Konstal 13N #238+239

Konstal 13N #238+239
|
|
Ostatnie komentarze
mzk804 Użytkownik Komentarzy: 519 15.01.2011 17:15 |
Ty, ale nam się budynki przy Marszałkowskiej nie walą 😛
|
|
![]() ![]() ![]() ![]() |
||
Sudi Użytkownik Komentarzy: 3364 15.01.2011 17:24 |
Się walą bo Swingi za Kabany wchodzą 😛 .
|
|
![]() ![]() |
||
mziuuu Użytkownik Komentarzy: 299 15.01.2011 17:31 |
Zdjęcie ładne, ale krzywizna je psuje...
|
|
![]() ![]() ![]() |
||
Małryc Użytkownik Komentarzy: 68 15.01.2011 18:28 |
http://www.tvnwarszawa.pl/stolica,news,wyprzedaz-tramwajow-52-grosze-za-kilogram,49034.html
Apropos Ktoś reflektuje? |
|
![]() ![]() |
||
Kasztann44 Użytkownik Komentarzy: 1858 15.01.2011 19:20 |
Mozna by jednego do Krakowa sciągnac do muzeum 🙂 mysle ze jakas kawiarnie w takich wagonie tez by mozna było stworzyc 🙂 We Lwowie byłem w kawiarni w tramwaju i była swietna 🙂
|
|
![]() ![]() |
||
czatowiec Użytkownik Komentarzy: 1563 15.01.2011 19:22 |
Można dać cynk do MPK, w ewentualności jeśli była by motywacja, to można by było się zrzucić 🙂 W końcu Poznań ma już swoją 13N (a raczej miał 🙁).
|
|
![]() ![]() ![]() ![]() |
||
Kasztann44 Użytkownik Komentarzy: 1858 15.01.2011 19:32 |
Warto miec w zbiorach muzealnych taki okaz, nawet jak nigdy w Krakowie go nie było, bo jest to jednak kawał polskiej historii transportu, no i jest to wagon legendarny.
|
|
![]() ![]() |
||
AndrzejK Użytkownik Komentarzy: 4536 15.01.2011 19:55 |
Gdyby wszystkie nasze były wyremontowane, to tak 🙄
|
|
![]() ![]() ![]() |
||
czatowiec Użytkownik Komentarzy: 1563 15.01.2011 20:02 |
Zawsze można go sprowadzić i dać w krzaki tak jak #155, lepsze to niż kasacja... Na tej zasadzie T4 #220 nie był potrzebny, a to wspaniały wóz muzealny.
|
|
![]() ![]() ![]() ![]() |
||
AndrzejK Użytkownik Komentarzy: 4536 15.01.2011 20:23 |
Wtedy zgniją oba 😉 A T4 to całkiem inna sytuacja, dla mnie to baardzo ważny wagon w historii KM w Krakowie i nie wiem o jakiej "zasadzie" mówisz.
|
|
![]() ![]() ![]() |