Strona główna» Komunikacja w Polsce» Gdańsk» Gdańsk - Tramwaje» Duewag N8CNF #1126

Duewag N8CNF #1126

«Poprzednie zdjęcie: Konstal 105Na #1241
Następne zdjęcie: Bombardier NGT6 #1007»

Duewag N8CNF #1126

Data zrobienia zdjęcia: 29 lipca 2010 roku (czwartek)
Opis: Gdańsk, ul. Marynarki Polskiej.
Niestety te wyroby tramwajopodobne można zobaczyć coraz częściej.
Słowa kluczowe: Gdańsk Marynarki_Polskiej ZTM_Gdańsk linia_7 ZKM_Gdańsk Duewag N8C N8CNF Moderus #1126
Data dodania zdjęcia: 20.08.2010 21:14, Wyświetleń: 2065, Pobrań: 14, Wielkość pliku: 189.3 KB
Dodał: mzk804
EXIF Info
Nazwa aparatu: Canon
Model aparatu: Canon EOS 450D
Czas ekspozycji: 1/320 sec(s)
Wartość przysłony: F/8
Wartość ISO: 100
Data utworzenia: 29.07.2010 17:37:07
Długość ogniskowej: 78mm

Ostatnie komentarze

UIC60
Użytkownik

Komentarzy: 230
20.08.2010 22:51
Nie bardzo rozumiem,co "poeta" miał na myśli,pisząc o wyrobie tramwajopodobnym.Jeżeli mordy Modertransu,w miejsce oryginału,to się zgadzam.Cała reszta N8CNF/słowa kluczowe! /w zestawieniu z innym niemieckim i austriackim złomem,że nie wspomnę o 105-tkach to trochę inna epoka.A to,że ZKM nie daje sobie rady z ich utrzymaniem...to inna bajka i inna kultura techniczna.Często bywam w Dortmundzie,rozmawiam z ludżmi,tam takich kłopotów eksploatacyjnych nie było.....no cóż do wszystkiego trzeba dorosnąć.
Offline UIC60bryziu57 at gmail.com
mzk804
Użytkownik

Komentarzy: 519
21.08.2010 07:58
Chodzi mi o wygląd, utrzymaną ciasnotę wnętrza oraz między innymi fakt, że środkowe drzwi zbyt długo reagują między wciśnięciem przycisku a otwarciem. Mimo modernizacji, nie są to wagony przystosowane na polskie warunki. Albo w Dortmundzie są inne potoki pasażerskie (nie wiem, nie byłem) albo mają lepsze częstotliwości. W Gdańsku wolę jednak stopiątki w jakimkolwiek stanie niż te paskudy.
Offline mzk804peczek804 at gmail.comhttp://phototrans.pl/autobusy.php?s=5014&autor_id=232&send_data=S
UIC60
Użytkownik

Komentarzy: 230
21.08.2010 21:36
Więc najwyższy czas zmienić te"polskie warunki"...które mają się nijak do standardów europejskich.Tramwaj ma w swoich założeniach służyć do transportu ludzi a nie bydła,więc w wagonie są miejsca siedzące które nazwałeś ciasnotą...A co do drzwi...hmmm to już nasza polska myśl techniczna.Co lepsze 105-tka czy N8CNF...wystarczy porównać parametry techniczne.....
Offline UIC60bryziu57 at gmail.com
mzk804
Użytkownik

Komentarzy: 519
21.08.2010 21:42
Ja wolę stopiątkę.
Offline mzk804peczek804 at gmail.comhttp://phototrans.pl/autobusy.php?s=5014&autor_id=232&send_data=S
Jacek Małecki
Użytkownik

Komentarzy: 38
19.12.2012 19:08
Również jestem za 105Na. Więcej jest tam swobody , nie ma deptania po nogach ludzi siedzących naprzeciwko. Mimo wszystko na plus dla N8CNF jest człon niskopodłogowy.
Offline Jacek Małeckikonkretniak91 at onet.plhttp://www.youtube.com/user/konkretniak91?feature=mhee