Strona główna» Szukaj» Solaris Urbino 18 #PR738

Solaris Urbino 18 #PR738

Następne zdjęcie: Jelcz M121MB #DJ658»

Solaris Urbino 18 #PR738

Data zrobienia zdjęcia: 10 lutego 2011 roku (czwartek)
Opis: Solaris zjeżdża po ślimaku łączącym ulicę Conrada z ulicą Weissa. W tle część obecnie nieużywanej linii kolejowej D29-95.
Słowa kluczowe: Solaris Urbino_18 #PR738 Conrada Kraków MPK_Kraków objazd linia_172
Data dodania zdjęcia: 11.02.2011 10:56, Wyświetleń: 2013, Pobrań: 11, Wielkość pliku: 292.8 KB
Dodał: Sudi
EXIF Info
Nazwa aparatu: EASTMAN KODAK COMPANY
Model aparatu: KODAK EASYSHARE Z1012 IS Digital Camera
Czas ekspozycji: 1/800 sec(s)
Wartość przysłony: F/4.5
Wartość ISO: 100
Data utworzenia: 10.02.2010 12:32:06
Długość ogniskowej: 13.2mm

Ostatnie komentarze

Johnny
Gość

11.02.2011 12:43
Ubiegłeś mnie z tą miejscówką 😛
 
AndrzejK
Użytkownik

Komentarzy: 4536
11.02.2011 12:57
"w tle część". Nic po niej nie jeździ teraz, dlaczego?
Offline AndrzejKandrzej.k1984 at interia.pl
Dominiak
Użytkownik

Komentarzy: 3739
11.02.2011 13:07
Właśnie też jestem zdziwiony, dlaczego nic ma tam nie jeździć? Zawsze tam jakieś brutto pomykało.
Offline Dominiakdwlodarczyk2 at gmail.comhttp://niezaleznytransportowy.blogspot.com/
Sudi
Użytkownik

Komentarzy: 3364
11.02.2011 14:07
Ktoś mi mówił, że są jakieś dwa słupy przekrzywione przy wiadukcie D29-8 -> D29-95 i jakiś kabel jest puszczony dołem. Poza tym główki szyny są zardzewiałe, a jak był śnieg to leżał na szynach aż to stopnienia.
Offline Sudi
kmk
Użytkownik

Komentarzy: 607
11.02.2011 14:24
Nie jeżdżą tak chyba od maja-czerwca. Tak jak pisze Sudi, przekrzywione są słupy przy wiadukcie nad al. 29-go Listopada.
Offline kmkkmk.krakow at gazeta.plhttp://www.kmk.krakow.pl
Dominiak
Użytkownik

Komentarzy: 3739
11.02.2011 14:26
Dzięki 🙂
Offline Dominiakdwlodarczyk2 at gmail.comhttp://niezaleznytransportowy.blogspot.com/
kuba203
Użytkownik

Komentarzy: 4498
11.02.2011 14:51
To jest PKP. Wywalić kasę na remont i zaraz zamknąć.
Offline kuba203kuba203 at gazeta.pl
kmk
Użytkownik

Komentarzy: 607
11.02.2011 15:40
Szczegół, że parę miesięcy wcześniej postawiono słupy i rozwieszono sieć nad drugim torem...
Offline kmkkmk.krakow at gazeta.plhttp://www.kmk.krakow.pl
Unrealgod
Użytkownik

Komentarzy: 5520
11.02.2011 16:22
No jeszcze jest kwestia drugiego końca tej linii, który też ucierpiał podczas powodzi i to dość mocno. Sądząc po zużyciu szyn, był to jeden z bardzie eksploatowanych torów, niemniej od tamtego czasu, szyny zarosły rdzą. A most na Wiśle też był niedawno odnowiony.
Offline Unrealgoddeocentro at gmail.com
Sudi
Użytkownik

Komentarzy: 3364
11.02.2011 16:24
Offline Sudi
vear
Administrator

Komentarzy: 2470
11.02.2011 16:30
Nie wszystko. Łącznica 608 jest nieeksploatowana również od czasu powodzi. Zresztą dziś już nie ma na nią zapotrzebowania, biorąc pod uwagę w jaki sposób PKP uwaliło stację i szopę w Prokocimiu...
Offline vearkolodziej.radoslaw at gmail.comhttps://airlinepl.info
Profesor
Użytkownik

Komentarzy: 278
11.02.2011 18:45
Obwodnica towarowa ma wyjątkowego pecha do powodzi. Od czasu powodzi, bardzo często widać jak na Olszy towary zmieniają czoło, by pojechać łącznicą przez Przedmieście. Stałym pociągiem jest Kolprem, ze swoim nowym nabytkiem w postaci Ludmiły.
Offline Profesorprofex.cd at gmail.comhttp://www.nadruki-cd.pl
Ziner
Użytkownik

Komentarzy: 648
12.02.2011 19:06
vear napisał(a):
Zresztą dziś już nie ma na nią zapotrzebowania,

Zapotrzebowania nie ma, a w Podłężu co chwilę jakieś brutto oblatuje, bo łącznica nieczynna.



vear napisał(a):
biorąc pod uwagę w jaki sposób PKP uwaliło stację i szopę w Prokocimiu...

Akurat szopa w Prokocimiu dawno nie była tak wykorzystywana, jak teraz.
Offline Zinereu07483 at o2.plhttp://www.ep09.rail.pl
Unrealgod
Użytkownik

Komentarzy: 5520
12.02.2011 19:09
A nie wiecie czasem czy 608 nie będzie jakoś reanimowana?
Offline Unrealgoddeocentro at gmail.com
vear
Administrator

Komentarzy: 2470
12.02.2011 19:16
Ziner napisał(a):
Zapotrzebowania nie ma, a w Podłężu co chwilę jakieś brutto oblatuje, bo łącznica nieczynna.

No i to jak widać wystarcza 😉 Jakby przepustowość Podłęża była z tego powodu zagrożona, to by znaczyło, że 608 jest realnie potrzebna. W tej chwili jak widać PLK jest zadowolna z sytuacji bieżącej. Choć nie przeczę, że patologicznej.
Ziner napisał(a):
Akurat szopa w Prokocimiu dawno nie była tak wykorzystywana, jak teraz.

Szkoda, że kosztem marginalizacji przyległej, niegdyś rozrządowej, stacji...
Offline vearkolodziej.radoslaw at gmail.comhttps://airlinepl.info
Sudi
Użytkownik

Komentarzy: 3364
12.02.2011 19:26
A łącznica 607? A łącznicą 608 chyba wracał ten parowóz co jechał do Warszawy w sierpniu ciągnięty przez EU07.
Offline Sudi