pojda tam gdzie powinny byc, a E1, ktory jest mniejszym wozem bedzie w sam raz na '23', w porownaniu do '21', ktora rano jest dosc mocno zaladowana.

Co prawda "23" rzadko jeżdżę ale często słyszę komentarze, że rano ta linie ratuje życie ludziom, którzy w Borku nie zmieścili się do "8". Sądzę więc, że przynajmniej kursy 7:04 i 7:34 z BF mają duże zapełnienie.

Poza tym, po cholerę przenosić E1 do Podgórza, żeby obsługiwały "23", i tworzyć tam dla nich bazę techniczną? Ewentualny zwrot resztki GT6 do Huty byłby już bardziej sensowny bo te wozy wiele lat tam stacjonowały i z obsługą techniczną nie byłoby problemu. Oczywiście, cały czas mam na względzie to, iż prawdopodobieństwo prawdziwości pogłosek o powrocie GT6 do Huty jest bardzo wątpliwa (tylko gdybam).
Offline Słońce
busik105
Użytkownik

Komentarzy: 1111
04.04.2011 21:22
GT6 sa wygodniejsze ale starsze i rozsypujace sie, a to jest dosc spory argument do wywalenia ich z centrum. 'Na moje oko' to roznica 20 cm jest dosc spora, widac zreszta to przez zagospodarowanie wnetrza.

Slonce- taka sama byla sytuacja jak jakis juz czas temu przenoszono do Podgorza GT6. Poza tym ludzi i wiedze teoretyczna maja, w koncu to wlasnie w TR sa one dostosowywane, z tym pewnie nie byloby problemu. Zaplecze technicze to inna sprawa, ale cala ta sprawe zrewiduja najblizsze zdarzenia- czy w ogole bedzie potrzeba zastepowania Norymberg Wiedniami.

Creative- bledu nie popelnilem, wiec nie mam sie do czego przyznawac. To juz niestety nie moj problem, ze nie rozumiecie skroto, z ktorym defacto spotykamy sie na codzien... (nie, nie chodzi o Krakowska Karte Miejska)
Offline busik105
Nakuls
Gość

04.04.2011 22:02
No to KKM, a nie Krakowska KKM xD
 
gruby
Użytkownik

Komentarzy: 6
04.04.2011 22:04
Z tymi 23 i 18 to już pewnie, że pojadą na Ruczaj?
Offline gruby
lysy310
Użytkownik

Komentarzy: 106
04.04.2011 22:12
Nie chcę się wtrącać ale do ukończenia linii na Ruczaj pozostał przynajmniej rok, a przed nami jeszcze remarszrutyzacja linii, więc raczej wątpie żeby coś już było pewne
Offline lysy310
czatowiec
Użytkownik

Komentarzy: 1563
04.04.2011 23:01
Przynajmniej rok? Pod koniec wakacji chcą już połowę otworzyć, sądzę że będą podobne terminy oddania tej inwestycji jak w przypadku Płaszowa 😉 A co do linii na Ruczaj, to w kilku miejscach było mówione o wydłużeniu "11".
Offline czatowiecczatowiec at gmail.comhttp://shift.org.pl
AndrzejK
Użytkownik

Komentarzy: 4536
04.04.2011 23:22
11? Musi być przynajmniej jedna linia jadąca prosto do miasta (przez Most Grunwaldzki). Pewnie zmasakrują 19 na odcinku Brożka-Borek, by wziąć skądś wozokilometry.
Offline AndrzejKandrzej.k1984 at interia.pl
Creative
Użytkownik

Komentarzy: 564
05.04.2011 16:43
busik105 napisał(a):
Creative- bledu nie popelnilem, wiec nie mam sie do czego przyznawac. To juz niestety nie moj problem, ze nie rozumiecie skroto, z ktorym defacto spotykamy sie na codzien... (nie, nie chodzi o Krakowska Karte Miejska)

No to może w końcu napiszesz co to znaczy krakowska KKM Bo większość (jeśli nie wszyscy) nie rozumie tego skrótu, a jeżeli tylko Ty wiesz co to znaczy i nie chcesz powiedzieć to oznacza to, że... sam nie wiesz o czym piszesz.

AndrzejK napisał(a):
11? Musi być przynajmniej jedna linia jadąca prosto do miasta (przez Most Grunwaldzki). Pewnie zmasakrują 19 na odcinku Brożka-Borek, by wziąć skądś wozokilometry.

11 to tam miasta dużo nie widzi. Pewnie będzie jak piszesz z 19.
Offline Creative