Strona główna» Szukaj» Konstal 105N/ML #670

Konstal 105N/ML #670

Konstal 105N/ML #670

Data zrobienia zdjęcia: 12 września 2010 roku (niedziela)
Opis: Bytom - Łagiewniki - Targowisko. Od 28/29 VIII linia 7 znów kończy bieg na łagiewnickim Targowisku. Dalszy odcinek do centrum Bytomia został zrównany z ziemią (trawą).
Słowa kluczowe: Konstal 105N/ML #670 Tramwaje_Śląskie GOP KZK_GOP Bytom Łagiewniki Targowisko linia_7
Data dodania zdjęcia: 12.09.2010 17:21, Wyświetleń: 1456, Pobrań: 11, Wielkość pliku: 258.6 KB
Dodał: Silkeborg
IPTC Info
Date created: 12.09.2010
EXIF Info
Nazwa aparatu: Canon
Model aparatu: Canon EOS 20D
Czas ekspozycji: 1/1250 sec(s)
Wartość przysłony: F/0
Wartość ISO: 200
Data utworzenia: 12.09.2010 10:03:16

Ostatnie komentarze

Wypalacz Rafał
Użytkownik

Komentarzy: 5000
12.09.2010 17:25
I żadnej nadziei na odbudowę/reaktywację?
Offline Wypalacz Rafał
AndrzejK
Użytkownik

Komentarzy: 4536
12.09.2010 17:33
Będzie taka sama reaktywacja jak w Gliwicach, Piekarach i Wojkowicach. A niedługo będzie racjonalizacja w Rudzie.
Offline AndrzejKandrzej.k1984 at interia.pl
Silkeborg
Użytkownik

Komentarzy: 557
12.09.2010 17:51
Nie mówiąc o Wieszowej 😛
Offline Silkeborgkonrad.kriegel at gmail.com
Coffee
Gość

12.09.2010 19:13
Czyli zniknął cały odcinek od Targowiska aż do Łagiewnickiej, czy jeszcze dalej?
Jak mniemam trójkątują tam...
 
Silkeborg
Użytkownik

Komentarzy: 557
12.09.2010 20:08
Tak, zniknął. Masz rację. Taka sytuacja trwa już 2 lata.
Offline Silkeborgkonrad.kriegel at gmail.com
kuba203
Użytkownik

Komentarzy: 4498
12.09.2010 20:08
AndrzejK napisał(a):
Będzie taka sama reaktywacja jak w Gliwicach, Piekarach i Wojkowicach.


Wzdłuż ul. Wolnosci w Będzinie trwa własnie budowa scieżki rowerowej 😕
Offline kuba203kuba203 at gazeta.pl
AndrzejK
Użytkownik

Komentarzy: 4536
12.09.2010 20:23
To jest ta sama polityka co na kolei - niszczy się do gołej ziemi, by nikt nigdy nie zaproponował reaktywacji. Gdyby tory leżały, takich głosów pewnie byłoby wiele. A tak - pozamiatane.
Offline AndrzejKandrzej.k1984 at interia.pl
vear
Administrator

Komentarzy: 2470
12.09.2010 20:37
W ogóle pomysł na budowanie ścieżek rowerowych w miejsce torów to jakaś plaga... ostatnio któryś z elbląskich samorządowców powiedział, że najchętniej Kolej Nadzalewową (w czerwcu nieco podremontowaną!) przerobiłby na ddr, trochę wcześniej limanowscy włodarze chcieli to samo zrobić z linią Chabówka - NS... nie wiem skąd się takie myślenie bierze (oprócz tego, że z du*y, bo łba na pewno nie widziało), ale to się robi niebezpieczne.
Offline vearkolodziej.radoslaw at gmail.comhttps://airlinepl.info
Unrealgod
Użytkownik

Komentarzy: 5520
12.09.2010 23:40
Znaczy sama idea zaczerpnięta z zachodu jest całkiem niezła. Widziałem coś takiego w Lourdes, we Francji kiedy byłem tam w zeszłym roku. Linie kolejowe (no i pewnie tramwajowe) są świetną bazą dla ścieżki rowerowej bo raz są odizolowane od ruchu samochodowego, dwa prowadzą skądś dokądś (z czym nasze ścieżki rowerowe mają problem), trzy posiadają już wszelkie mosty, przepusty itp no i cztery są dość płaskie że bez wysiłku można sobie jechać rowerem. Tyle że w Lourdes to była jakaś nastokilometrowa bocznica do jakiegoś zakładu. U nas można by zrobić ścieżkę rowerową z bocznicy prowadzącej od Łęgu do zakładów Philip Morris. Chociaż na terenie tych zakładów tory i zwrotnice są wciąż utrzymywane w bardzo dobrym stanie to na zewnątrz ogrodzenia już zostały same chaszcze.
Offline Unrealgoddeocentro at gmail.com
AndrzejK
Użytkownik

Komentarzy: 4536
12.09.2010 23:53
Są dwa kierunki: robić ścieżki rowerowe albo drogi (jak w Niepołomicach) lub trzymać tory i "czekać na lepsze czasy". W końcu transport szynowy na świecie nie jest (generalnie) w odwrocie, zwłaszcza w miastach.
Offline AndrzejKandrzej.k1984 at interia.pl