Strona główna» Kolej» Elektryczne zespoły trakcyjne» EN62, EN76, EN96, 22WE, 27WE» EN76-001

EN76-001

«Poprzednie zdjęcie: EN76-002
Następne zdjęcie: EN76-001»

EN76-001

Data zrobienia zdjęcia: 11 grudnia 2010 roku (sobota)
Opis: Podczas badan w hali Przedsiębiorstwa Napraw i Utrzymania Infrastruktury Kolejowej w Krakowie.
Słowa kluczowe: EN76 EN76-001 CNTK CNTK_Kraków elf Kraków_Prokocim Kraków
Data dodania zdjęcia: 12.12.2010 19:47, Wyświetleń: 3373, Pobrań: 19, Wielkość pliku: 151.9 KB
Dodał: Nowy05
EXIF Info
Nazwa aparatu: NIKON CORPORATION
Model aparatu: NIKON D3000
Czas ekspozycji: 1/30 sec(s)
Wartość przysłony: F/6.3
Wartość ISO: 200
Data utworzenia: 11.12.2010 09:45:02
Długość ogniskowej: 38mm

Ostatnie komentarze

XeeRooX
Użytkownik

Komentarzy: 1706
12.12.2010 19:59
Nawet fajny z wyglądu 😉
Offline XeeRooXtomasz.k at fotozajezdnia.pl
kaczor
Użytkownik

Komentarzy: 586
12.12.2010 20:08
CNTK nie nazywa się CNTK, tylko Instytut Kolejnictwa 😉
Offline kaczormmkaczor at gmail.com
Nowy05
Użytkownik

Komentarzy: 71
12.12.2010 20:13
Z wyglądu fajny, ale jeżeli chodzi o jazdę nim to współczuję ludziom którzy będą tym jeździć.
Więcej fot pod adresem http://www.eu06.pl/ezt/en76/wnetrze.html
Offline Nowy05nowy359 at gmail.com
Coffee
Gość

12.12.2010 20:52
Ciekawe, czy maszynista w ogóle coś widzi, przez to okienko!?
 
Unrealgod
Użytkownik

Komentarzy: 5520
12.12.2010 20:54
Po zdjęciach to nie wiem czego tak współczuć. Wygląda po prostu na pojazd który ma sporo miejsc siedzących a bardzo mało stojących, więc jeżeli nie będzie przepełniony to powinno być całkiem znośnie.
Offline Unrealgoddeocentro at gmail.com
Nowy05
Użytkownik

Komentarzy: 71
12.12.2010 21:03
Sory źle to ująłem, chodziło mi o maszynistów którzy będą tym jeździć bo z za tej szyby nic nie widać, ja mając 187cm praktycznie nic nie widziałem z fotela maszynisty.
Offline Nowy05nowy359 at gmail.com
AndrzejK
Użytkownik

Komentarzy: 4536
12.12.2010 21:04
To jest w całości nowa, polska myśl techniczna?
Offline AndrzejKandrzej.k1984 at interia.pl
Dx3
Gość

12.12.2010 21:10
Wiadomo dla kogo ta maszyna? Koleje Mazowieckie?
 
Unrealgod
Użytkownik

Komentarzy: 5520
12.12.2010 21:11
@Nowy05: Może jest jakieś podnoszenie fotela? Bo z tego co słyszałem to te jednostki sprzedają się też za granicę, więc wątpię żeby były aż tak nie ergonomiczne?
PAmiętam jak na jakiś dniach kolejarza na dworcu był prezentowany (między innymi) SA101. Zaglądnąłem do kabiny (raczej ciasnej) i usłyszałem komentarz: "A jak jakiś mechanik jest niegrzeczny, to tutaj się go zamyka." Więc ten Elf chyba nie jest taki najgorszy.
Offline Unrealgoddeocentro at gmail.com
Dominiak
Użytkownik

Komentarzy: 3739
12.12.2010 21:18
Dx3 napisał(a):
Wiadomo dla kogo ta maszyna? Koleje Mazowieckie?

Koleje Śląskie.
Offline Dominiakdwlodarczyk2 at gmail.comhttp://niezaleznytransportowy.blogspot.com/
sarzek
Administrator

Komentarzy: 1859
12.12.2010 21:51
Pierwsze co mi się rzuciło w oczy to właśnie ta mała przednia szyba z wielkimi słupkami bocznymi, czas pokaże czy takie rozwiązanie się sprawdzi ale jak dla mnie to taka konstrukcja bardzo ogranicza pole widzenia na boki. Nie wiem czy to takie złudzenie ale patrząc na te podlinkowane fotki to pulpit maszynisty wydaje się być ustawiony nie centralnie w kabinie lecz przesunięty na prawo co raczej widoczności nie poprawi.
Offline sarzekssarzek at gmail.comhttp://
Burdzio
Użytkownik

Komentarzy: 98
12.12.2010 21:57
Unrealgod napisał(a):
Po zdjęciach to nie wiem czego tak współczuć. Wygląda po prostu na pojazd który ma sporo miejsc siedzących a bardzo mało stojących, więc jeżeli nie będzie przepełniony to powinno być całkiem znośnie.

Siedzenia są standardowo do niczego usytuowane - tak, że z przodu widzi się fotel, a z boku słupek. I jedź tak przez 3 godziny.
Offline Burdzio
Nowy05
Użytkownik

Komentarzy: 71
12.12.2010 23:06
sarzek napisał(a):
Nie wiem czy to takie złudzenie ale patrząc na te podlinkowane fotki to pulpit maszynisty wydaje się być ustawiony nie centralnie w kabinie lecz przesunięty na prawo co raczej widoczności nie poprawi.

Masz rację fotel jest przesunięty w prawo i słupek bardzo ogranicza widoczność, także nie wiem po co jest fotel dla pomocnika maszynisty jak Vmax wynosi 120km/h (chyba że w przyszłości będzie jechał szybciej).
Offline Nowy05nowy359 at gmail.com
Bernard
Użytkownik

Komentarzy: 234
12.12.2010 23:41
W 19WE też jest tak słaba widoczność i maszyniści narzekają na takie rozwiązanie. Jest to jednak podyktowane względami bezpieczeństwa - to tzw. kontrolowana strefa zgniotu.
Offline Bernard
PE 099
Użytkownik

Komentarzy: 559
13.12.2010 00:02
Nowy05 napisał(a):
także nie wiem po co jest fotel dla pomocnika maszynisty jak Vmax wynosi 120km/h


Po to, żeby patrzył po skosie w prawo... Strefy zgniotu sobie ale chyba wolałbym aby maszynista widział coś więcej niż kawałek ścianki przed sobą...
Offline PE 099
Dziki
Użytkownik

Komentarzy: 356
14.12.2010 02:08
Myślicie, że ED74 lepiej?
Offline Dziki
Dominiak
Użytkownik

Komentarzy: 3739
14.12.2010 17:20
W ED74 przynajmniej fotel jest na środku i trochę więcej widać.
Offline Dominiakdwlodarczyk2 at gmail.comhttp://niezaleznytransportowy.blogspot.com/